Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horloge lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
    Bmw sales person?
    Inderdaad, naast de grote voorliefde voor het merk shop ik regelmatig in de kleding en de accessoires.
    Last edited by febrero; 26/01/2013, 17:09.
    BMW M2 Coupé
    Audi S5
    Nobody is Perfect!

Comment

• Dus dat ik al 3 verschillende BMW-verkopers met een Breitling gezien heb is toeval ?
      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
        Nice, gaaf merk.
        Heb ze eindelijk binnen + nieuwe bandjes.
        standaard

Zit ook al ff te twijfelen om er eentje te bestellen. Waar heb jij ze besteld en hoe lang heb je moeten wachten?

Comment

• Ok, de laatste keer nu.
          EDIT: Wat duurder maar meer zekerheid, ze zijn nl. al in Nederland: http://www.watchtoimpress.nl/

Ik heb ze van http://www.manbushijie.com, maar wel via hun eBay.
          Als je ingelogd bent op manbushijie zijn de prijzen lager.
          Waren zo'n 65-70€.

Een alternatief is (USA): http://www.jacksontse.com/new/

Bekijk ook de Marina Militare's, lijken er ook op, er zijn ontzettend veel combinaties van kleur enz.!

Ik heb de "pech" gehad belastingen te moeten betalen, €108 op 3 horloges. Daarnaast heb ik toch een 3-tal maanden moeten wachten op de douane. Ik weet niet eens of ze het hadden opgestuurd als ik ze niet had gecontacteerd.
          Op een Nederlands forum waar ik deze horloges "ontdekt" heb, hebben ze dit nooit hoeven te doen. Je moet geluk hebben...

De bandjes zijn gewoon heel slecht dus die moet je echt vervangen maar er is veel aanbod daarvoor.
          De mijne komen van: http://www.horlogebanden.com & http://www.horloge-bandjes.nl
          Nog een aan te raden site is: The Strap Shop
          Op eBay naar Panerai banden zoeken zoals deze, vaak wel wat duurder dan: eBay shop & eBay shop 2.

Of dit het allemaal waard is moet je zelf bepalen.
          Last edited by Bwlian; 03/02/2013, 19:01.
          1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
          2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
          2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
            Dus dat ik al 3 verschillende BMW-verkopers met een Breitling gezien heb is toeval ?
            BMW-Verkopers ?? Weet niet echt wat dat daar mee te maken kan hebben. Wat wel is, dat Breitling nogal veel voorkomt in de vliegerij. Het feit dat ikzelf een twaalftal jaar gevlogen heb heeft daar wel iets mee te maken.
            BMW M2 Coupé
            Audi S5
            Nobody is Perfect!

Comment

• Iemand ervaring met goede juweliers regio Hasselt-Genk? Zowel voor uurwerk als voor mooie diamanten ring?
              En zijn er ook die ervaringen hebben met Baunat.com? Lijkt een eerlijke site en showroom in Apen.

Comment

• Franssen in het stad zelf. Heel tevreden van

Comment

• Hier de "klassieker der klassiekers". Gebruik hem af en toe als daily voor een paar maand en gaat dan weer voor een paar maand (of jaar..) de kast in.

Rolex Submariner bi-color

Ook nog deze:

Klassieke 1970's Omega Constellation (wordt nooit gedragen).

Breitling Colt (van mijn jeugdperiode, al 15 jaar niet meer gedragen).

Officina Del Tempo (gebruik ik momenteel als Daily)

En nog nog wat Swatch en uiteraarde de obligate Polar.

Comment

• Dit is geen foto van de mijne want ik vind het verschikkelijk moeilijk om een deftige foto van een uurwerk te nemen...
                    Dus maar een gevonden die er voor 95% op lijkt

Ik heb dus de zelfde Panerai Radiomir, behalve dat de mijn een automatic is, en 100% het zelfde band, bij WotanCraft gekocht (de foto is van zijn site)

Ik heb nog een andere Panerai, de klassieke Luminor met sandwich dials, maar die doe ik bijna nooit niet meer aan.

Bijgevoegde Bestanden
                    2014 Porsche Boxster 981
                    2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Prachtig horloge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
                        Ook nog deze:

Klassieke 1970's Omega Constellation (wordt nooit gedragen).

Heel knappe collectie !
                        Waarom laat je dit Omega uurwerk niet eens polieren/restaureren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                          Prachtig horloge!
                          ²²²², is m'n stijl wel. Wat kost die?
                          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                          Current:
                          1987 Mercedes-Benz W124 200D
                          1979 Mercedes-Benz W123 280E
                          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                          Ex:
                          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                          1976 Mercedes-Benz W123 250
                          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                          1980 Mercedes-Benz W123 280
                          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                            ²²²², is m'n stijl wel. Wat kost die?
                            Verkoop u 2 auto's en spaar dan nog een beetje verder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                              Dit is geen foto van de mijne want ik vind het verschikkelijk moeilijk om een deftige foto van een uurwerk te nemen...
                              Dus maar een gevonden die er voor 95% op lijkt

Ik heb dus de zelfde Panerai Radiomir, behalve dat de mijn een automatic is, en 100% het zelfde band, bij WotanCraft gekocht (de foto is van zijn site)

Ik heb nog een andere Panerai, de klassieke Luminor met sandwich dials, maar die doe ik bijna nooit niet meer aan.

