Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Saloncondities 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bij BMW dealer Cocuyt in Brugge geldt hetzelfde. Vreemd. Misschien om de jaarverkoop wat op te drijven. Opel doet nu hetzelfde met registratiebonussen op astra stockmodellen met een extra korting bovenop denettoprijzen van 600 euro wanneer de wagen nog dit jaar wordt ingeschreven.
    2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
    2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Hebben ze E60's staan?
      Nog enkele ja, zeker twee. Ik vermoed een 520d, en 'ie leek me niet bol te staan van de opties.

Comment

Op camionetten krijg je al saloncondities, dus zullen de auto's wel snel volgen zeker.

Comment

** effe dit topic opwaarderen **
          Bij Citroën gelden gans december en januari saloncondities. Echter vanaf januari wordt het offensief gestart met de C4 Picasso, met onder andere 16% korting voor fleetklanten, zonder onderhandelen.
          Effe rekenen: goed uitgeruste diesel 30.000 euro, na aftrek korting 25.200 euro!

Ook Opel geeft ruime nettokortingen, staan open en bloot op de site.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
            Bij Citroën gelden gans december en januari saloncondities.
            Bij Citroën is het hele jaar autosalon.
            Ergens klopt er iets niet. Ofwel houden die hun catalogusprijzen kunstmatig hoog, ofwel scheelt er iets aan de kwaliteit van hun producten.
            Of beide...

Comment

ze beknibbelen op de winstmarges van de dealers, per verkochte auto verdient de citroen-dealer nog zo'n 150 euro netto, hetgeen enorm weinig is.
              De dealer moet dus proberen geld te verdienen door klanten aan zich te binden via onderhoud en servicecontracten die, naar mijn bescheiden mening, ook al zeer goedkoop zijn (maar ik denk dat de prijs een weerspiegeling is van de service).
              Ik zou niet graag een citroëndealer zijn. Ze moeten alleszins van alle markten thuis zijn, niet enkel verkoop en onderhoud maar ook kredieten, verzekeringen, servicecontracten, ...

Ik denk persoonlijk niet dat het zo'n slechte wagens zijn. Ik ken eigenlijk maar 1 iemand die met een citroën rijdt (een C3), en daar zijn nog geen noemenswaardige problemen geweest. Uiteraard is de kwaliteit naar verhouding met de prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                ze beknibbelen op de winstmarges van de dealers, per verkochte auto verdient de citroen-dealer nog zo'n 150 euro netto, hetgeen enorm weinig is.
                De dealer moet dus proberen geld te verdienen door klanten aan zich te binden via onderhoud en servicecontracten die, naar mijn bescheiden mening, ook al zeer goedkoop zijn (maar ik denk dat de prijs een weerspiegeling is van de service).
                Ik zou niet graag een citroëndealer zijn. Ze moeten alleszins van alle markten thuis zijn, niet enkel verkoop en onderhoud maar ook kredieten, verzekeringen, servicecontracten, ...

Ik denk persoonlijk niet dat het zo'n slechte wagens zijn. Ik ken eigenlijk maar 1 iemand die met een citroën rijdt (een C3), en daar zijn nog geen noemenswaardige problemen geweest. Uiteraard is de kwaliteit naar verhouding met de prijs.
                Waar heb je dat vandaan?
                Denk nu is 2 seconden na, als een dealer 150 euro overhoudt aan een auto zal de dealer niet lang bestaan zenne .

Het zou kunnen hoor, maar het lijkt mij alleszins hooogst onwaarschijnlijk.

Comment

Iemand enig idee wat Audi op de A4 gaat doen? Die packs discovery/discovery plus, en wat is het daar nog allemaal, waren maar tot eind vorige maand.

Bij Y&N Claessens hier in Wilrijk wisten ze me wel al te vertellen dat Audi ferm ging uitpakken voor de A4... ben benieuwd

Comment

Waar heb je dat vandaan?
                    Denk nu is 2 seconden na, als een dealer 150 euro overhoudt aan een auto zal de dealer niet lang bestaan zenne .

Het zou kunnen hoor, maar het lijkt mij alleszins hooogst onwaarschijnlijk.
                    't Is toch zo.
                    Toen ik in 2002 mijn Citroën Picasso kocht, kreeg ik 9,5% korting van de dealer (bovenop de korting die Citroën zelf gaf). Een andere dealer wist me te vertellen dat ze onmogelijk nog meer korting konden geven omdat ze zelf 10% krijgen. De dealer hield dus een 0,5% over, wat toen neerkwam op ongeveer 4.000 BF.
                    Last edited by ; 21/12/2006, 20:07.

Comment

Waar heb je dat vandaan?
                      .
                      van een dealer
                      en hij bestaat nog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Iemand enig idee wat Audi op de A4 gaat doen? Die packs discovery/discovery plus, en wat is het daar nog allemaal, waren maar tot eind vorige maand.

Bij Y&N Claessens hier in Wilrijk wisten ze me wel al te vertellen dat Audi ferm ging uitpakken voor de A4... ben benieuwd
                        Volgens mij zijn de meeste merken zijn al bezig met hun saloncondities. Op de A4 blijven de huidige promoties gewoon verder lopen. Er zou wel een wijziging zijn in het Premium-pack: de 9-armige velgen worden vervangen door de 15-spakige.

Comment

Ben vooral benieuwd naar de saloncondities van BMW en AUDI, weet gTa hier al iets meer van?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                            Ben vooral benieuwd naar de saloncondities van BMW en AUDI, weet gTa hier al iets meer van?
                            De prijs van de packs bij Audi (voor de A4) is aangepast heb ik gemerkt op de configurator. GPS-pack niet gewijzigd. Premium-pack gratis en Plus-pack voor 1.000€.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                              Wij hebben zogezegd saloncondities gekregen. Toen we eerst bij bmw langsgingen om prijs te laten maken, kregen we 7% korting + metaallak gratis.

