Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Saloncondities 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik ga een A4 bestellen en heb al een korting gekregen van 7%.
    is er nog een grotere korting mogelijk of is dit het maximum ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door astonX Bekijk Berichten
      @ bmw3adept: dank u

@rossi, als het exect. pakket er voor niks wordt bijgegeven zal het zeer beperkt worden met die kortingen vrees ik. Mijn tante kreeg 6 maanden geleden nog tot 9,5% op de basisprijs zonder btw op een touareg.
      Heb vandaag 14% kunnen bedingen + exec. pack dus ik ben een gelukkig mens!
      Zondag op het salon nog eens test (offroad)rijden en dan de bon tekenen wss! Bedankt voor de reacties!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
        Salon bij Mazda

Op het salon heb je alvast de presentatie van:

- De nieuwe... Mazda BT-50 4x4
        - ... Mazda MX-5 Roadster Coupé
        - ... Mazda3 MPS
        - ... Mazda CX-7 (avant-première)

Saloncondities:

Kortingen op de nettoprijs:

- Mazda2 Platinium: - €1400
        - Mazda3 Platinium: - €2000
        - Mazda5 Platinium: - €2400
        - Mazda6: niets
        - Mazda MX-5: niets
        - Mazda RX-8: niets
        Geen kortingen op de 6? Dat is wel straf voor een model dat binnenkort vervangen wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The_Godfather Bekijk Berichten
          Geen kortingen op de 6? Dat is wel straf voor een model dat binnenkort vervangen wordt.
          't Zal niet voor niets zijn dat Beherman vanaf april geen officiële invoerder meer is. Hopelijk gaat het beter gaan met Mazda Europe, al gaat dat effect pas in 2008 merkbaar zijn.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            't Feit dat ze daar nu zulke droevige reclame moeten voor maken wil wel zeggen dat het ooit anders is geweest. Anders zouden ze nét die reclameslogan niet hoeven gebruiken
            t'ergste van al is dat ze eigenlijk de dealers als afzetters afschilderen.

Slechtste reclame ooit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rossi Bekijk Berichten
              Heb vandaag 14% kunnen bedingen + exec. pack dus ik ben een gelukkig mens!
              Zondag op het salon nog eens test (offroad)rijden en dan de bon tekenen wss! Bedankt voor de reacties!
              Wow 14% op een gefacelifte touareg damn hier thuis moeten we toch dringend eens naar een andere dealer trekken.proficiaat met je aankoop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MEDIABEEST Bekijk Berichten
                ik ga een A4 bestellen en heb al een korting gekregen van 7%.
                is er nog een grotere korting mogelijk of is dit het maximum ?
                6 is basis, 8 moet je toch kunnen krijgen als je wat aandringt. Ok, er zijn speciale packs, maar het model is aan zijn laatste jaar toe ...

Comment

Het blijft hier zo stil in dit topic.

Comment

Nochtans is er een recordopkomst op het 'kleine' autosalon, er worden verhoudingsgewijze dan ook veel inlichtingen ingewonnen!

rand-vraagje: heb je er voordeel bij als je ineens twee auto's besteld bij dezelfde garage (vb. afspreken met ne maat om allebei bij dezelfde dealer langs te gaan), of wordt dit aankoop per aankoop bekeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                      6 is basis, 8 moet je toch kunnen krijgen als je wat aandringt. Ok, er zijn speciale packs, maar het model is aan zijn laatste jaar toe ...
                      Inderdaad, mijn vader kreeg direct 8.5% zonder discussieren. Tegen de 10% zou haalbaar moeten/kunnen zijn.

Comment

Kan iemand mij AUB enkele saloncondities zeggen voor de nieuwe Land Rover Defender? Of doen ze daar niet aan mee... er staat alleszins niets over het salon op de site van Land Rover...

Bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          Inderdaad, mijn vader kreeg direct 8.5% zonder discussieren. Tegen de 10% zou haalbaar moeten/kunnen zijn.
                          10%, dat betwijfel ik!
                          2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                          2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                            10%, dat betwijfel ik!
                            Het zal idd krap zijn, maar als je huidige wagen al één is van bij hun, en je kan een beetje discussieren... dan moet dat toch a la limite haalbaar zijn. Zeker als je al 8.5% zonder discussie krijgt.