Zeer mooi gedaan , maar misschien eens proberen met een macro lenske.
                              BMW M2 Coupé
                              Audi S5
                              Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                Verkoop u 2 auto's en spaar dan nog een beetje verder.
                                Ok. Laat maar.
                                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                Current:
                                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                Ex:
                                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                1976 Mercedes-Benz W123 250
                                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                1980 Mercedes-Benz W123 280
                                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Mijn horloge, niets speciaal. Draag het al 5 jaar elke dag en buiten de batterij die eens vervangen moest worden nog geen problemen mee gehad.

Comment

• Tot voor kort was mij daily een uitstekende Casio uit de edifice lijn en ik heb hem in dit topic meermaals aangeraden voor wie gewoon voor weinig geld een ultradegelijk horloge wilt dat er toch nog OK uit ziet.

Sinds kort moet ik mijn mening herzien. Niet dat er plots iets mis is met die Casio, maar dankzij deze topic kwam ik met het merk Steinhart in aanraking. Ik was meteen verkocht en heb mij mijn eerste automatic aangeschaft. Dankzij de waanzinnig slechte forum software hier kan ik helaas geen afbeelding tonen, maar het gaat dus over dit klokje:

Minder dan 500 EUR voor een automaat. Meer heb ik niet nodig om van mening te veranderen en voortaan te stellen dat een horloge met batterij heiligschennis is. Prachtig horloge, supermooi afgewerkt, loopt uiterst nauwkeurig. Ziet er minstens dubbel zo duur uit als het is. Gewoon besteld via internet zonder het in real life gezien te hebben. Men moet al eens een gokje wagen.
                                    Werd geleverd in een mooie doos met het nodige tooltje om het armbandje te verwisselen.

Ik ben ook lid van de dunne polsen familie (16cm), maar dat mag u zeker niet tegenhouden dit soort horloge te kopen. De afmetingen zijn juist ideaal om voldoende presentie op de pols te hebben zonder opzichtig te worden.

Ik heb nog nooit een horlgoe gezien dat zoveel waar biedt voor zo weinig geld. Dat zou ik even delen met u.

Comment

• Zelf bezit ik vier horloges. De horloges die ik dagelijks gebruik om te gaan zijn twee Seiko's ééntje uit de Sportura en eentje uit de Velatura collectie.

Als ik ga sporten doe ik een Polar horloge aan.

Voor een speciale gelegenheid doe ik een Omega horloge uit de Speedmaster collectie aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                        Tot voor kort was mij daily een uitstekende Casio uit de edifice lijn en ik heb hem in dit topic meermaals aangeraden voor wie gewoon voor weinig geld een ultradegelijk horloge wilt dat er toch nog OK uit ziet.

Sinds kort moet ik mijn mening herzien. Niet dat er plots iets mis is met die Casio, maar dankzij deze topic kwam ik met het merk Steinhart in aanraking. Ik was meteen verkocht en heb mij mijn eerste automatic aangeschaft. Dankzij de waanzinnig slechte forum software hier kan ik helaas geen afbeelding tonen, maar het gaat dus over dit klokje:

Minder dan 500 EUR voor een automaat. Meer heb ik niet nodig om van mening te veranderen en voortaan te stellen dat een horloge met batterij heiligschennis is. Prachtig horloge, supermooi afgewerkt, loopt uiterst nauwkeurig. Ziet er minstens dubbel zo duur uit als het is. Gewoon besteld via internet zonder het in real life gezien te hebben. Men moet al eens een gokje wagen.
                                        Werd geleverd in een mooie doos met het nodige tooltje om het armbandje te verwisselen.

Ik ben ook lid van de dunne polsen familie (16cm), maar dat mag u zeker niet tegenhouden dit soort horloge te kopen. De afmetingen zijn juist ideaal om voldoende presentie op de pols te hebben zonder opzichtig te worden.

Ik heb nog nooit een horlgoe gezien dat zoveel waar biedt voor zo weinig geld. Dat zou ik even delen met u.
                                        Plezante en gooie keuze inderdaad, een leuke diver model.
                                        Met een ETA 2893 binnenin, dat is een stevige mechanisme en redelijk precies inderdaad.
                                        Misschien het origineelste van dat merk.

Want voor de rest hebben ze niet veel inspiratie gehad en vooral bekende modellen van grote merken ""gekopieerd""
                                        2014 Porsche Boxster 981
                                        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                          Want voor de rest hebben ze niet veel inspiratie gehad en vooral bekende modellen van grote merken ""gekopieerd""
                                          De Apollon lijkt me toch een uiterst origineel concept? Die Le Mans GT ook, maar die is schreeuwlelijk

Verder vind ik het kopieren van een bestaand design niet noodzakelijk slecht zolang men trademarks respecteert. Bovendien zijn het geen exacte kopieen, maar voegen ze telkens een kenmerkend detail toe, kijk bvb naar de schitterende bezel op de ocean 44. Ik zie trouwens liever een mooi afgewerkt en degelijke "hommage" dan een "replica" (een mooi woord voor illegale namaak -- iets wat blijkbaar op nogal wat tolerantie kan rekenen hier op dit forum).

Comment

Working...
                                          X