Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horloge lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand ervaring met dit merk?

Comment

• Ervaring niet, heeft wel een behoorlijk goede naam, ETA2824-2 kan je in veel horloges terugvinden. Is net gekocht door de Swatch group dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
        nice
        tussen de classics zitten er nog wel een aantal die mij aanstaan, en niet te duur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
          Zal hoogstwaarschijnlijk een zeer degelijk merk zijn. Al vind ik hun ontwerpen niet echt vernieuwend..zitten veel tag heuer/rolex look-a-likes tussen. Maar wel voor een veel eerlijkere prijs!
          Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
            iemand die weet waar je goeie replicas online kan kopen ?

heb weddenschap met iemand die net een Tag Heuer Grand Carrera 36RS Calibre gekocht heeft dat replicas tegenwoordig bijna even goed zijn (op het interne na )
            Lol. Hopelijk heb je niet te veel geld ingezet.

Comment

• Eigenlijk wel, LOL

de RS werd gekocht bij Slaets in Antwerpen, er ligt toch een schoon horloge in de schaal voor de winnaar
              Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

Eigenlijk wel, LOL

de RS werd gekocht bij Slaets in Antwerpen, er ligt toch een schoon horloge in de schaal voor de winnaar
                En, heb je al een mooie namaak gevonden?
                Ik durf wedden dat je nog maar gewoon aan het bandje echt en vals kunt onderscheiden.

Comment

• Ik heb nog niet gezocht, wat druk op het werk, ik maak er eens werk van. Er is niet echt haast achter

Comment

• Ik heb een Junghans mega solar, zie foto:

maar mijn bandje is kapot, zogezegd ceramic,... gewoon in twee gebroken zo één lamel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon Bekijk Berichten
                      Ik heb een Junghans mega solar, zie foto:
                      maar mijn bandje is kapot, zogezegd ceramic,... gewoon in twee gebroken zo één lamel.
                      Wel een erg mooi horloge. Speciaal, minimalistisch. Wel vreemd dat dat bandje kapot is, normaalgezien is Junghans juist uitstekende kwaliteit.

Comment

• Keramiek is wel harder dan staal, maar daarom breekt het niet minder snel. Integendeel zelfs. Ik dacht dat keramiek sneller breekt bij een val.
                        Maar bon, een breuk aan de band blijft vreemd. Zomaar gebeurd?
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                          Keramiek is wel harder dan staal, maar daarom breekt het niet minder snel. Integendeel zelfs. Ik dacht dat keramiek sneller breekt bij een val.
                          Maar bon, een breuk aan de band blijft vreemd. Zomaar gebeurd?
                          Neen mijn broer heeft hem laten vallen, dus daar gaat mijn garantie. En nu zit ik hier mee. Weet er iemand of die nog een verkoop waarde heeft?

Comment

• Ik heb interesse om een Hamilton Khaki Auto X-wind aan te kopen.

Iemand die al ervaringen heeft met dit horloge?
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ik niet sorry.
                              Iemand die weet welk horloge Hamond aan heeft in de vorige aflevering (eerste minuten ergens) wanneer hij in de auto leunt? Rolex of Omega ?

Comment

• Volgens mij een Rolex Submariner.

Comment

ik niet sorry.
                                  Iemand die weet welk horloge Hamond aan heeft in de vorige aflevering (eerste minuten ergens) wanneer hij in de auto leunt? Rolex of Omega ?
                                  Rolex Submariner. Is inderdaad altijd interessant om te zien met welke (gesponsorde) uurwerken die gasten rondlopen. Vooral in programma's waar de uurwerken vaak zichtbaar zijn, is dit altijd interessante marketing. Autoprogramma's zijn hiervoor natuurlijk in trek maar ook bijvoorbeeld kookprogramma's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwein Bekijk Berichten
                                    Ik heb interesse om een Hamilton Khaki Auto X-wind aan te kopen.

Iemand die al ervaringen heeft met dit horloge?
                                    Heb er zelf 2 uit de Khaki reeks, een Regatta en een zwarte X-Wind. Zit een Valjoux 7750 loopwerk in dus redelijk betrouwbaar. De horloges zijn ook echt stevig gebouwd en kunnen tegen een stootje. Nadeel is wel dat ze redelijk dik zijn en vrij zwaar. Vind dit zelf niet zo'n probleem maar als je dit niet gewend bent...

Ben je soms een fan van JCVD? http://www.swatchgroup.com/en/servic...amme_s_partner

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk Berichten
                                      Volgens mij een Rolex Submariner.
                                      Cool thanks; Was inderdaad wel opvallend , enig idee rond welke prijs doie schommelt? Moeet mij nog steeds een deftige metalen band horloge vinden

Comment

ik niet sorry.
                                        Wie is Hamond? Aflevering waarvan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                          Wie is Hamond? Aflevering waarvan?
                                          Top Gear?

Comment

Working...
                                          X