Oorspronkelijk geplaatst door Beta
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Horloge lovers
Collapse
X
-
Ik draag dagelijks onderstaande Tissot PRC 200 met stalen band:
Ontdek alle Tissot® Straps en Swiss Made Horloges voor mannen en vrouwen op onze officiële website | Sinds 1853 | 2 jaar internationale garantie
@ C'mon
Knap exemplaar! Is dit merk te koop bij de meeste juweliers of eerder moeilijk te vinden?"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIk draag dagelijks onderstaande Tissot PRC 200 met stalen band:
Ontdek alle Tissot® Straps en Swiss Made Horloges voor mannen en vrouwen op onze officiële website | Sinds 1853 | 2 jaar internationale garantie
@ C'mon
Knap exemplaar! Is dit merk te koop bij de meeste juweliers of eerder moeilijk te vinden?
Voor meer info: http://www.steinhartwatches.de/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIs in België helaas bij geen enkele juwelier te vinden, in Nederland is er wel één. Ik heb online besteld, grote gok want had nog nooit dergelijk horloge gedragen, maar het was gelukkig een goeie. Na een drietal weken nog steeds superblij mee.
Voor meer info: http://www.steinhartwatches.de/
Dit is trouwens mijn Steinhart:
En de TW Steel:
De Seiko met de Casio GWF-1000:
En nog een plaatje met de twee andere G's:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk dacht dat je die sowieso online moest bestellen omdat je bij de fabrikant zelf koopt. Liggen de prijzen in die ene winkel dan hoger dan de online prijzen?
De prijs voor de Nav B is in ieder geval gelijk. Zou sowieso wel bij de fabrikant bestellen.
Comment
-
Ik ben liefhebber van high-end mechanische horloges.
Mijn daily wearer (IWC Mark XVI):
Een horloge dat ik weer van de hand gedaan heb (een vintage Tudor blue submariner uit begin jaren 80):
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Sinds juni heb ik deze:
De mijne ziet er wel nog een tikkeltje anders uit, qua details dan. (vb. het woordje multifunction staat bij mij in geel,...)
Bijgevoegde BestandenLast edited by SilentSpring; 01/10/2012, 21:38.2018 BMW X1 18d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenAan de posters hierboven:
Mooie Tissot chrono !
Mooie Maurice Lacroix (automatics rule) !
Hopelijk wordt dit topic niet opnieuw gesloten.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk BerichtenMijn Breitling Chronomat Evolution Sinds een 5 jaar.
[ATTACH=CONFIG]92562[/ATTACH]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichtenhet is de limited edition, zo eentje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenPrachtig stuk!
Ze is lekker zwaar en groot, met kroon inbegrepen 52 cm!
Comment
-
31kE-RidRKL._SL500_AA300_.jpg
sportline_heart_rate_watches.jpg
mijn 2 tennis horloges met hart slag monitorHandig om te weten wanneer je kan doodvallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenzijn die g-shocks eigenlijk nog wat gewild 2dehands , of geraak je ze enkel nog aan de vuilbak kwijt !?
Sent from my gun metal colored smart mobile device.
Comment
Comment