Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horloge lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pieterman, we hebben duidelijk dezelfde smaak qua horloges. Hele knappe Portuguese Automatic 7 days !
    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• De horloge vind ik echt zalig. Tijdloos design en zeer discreet. Wie van de horlogeliefhebbers zou er trouwens geen PP willen .
      Het grappige is dat de meeste het merk niet kennen en een Hilfiger of een Hugo Boss horloge veel hoger inschatten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KBBL Bekijk Berichten

De horloge vind ik echt zalig. Tijdloos design en zeer discreet. Wie van de horlogeliefhebbers zou er trouwens geen PP willen .
        Het grappige is dat de meeste het merk niet kennen en een Hilfiger of een Hugo Boss horloge veel hoger inschatten.
        Wat jij tijdloos noemt, noem ik ouderwets... Champagne/goudkleurige kast is sowieso een no-no, een glimmend bandje al helemaal. Ik apprecieer wel de eenvoud van het design, maar voor mij mag een horloge toch iets groffer/sportiever zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
          Prachtige Tudor Intred! Staat hoog op m'n wenslijst maar vanwege de prijs toch naar Chr Ward aan het kijken.
          Daar zul je ook geen spijt van krijgen. De Tudor is natuurlijk iets strakker, de Chr Ward met zijn traanvormige wijzers is klassieker.

Comment

• Pieterman welke horloges heb je nog zoal? Welke is je favoriet? Welke draag je het meeste?

Comment

• Iemand ervaring met www.watch2day.nl ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                Iemand ervaring met www.watch2day.nl ?
                Ik heb er al twee horloges gekocht, eentje ging tijdens de garantieperiode kapot, maar dat is probleemloos vervangen geweest door een nieuw.
                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Ik heb enkele vrienden die er al meermaals besteld hebben. Altijd netjes geleverd, nog geen problemen mee gehad.

Ik zou er wel enkel de bekende merken bestellen. Er is een tijdje geleden van alles over te doen geweest, ze doen namelijk alsof bepaalde horloges normaal veel geld kosten maar dat is niet altijd zo. De "korting" die je dus krijgt kan je beter zelf grondig checken !

Comment

Straffe aanbieding die
                    • Nautica
                    • ModelA24513G
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Beste . Heb mijn eigen ook een horloge cadeau gedaan . Een certina ds . Maar ik lees dat er veel horloge liefhebbers zijn . Mochten jullie ooit een bandje willen hebben custom made . Let me know . Heb er ook mijn bandje laten doen . Het is een messenmaker maar concentreert er zich nu op de bandjes . Met prijzen veel scherper dan wat je normaal betaalt . En zelfs beter ... mvg Garcia
                      Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.

Comment

Al een drietal horloges besteld, altijd zonder problemen geleverd en lopen nog steeds perfect. Oudste horloge is nu toch al 3 jaar denk ik.

De adviesprijs is echter steeds aan de hoge kant waardoor sommige denken dat ze gigantische kortingen krijgen. Het zal enigzins wel goedkoper zijn maar meer dan 10 à 15% moet je niet verwachten.

Comment

• En het gaat hoogstwaarschijnlijk om eindereeksen die elders ook met een flinke korting kunnen gekocht worden
                          de prijs van een horloge hangt vaak af van hoe snel een winkelier cash nodig heeft

Comment

• Mijn mening: verdoe er geen geld aan. Iets boven de honderd heb je al "echte" horloges.

Omdat ik het zelf niet hoef uit te leggen hier een citaat als antwoord op de vele watch2day vragen elders op het net:
                            De advies verkoop prijzen van Watch2day zijn volkomen fictief. Daardoor lijkt de korting enorm hoog. Dit is behoorlijk misleidend en ik vind dit zelf echt verschrikkelijk storend. Ik heb daarom ook geen goed woord over voor Watch2day. KASSA heeft er ook een keer aandacht aan besteed, maar het is een globaal probleem en daardoor lastig actie tegen te ondernemen. De merken die Watch2day verkoopt zijn ook altijd goede voorbeelden van Chinese horloges met een valse, pseudo-Europese historie en valse advies verkoopprijzen. Merken als Perigaum, Detomaso, Theorama, Stührling, Akribos etc. Zelfs bekendere merken als Invicta maken zich hier schuldig aan. Termen als "Swiss Made" worden ook volkomen uit de context gehaald en de horloges bevatten vaak alleen een Ronda uurwerk in een verder 100% Chinese behuizing.

Je moet bedenken dat Watch2day winst maakt op een horloge op de prijs die zij aanbieden. Zo kun je dus de werkelijke waarde van een horloge op die site beoordelen. Denk maar niet dat een bedrijf kan voortbestaan als het werkelijk 80% korting zou geven.

Heel soms hebben ze een Seiko of Timex, maar die kun je bijna altijd veel goedkoper vinden op Ebay.
                            bron
                            1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                            2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                            2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• [IMG][/IMG]
                              [IMG][/IMG]

Dit zijn mijn 2 meest noemenswaardige horlogekes
                              2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                              2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                              2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                              2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                              2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Ooit zou ik volgende horloge in mijn bezit willen hebben, de Meistersinger Singulator in het Koningsblauw. (grotere foto niet te vinden!)

2616168.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
                                  Ooit zou ik volgende horloge in mijn bezit willen hebben, de Meistersinger Singulator in het Koningsblauw. (grotere foto niet te vinden!)

[ATTACH=CONFIG]102927[/ATTACH]
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik ben onlangs de MeisterSinger van dichtbij gaan bekijken, ik was ( en blijf) aangetrokken door deze mono-wijzer uurwerken
                                    Ik werd wel ietwat ontgoocheld -gelet op de gevraagde prijs- door de algemene afwerking en vooral de weinig representatieve armbanden
                                    Persoonlijk vind ik dat modellen met meerdere wijzers het basisconcept wat verkrachten, ze lijken mij eerder bestemd om breder te kunnen ratelen
                                    Dus voor mij een nr3 of indien te groot bevonden, en Pangaea 40mm, maar het projekt is nog in beraad...
                                    Wel een hebbeding !

Comment

• Hoe moet je zo'n 1wijzeriguurwerk aflezen? Bvb op el greco zijn foto is hetbijna half 1? Of lees ik het verkeerd.
                                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Deze Omega Speedmaster vind ik zeer knap. Iemand ervaring met Omega?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                          Hoe moet je zo'n 1wijzeriguurwerk aflezen? Bvb op el greco zijn foto is hetbijna half 1? Of lees ik het verkeerd.
                                          op dat model zijn er inderdaad geen strepen voor 5 minutes, wat de lezing iets bemoeilijkt
                                          het zijn horloges die niet bestemd zijn voor fanaten van een halve second

Comment

Working...
                                          X