Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horloge lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Hangt af van het model.
    Sent from my gun metal colored smart mobile device.
    WTF....
    2008 Mercedes Viano
    2012 Citroen DS3

Comment

clicked with my black darkfield logitech wireless custom buttoned extra zoom performance battery powered smood surface metal inlayer ergonomic shaped mx mouse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 't Cliptje Bekijk Berichten
        WTF....
        Het origineel was niet goed. En ik weet nog graag wat ik met de smartphone gepost heb en wat niet. Dus dan maar zo.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Mijn schoonvader is een juwelier, dus ik ben een beetje verplicht om horloges te dragen . De mooiste zijn de edox en de maurice lacroix chronographe die ik heb, maar ik draai meestal mijn Philip stein (feel good watch!)
          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Ikzelf ben echt weg van automaten, het binnenwerk is zo fascinerend !

Is een van de 4 dingen die ik check als ik een andere man moet profilen.
            Horloge, cuff's, riem en schoenen. Daar merk je direct wat voor iemand voor je staat.

Comment

Hier nog eentje als ik em draag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Ik draag deze: Tissot T-Touch Titanium

Eerst zo: tissot-t-touch-watch-thumb-300x250-1903.jpg met oranje gummi band

Nu vervangen door een titanium band: L_T33_7_888_92.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Statix Bekijk Berichten
                  Ikzelf ben echt weg van automaten, het binnenwerk is zo fascinerend !

Is een van de 4 dingen die ik check als ik een andere man moet profilen.
                  Horloge, cuff's, riem en schoenen. Daar merk je direct wat voor iemand voor je staat.
                  Bij mijn bezoek aan de BMWgarage droeg ik mijn beste horloge (een tip: hetzelfde als Sergio Herman altijd draagt) en ik had wel het gevoel dat het hielp om au sérieux genomen te worden. De verkoper droeg een Breitling en het was duidelijk dat hij mijn horloge ook herkend had.
                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                    Bij mijn bezoek aan de BMWgarage droeg ik mijn beste horloge (een tip: hetzelfde als Sergio Herman altijd draagt) en ik had wel het gevoel dat het hielp om au sérieux genomen te worden. De verkoper droeg een Breitling en het was duidelijk dat hij mijn horloge ook herkend had.
                    Rolex sub?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

deze staat hoog op men verlanglijstje
                      Raymond Weil Nabucco Cuore Caldo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
                        Idd, voor een "appel en ei" kunnen overkopen via via, horloge is enkele maanden "oud".

Ze is lekker zwaar en groot, met kroon inbegrepen 52 cm!
                        En waar heb je die opgehangen
                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Een paar maand geleden me een Omega De Ville Hour Vision "Orbis" aangeschaft, prachtig stukje techniek.

Daarnaast heb ik ook nog een Louis Erard, een Seiko Orange Monster en aantal quartz horloges in mijn bezit.
                          Op mijn verlanglijstje staan nog een Glashütte Original, en (ooit) een A. Langhe & Sohne.
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Last edited by ; 03/10/2012, 11:35.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                            En waar heb je die opgehangen

rond mijn nek, waar anders?

Net nog eens exact gemeten, het is eigenlijk 59 cm..of nee wacht, 59 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
                              rond mijn nek, waar anders?

Net nog eens exact gemeten, het is eigenlijk 59 cm..of nee wacht, 59 mm
                              Fan van Public Enemy?
                              2008 Mercedes Viano
                              2012 Citroen DS3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                Is in België helaas bij geen enkele juwelier te vinden, in Nederland is er wel één. Ik heb online besteld, grote gok want had nog nooit dergelijk horloge gedragen, maar het was gelukkig een goeie. Na een drietal weken nog steeds superblij mee.

Voor meer info: http://www.steinhartwatches.de/
                                Ik had al z'on vermoeden dat het merk moeilijk te vinden was aangezien ik het nog nergens was tegengekomen bij juweliers uit de regio.
                                Spijtig dat je het voor België enkel online kan kopen, want het blijft wel een delicaat product om online te bestellen vind ik.
                                Ik veronderstel dat de bovenstaande link wel te vertrouwen is of niet?
                                "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Mensen kopen horloges van duizenden euro's via www.chrono24.com, een beetje vertrouwen dus.
                                  Ik ben de laatste tijd gek van Panerai's (of de Parnis homages eerlijk gezegd ). Ga er daar zeker 1 of 2 van bestellen binnenkort.

Automaat
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by Bwlian; 03/10/2012, 12:54.
                                  1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                  2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                  2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                                    Ik had al z'on vermoeden dat het merk moeilijk te vinden was aangezien ik het nog nergens was tegengekomen bij juweliers uit de regio.
                                    Spijtig dat je het voor België enkel online kan kopen, want het blijft wel een delicaat product om online te bestellen vind ik.
                                    Ik had ook zo mijn twijfels om online te bestellen maar uiteindelijk toch geen spijt van gehad. Die link is idd voor 100% te vertrouwen, je bestelt via de fabrikant zelf.
                                    Ze sturen u een mail wanneer ze het geld ontvangen hebben en wanneer ze het horloge versturen samen met een tracking-code.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                                      Delicaat is dat niet hoor. Uurwerken worden steeds afdoende verpakt. En je koopt idd bij de fabrikant. Je kan ook steeds het forum van watchuseek.com raadplegen. Zoek onder Brands en dan Steinhart. Topics genoeg.
                                      Mijn Nav B komt ook van Steinhartwatches. Ik bestel trouwens wel meer horloges online. Hebzelfs al gekocht via een privéverkoper in Japan. Gewoon reputatie checken via Ebay en zien wat ze er op fora over te vertellen hebben.

Sent from my gun metal colored smart mobile device.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Mijn horloge:

horloge.jpg
                                        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Bedankt voor de antwoorden, dat stemt toch gerust.
                                          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Working...
                                          X