Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
das allemaal persoonlijk é, ik heb de kleinste polsen van allemaal amper 6,5inch altijd de banden in de kortste standen bij mij. En raar maar bij mij kunnen ze niet groot en zwaar genoeg zijn: 55 mm u-boats, of zware breitlings draag ik zeer graag. Iwc heb ik nog niet gehad maar zo een iwc topgun achtige zoals in bourne legacy : prachtig dik vet horloge : ben nu al zeker dat ik dat graag zou dragen.
Ik moet gewicht voelen bij een horloge anders gaat het mij niet.
Ik heb zelf een horloge onderweg van Amerika, een Ticino Pilot 44mm.
Niet duur (eigenlijk zelfs spotgoedkoop). Deftig (niet zwitsers) binnenwerk en een mooi uiterlijk (plus saffierglas!)
Niet duur (eigenlijk zelfs spotgoedkoop). Deftig (niet zwitsers) binnenwerk en een mooi uiterlijk (plus saffierglas!)
Kende dit merk niet, maar inderdaad, heel mooi. Bij het surfen ook nog hierop gestoten: http://style.oversubstance.net/2012/...-watch-review/ . Leuke review en fijne summiere geschiedenis van het "pilotenhorloge".
Mooi! Van waar die keuze eigenlijk? Steinhart biedt ongeveer hetzelfde aan, safierglas voor- en achteraan, ETA-binnenwerk. Je betaalt daar een kleine 400 € voor.
Zijn die Ticino's goedkoper?
Mooi! Van waar die keuze eigenlijk? Steinhart biedt ongeveer hetzelfde aan, safierglas voor- en achteraan, ETA-binnenwerk. Je betaalt daar een kleine 400 € voor.
Zijn die Ticino's goedkoper?
Ticino is wel wat goedkoper, staan momenteel bij sizzlin'watches te koop voor een klein 150 dollar. Er zit wel geen ETA binnenwerk in maar een Miyota en geen doorkijkbodem.
Ticino is wel wat goedkoper, staan momenteel bij sizzlin'watches te koop voor een klein 150 dollar. Er zit wel geen ETA binnenwerk in maar een Miyota en geen doorkijkbodem.
Makkelijke/betrouwbare site om van te bestellen?
Hoe zit het met verzending etc?
Comment