Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Saloncondities 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
    rand-vraagje: heb je er voordeel bij als je ineens twee auto's besteld bij dezelfde garage (vb. afspreken met ne maat om allebei bij dezelfde dealer langs te gaan), of wordt dit aankoop per aankoop bekeken.
    Grappig, ik quote mijneigen
    niemand ervaring met hetgeen ik vraag?

Comment

• makkelijk antwoord: ga naar de garage en vraag het hen. IETS zal ej wel krijgen vermits ze ineens 2 wagens kunnen verkopen, maar hoeveel weet ik niet

zal niet veel zijn. Het bedrijf waar ik werk neemt jaarlijks zo'n 11 Volvo's af, en die krijgen daarvoor 2% extra korting op de aankoopprijs dus niet echt wat je noemt veel he.
      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
        makkelijk antwoord: ga naar de garage en vraag het hen.
        Ik ga Stephanus roepen om u te zeggen dat ge nutteloze dingen post!

2% voor een particulier is toch de moeite

Comment

Mijn beperkte ervaring is dat het een ervaren verkoper toch wel kijkt wie je bent, waarmee je rijdt en hoe interessant je bent als klant. En als je meteen al iemand aanbrengt om ook een volvo te kopen kan dit iets extra opleveren. bijv bij zen prijsvoorstel kan je nog es zeggen geef me er matjes, alu inleg etc bij, 200 of 300 €verdiend toch?

Comment

Mijn broer en ik kochten in 95 tesamen elk -identiek- dezelfde 318 tds en kregen toen een suplementaire korting van 25000 bfr per wagen (+ 7% + radio + kofferspoiler + 10000 bfr overname standaardbanden -wegens aankoop 17")
            Denk dat ik de aankoopbon nog wel ergens heb liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astonX Bekijk Berichten
              Idd het is moeilijk onderhandelen bij bmw.
              Toen ik enkele maanden geleden prijsofferte ging maken voor een 5 break kreeg ik direkt 8%. Mits een beetje discussieren 9,5%
              R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
              Mitsubishi Lancer Evo6 RS
              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• 4% gekregen op een Z4M
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                  4% gekregen op een Z4M
                  Komt het er van?

Comment

4% gekregen op een Z4M
                    Z4 M gekocht?

Comment

• Lol, nee, enkel een offerte laten maken mijn vader heeft gereden met de 3.0si coupé en vond het één van de meest fantastische auto's waarmee hij de laatste jaren gereden heeft. De M is dan nog een stapje meer en hij had graag eens een prijsindicatie gehad

volledig individual en "full option" kwam het op een 62.000€ ongeveer
                      dezelfde maar met de 3.0si motor kwam op een goeie 52.000€

standaardkorting die je krijgt bedraagt 4% maar bij de dealer kan daar nog verder over onderhandeld worden
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• en op een nieuwe XKR kregen we 2,5%; totaalprijs bleef nét onder de 100.000€
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Lol, nee, enkel een offerte laten maken mijn vader heeft gereden met de 3.0si coupé en vond het één van de meest fantastische auto's waarmee hij de laatste jaren gereden heeft. De M is dan nog een stapje meer en hij had graag eens een prijsindicatie gehad

volledig individual en "full option" kwam het op een 62.000€ ongeveer
                          dezelfde maar met de 3.0si motor kwam op een goeie 52.000€

standaardkorting die je krijgt bedraagt 4% maar bij de dealer kan daar nog verder over onderhandeld worden
                          Valt goed mee...wat je ervoor krijgt
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

en op een nieuwe XKR kregen we 2,5%; totaalprijs bleef nét onder de 100.000€
                            Een Xkr vind ik echt zalig!!! Straalt pure klasse uit.

Comment

• 500 euro tankkaart en Leder waarde gratis ( bmw E92 )

Comment

Working...
                              X