Comment

Hier int Brugse is de limiet voor een Audi 7% tot 8% als je al langer klant bent. Wie nog meer geeft is ni goed bezig denk ik.

Comment

14 procent.. amaai
                                hangt ook allemaal af van welk merk/type en welke verdeler..
                                zowiezo meerdere verdelers aanspreken.. eerst die in je buurt..
                                je laat je korting op papier op ene prijsofferte zetten..
                                zwart op wit dus..
                                je schuimt de andere dealers af en je geeft het bewijs in handen zodat ze niet met 4 procent moeten afkomen maar naar 7 procent bv kunnen gaan ( enkele verdelers verder )..
                                dan stap je terug naar de dealer in je buurt en deze moet boven deze korting kunnen gaan.. dan spreek jei ntussen wel met een verkoper die er al heel lang werk ( zal je niet komen aanspreken..
                                deze blijft rustig in zijn bureau zitten hoor )..
                                deze is gemachtigd meer korting te geven..
                                de dealer in je buurt zal het niet leuk vinden als jij reclame maakt ( en zo rondrijdt ) met de naam van ene andere dealer..
                                hier houden ze ook rekening mee..

je kan blijven aandringen maar op een wagen van pakweg 30.000 tot 45.000 euro is 9 procent toch zeer mooi ( enkel ervaring hier met BMW dealers hoor die bij 4-5procent beginnen zeverren )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                  van een dealer
                                  en hij bestaat nog
                                  Die mannen zullen dat ook wel wat overdrijven he.

Garagisten hangen al wel eens het 'geslagen schaap' uit

Comment

Toch oppassen hoor met dealers tegen elkaar laten opbieden.

Als je ooit eens garantieproblemen hebt ...

Als je ooit eens een vervangwagen nodig hebt ...

Als je ooit eens wat parkeerschade wil laten vermaken ...

Als je je mooie velgen met de borduur hebt geschuurd ...

Of gewoon een onderhoud wil plannen ...

Dan zullen ze zeker nog weten wie je bent en wat je gedaan hebt. En dan is het goed mogelijk dat je achteraf de rekening gepresenteerd krijgt. Ik zeg niet dat het altijd zo is, maar ik ken toch enkele voorbeelden.

Onlangs overigens dezelfde discussie gehad in het Golf Plus topic (zie: mijn auto).

Denk dus twee keer na!

Comment

wat je zegt is waar..
                                      maar een goede verkoper zal enkel respect voor je hebben als je correct bent..
                                      hij weet als hij ook correct is en zijn collegas mee de klant tevreden houden dat de klant blijft bij de garage..
                                      in zovere de dealer dan kan zal die persoon ook bij het merk blijven..

Comment

Sinds wanneer is het salon voor vrijtetijdsvoertuigen er ?
                                        Sinds 2003, klopt dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bolli Bekijk Berichten
                                          14 procent.. amaai
                                          hangt ook allemaal af van welk merk/type en welke verdeler..
                                          zowiezo meerdere verdelers aanspreken.. eerst die in je buurt..
                                          je laat je korting op papier op ene prijsofferte zetten..
                                          zwart op wit dus..
                                          je schuimt de andere dealers af en je geeft het bewijs in handen zodat ze niet met 4 procent moeten afkomen maar naar 7 procent bv kunnen gaan ( enkele verdelers verder )..
                                          dan stap je terug naar de dealer in je buurt en deze moet boven deze korting kunnen gaan.. dan spreek jei ntussen wel met een verkoper die er al heel lang werk ( zal je niet komen aanspreken..
                                          deze blijft rustig in zijn bureau zitten hoor )..
                                          deze is gemachtigd meer korting te geven..
                                          de dealer in je buurt zal het niet leuk vinden als jij reclame maakt ( en zo rondrijdt ) met de naam van ene andere dealer..
                                          hier houden ze ook rekening mee..

je kan blijven aandringen maar op een wagen van pakweg 30.000 tot 45.000 euro is 9 procent toch zeer mooi ( enkel ervaring hier met BMW dealers hoor die bij 4-5procent beginnen zeverren )
                                          Idd het is moeilijk onderhandelen bij bmw.

Comment

Working...
                                          X