jjjjjjjjj
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke keuring centra is het makkelijkste ? ^^
Collapse
X
-
Die gast stelt ook maar een vraag hé. In sommige keuringcentra (of bepaalde individuen die in een bepaald keuringcentrum werken) mennen ze idd gewoon over de domste dingen. Wilt daarom niet zeggen dat de OP met een uitgebouwd tuningkrel rondrijdt of zo.
Comment
-
Met 4 man in de auto, van vreemde origine, niet te veel Vlaams kennen .... en ze zullen niet te snel afkeuren voor futiliteiten. Of ge moet een inspecteur hebben met karakter en zin voor ambiance.
Ik heb 3 jaar naast station Hoboken gewoond, de taferelen die je daar vroeger zag en hoorde ... ni te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haradeas Bekijk BerichtenWelke van de 4 keuring centra in Limburg is het makkelijkste ?
Alken is kortbij maar ik rij gerust wat verder als ik weet dat de auto niet voor het minste wordt afgekeurd : /
Iemand enige ervaring met bepaalde centra ?
In As was dat minder, maar overal erg afhankelijk van wie ge voor u krijgt en hoe ge u zelf opstelt ook denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haradeas Bekijk BerichtenDank je wel voor de reacties ( behalve 1 iemand die nog al onbeleefd was). hoe dan ook, ja ook al negatieve dingen gehoord over alken ^^ Ik ga morgen in as denk ik.
Comment
-
In Alken niks dan problemen, hun remmentest en schokempertest trekt op geen kloten.
Mijne pa is daar meermaals afgekeurd geweest terwijl hij in de garage wel goed scoorde op die testen.
Ook altijd lange wachtrijen, dikwijls meerdere uren!
In Heers nooit problemen gehad, altijd vriendelijke mensen en nooit lang wachten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
2 jaar terug met de Citroën in as geweest. Groene kaart met toch 7 opmerkingen...
Vorig jaar de vriendin & dochter geweest met dezelfde auto in dezelfde staat. Gevolg groene kaart 0 opmerkingen (verschillende testen niet eens deftig uitgevoerd)
Conclusie... ???
Verstuurd van mijn HTC One X+ met TapatalksigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spikytim Bekijk BerichtenConclusie... ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spikytim Bekijk Berichten2 jaar terug met de Citroën in as geweest. Groene kaart met toch 7 opmerkingen...
Vorig jaar de vriendin & dochter geweest met dezelfde auto in dezelfde staat. Gevolg groene kaart 0 opmerkingen (verschillende testen niet eens deftig uitgevoerd)
Conclusie... ???
Verstuurd van mijn HTC One X+ met TapatalkOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Ook effectief geen roettest enzo uitgevoerd? Laat het mij zo zeggen. Mijn dochter van 2 heeft toen de onderkant van den auto beter bekeken dan die van het station zelf.
Verstuurd van mijn HTC One X+ met TapatalksigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spikytim Bekijk BerichtenOok effectief geen roettest enzo uitgevoerd? Laat het mij zo zeggen. Mijn dochter van 2 heeft toen de onderkant van den auto beter bekeken dan die van het station zelf.
Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk
Bandenmaten niet nagekeken, gordels niet nagekeken, pinkers en achterlichten / remlichten niet nagekeken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment