Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Omwille van het prijsverschil moet je het niet doen. Kvond het gewoon leuk om het uurwerk in New York te kopen . En kben er zeer tevreden van, het ideale uurwerk om het gras mee af te rijden, maar ook om mee naar een trouwfeest te gaan .
Perfecte afmeting, uitstekende vouwsluiting, onopvallend,...
Omwille van het prijsverschil moet je het niet doen. Kvond het gewoon leuk om het uurwerk in New York te kopen . En kben er zeer tevreden van, het ideale uurwerk om het gras mee af te rijden, maar ook om mee naar een trouwfeest te gaan .
Perfecte afmeting, uitstekende vouwsluiting, onopvallend,...
Heb je er ook een foto van als je het aan hebt? Gebruik je het echt om alles mee te doen? Zwemmen etc
De submariner is idd zeer discreet in de stalen versie.
Het is echt de klassieker onder de betere horloges.
Tom Waes en Sergio Herman hebben ook een stalen submariner trouwens.
Maar dingen die forse schokken geven, bv. mountainbiken, moet je met geen enkel mechanisch horloge doen.
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
De submariner is idd zeer discreet in de stalen versie.
Het is echt de klassieker onder de betere horloges.
Tom Waes en Sergio Herman hebben ook een stalen submariner trouwens.
Maar dingen die forse schokken geven, bv. mountainbiken, moet je met geen enkel mechanisch horloge doen.
Dit klopt en vooral voor automatische uurwerken, die zijn het meest gevoelig.
Wat betrouwbaarheid zijn Rolex wel niet aan de top, ze hebben zelf redelijk wat problemen wat niet zou mogen aan de prijzen dat ze vragen. Ze vragen meer dan het gemiddeld zonder iets meer aan te bieden.
Rolex (oa Sub en Daytona) zijn "klassiekers" onder de uurwerken dat is waar, maar dat maakt hun vooral vrij banaal en voor vele maar een status symbool....
Wil je het zelfde bouwkwaliteit voor goedkooper kan je best een Tudor kopen, het is gewoon een Rolex met een andere naam (zelfde eigenaar)
nb
Best prijs/kwaliteit verhouding is Longines, met oa prachtig afwerking, eigenbouw movement, enz
Als horloge liefhebber is Basel een must om een keer gedaan te hebben.
Ik ben 3 jaar na mekaar geweest en het derde jaar was het voor mij genoeg. Uiteindelijk zie je al die nieuwe modellen ook bij de juwelier.
Dus het is meer voor de sfeer, ambiance, enz. Maar na een paar keer heb je dat dan ook weer gehad. Zo is het toch bij mij. Er zijn anderen die er weer elk jaar naar uitzien.
De beroemde 'Jocke' van zweden is een perfect voorbeeld:
Tien, dan heb ik mijn Sub al 20 jaar misbruikt. Die doet alles en gaat niet kapot. Moraal van het verhaal, koop u iets degelijks en ge kunt er alles mee doen.
@blue8300 , Ieder heeft recht op zijn mening dus het is u gegund. Maar ik zou me toch wat verdiepen in horloges voor ik zo een commentaar deel met het forum.
@blue8300 , Ieder heeft recht op zijn mening dus het is u gegund. Maar ik zou me toch wat verdiepen in horloges voor ik zo een commentaar deel met het forum.
Ik verdiep me maar 30 jaar in uurwerken (boeken, tijdschriften, enz)
Ik geef hier geen meningen, maar bevindingen, ervaringen en algemene zaken, ik zie echt niet wat ik verkeerd zou gezegd hebben
2014 Porsche Boxster 981 2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment