Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar zomerbanden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bouten goed losdraaien en de krik langzaam laten zakken, dat werkt bij mij altijd als er een wiel niet los komt

ik ga ergens eind deze maand wisselen ... als ik goesting/tijd heb
    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Zonet gewisseld, voor de eerste keer helemaal alleen (normaal helpt m'n vader :p) en ging verbazend vlot, enkel de wielen vooraan zaten goed vast maar beetje kloppen en ze kwamen wel los!

Comment

• Ik heb ze daarnet op mijn gemakje gewisseld, anderhalf uur werk en weer tevreden van het resultaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
          Ik heb ze daarnet op mijn gemakje gewisseld, anderhalf uur werk en weer tevreden van het resultaat
          Anderhalf uur?
          Ik doe dat op een kwartier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Anderhalf uur?
            Niet iedereen heeft centerlocks hé patser.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Niet iedereen heeft centerlocks hé patser.

Comment

• Net gewisseld op de skoda
                Morgen 2 nieuwe uniroyals rainsport 3 eronder en uitlijnen. Laat de zomer maar beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                  Anderhalf uur?
                  Ik doe elke dag 1 wiel.

Sent from here
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                    Net gewisseld op de skoda
                    Morgen 2 nieuwe uniroyals rainsport 3 eronder en uitlijnen. Laat de zomer maar beginnen.
                    Curieus. Op hetzelfde moment omdat het goed uitkomt? Of moet ik een verband vermoeden tussen nieuwe banden en uitlijnen?
                    30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                      Ik doe elke dag 1 wiel.

Sent from here
                      Ik ook maar begin altijd met het moeilijkste wiel.

Comment

• Het is nog maar pas lente dus heb nog even de tijd
                        www.skodaforum.eu

Comment

• Gisteren gewisseld
                          BMW 420dA : >>>

Comment

• het is verboden om op de assen verschillende types te hebben liggen, winter/zomer

ik veronderstel dat all season/zomer ook niet mag...maar is dat zo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                              Curieus. Op hetzelfde moment omdat het goed uitkomt? Of moet ik een verband vermoeden tussen nieuwe banden en uitlijnen?
                              Auto wordt 2 jaar einde van de maand. Eens laten uitlijnen kan nooit kwaad he. Als de sporing dan toch wat verkeerd zou staan gaan de nieuwe bandjes ineens wat langer mee. Met het supergoede wegdek in belgie kan dit wel eens het geval zijn.
                              Rainsport3 ligt er nu onder. Ervoor had ik conti sportcontact2. De uniroyals zijn merkbaar stiller.

Comment

• Azo. Om de twee jaar lijkt me wat frequent als ge er geen stoten mee gehad hebt, maar twee jaar vanaf nieuw daar is wel iets voor te zeggen, ik heb niet te veel vertrouwen in hoe de autos nieuw geleverd worden. Ooit eens 4 jaar met slecht afgestelde lichten gereden.. vanaf nieuw tot aan de keuring.
                                30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Ik laat m'n wagen jaarlijks uitlijnen, is de kost nu niet en kan nooit kwaad.

Comment

• Misschien is uitlijnen wel aangewezen als ge met banden ook wielen wisselt. Geen idee eigenlijk, misschien beinvloed een verschil in offset de camber - maar dan moet de camber wel instelbaar zijn.
                                    30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Ik doe dat gewoon omdat ik vrij sportief rijdt, en een harde demping heb. Overlaatst stond de voorkant nog vrij goed, achterkant echter niet.

Comment

• De mijne ga ik ook eens laten uitlijnen bij het plaatsen van nieuw zomerrubber binnenkort.

Trekt ook wat naar links sinds ik mijn zomerwielen terug heb gestoken.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                          Ik ook maar begin altijd met het moeilijkste wiel.
                                          Links voor is vandaag gewisseld.
                                          Zal nog zien welk wiel ik morgen ga doen.

Sent from here
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X