Woensdag hebben we hem gekocht en kregen we 7% korting + leder gratis. De verkoper zei ons dat dit de nieuwe saloncondities zijn.

Ik weet wel niet of dit op alle modellen van toepassing is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                't Is toch zo.
                                Toen ik in 2002 mijn Citroën Picasso kocht, kreeg ik 9,5% korting van de dealer (bovenop de korting die Citroën zelf gaf). Een andere dealer wist me te vertellen dat ze onmogelijk nog meer korting konden geven omdat ze zelf 10% krijgen. De dealer hield dus een 0,5% over, wat toen neerkwam op ongeveer 4.000 BF.
                                Ik ken iemand die naar een Citroën-dealer gegaan was voor 3 C5's en die kreeg direct zonder boe of ba 25 tot 30%

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                  Ik ken iemand die naar een Citroën-dealer gegaan was voor 3 C5's en die kreeg direct zonder boe of ba 25 tot 30%
                                  Zelfs dealers hebben medelijden met zo'n mensen

Ofwel gewoon een domme dealer die 3 x 10% gaf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                    Ik ben er vroeg bij ik weet het, maar vermits ik rond mid-januari ongeveer m'n nieuwe wagen ga bestellen lijkt het mij interessant om een topic te starten met het opsommen van de condities die men zal geven op het salon van 2007.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten

Als je nu denkt dat ik er ken, vergeet het dan maar
                                    Ik richt me dan ook vooral op de autodealers. Kennen jullie al condities? Mogen jullie die al vrijgeven, ... ?

dus som maar op en maak ons blij.

Mij intereseren vooral de Volvo V50, VW touran en de Mercedes B-klasse.
                                    Hier zijn al enkel salonacties voor fleetklanten:

Audi-VW
                                    1 VW: actie geldig van 5/01 tot em met 28/02/2007

Fox: extra bonus van 350€, Fox in the city: 150€
                                    Polo gamma: " 200€, Cross polo gratis open dak tot 31/01/2007
                                    Golf : " 500€, serie On Tour: 350€ Cross Golf: 500€ bonus NIET op 1.4 80pk !
                                    Golf Plus: " idem maar Cross Golf: open dak gratis tot 31/01/07
                                    Touran: " 350€ open dak op Cross touran gratis tot 31/01/2007, pack alu(trendline), pack leder(highline)
                                    GPS monochroom gratis tot 31/01/2007 !
                                    Beetle: " 500€ cabrio idem: pack comfort en pack leder
                                    Eos: " 500€
                                    Jetta: " 400€ GPS en pack GPS
                                    Passat: " 200€, Highline: 1000€, pack distinction en pack GPS Variant idem
                                    Sharan: " 6% extra op klanten met fleetconventie, anders 400€, pack gps
                                    Touareg: " 1000€ en pack executive

2 Audi: actie geldig van 22/12 tot em met 28/02/2007

A3 3-deurs: radio concert gratis, metaalkleur gratis, pack climaX verminderd van 1500€ incl naar 785€ incl.
                                    A3 SB: metaalkleur gratis, pack climaX van 1750€ incl naar 1035€ incl BTW
                                    A4: metaalkleur gratis, gratis radio concert, pack premium plus verminderd van 2000€ incl BTW naar 1000€ BTW incl
                                    A4 Cabrio: metaalkleur gratis, prijsvermindering pack comfort: van 1800€ incl naar 1000€ incl BTW.
                                    A6: metaalkleur gratis, pack must+ gratis !
                                    A6 Allroad: metaalkleur gratis pack countrystyle verminderd van 3500€incl naar 2550€incl.
                                    Q7: metaalkleur gratis, pack expression verminderd van 2200€ incl naar 1240€ incl.
                                    A8: metaalkleur gratis, pack executive aan de prijs van 2500€ BTW incl.

3 CVI:

Caddy: speciale versie Caddy life en Family, comfort pack, convenience pack, bonus of overnamecheque, speciale serie Startline
                                    T5: series StartlineIV, City II, Caravelle FreewayII, Dubbel Cabine Freedom en Liberty, conveniencepack, comfortpack, bonus of
                                    overnamecheck, kit generation aan 1€ , Multivan Atlantis en Snowlife, bonus of overnamecheque
                                    Crafter: comfortpack, overnamecheck 800€, optie gratis voor 900€

Volvo
                                    Periode : 4/12/06 --> 31/1/07
                                    Model
                                    Aanbod
                                    fleetkorting +

S40/V50
                                    premie van 1100€
                                    S60
                                    premie van 850€
                                    V70
                                    3% + sport of comfort pack gratis + 800€
                                    XC70
                                    3% + sport of adventure pack gratis
                                    XC90
                                    premie van 600€
                                    C30/C70/S80
                                    geen salonaktie
                                    premies excl. Btw

Comment

Voor degenen die nog geïnteresseerd zijn in het huidige model van de Ford Mondeo, zijn er momenteel kortingen all-in tot 28%. Niet alle combinaties zijn echter nog verkrijgbaar.

Comment

De uitzonderlijke aanbiedingen en nieuwigheden, bij Mazda, voor het komende slalon.

KLIK

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

kortingen BMW, Audi

Gisteren bij BMW in Tongeren (DAVO), leder gratis bovenop de gewone korting.

Weet iemand wat gangbare kortingen zijn bij Audi. De dealer vertelde mij dat er voor de TT geen speciale acties zijn.

Ik heb zelf het geluk diplo kortingen te krijgen bij BMW (15%) en Audi (10%).

Comment

Working...
                                          X