Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar zomerbanden?
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
Wat een ongelooflijk dik kar heb je daar
Ben namelijk directiechauffeur.
Het is een verlengde A8 met 21 inch velgen. In de winter is het 19.
En ze hebben op het werk nog andere wagens hoor. Zie mijn handtekening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenEerlijkheid gebied me te zeggen dat hij niet van mij is. Maar ik doe er wel 99% van de 100.000kms per jaar mee.
Ben namelijk directiechauffeur.
Het is een verlengde A8 met 21 inch velgen. In de winter is het 19.
En ze hebben op het werk nog andere wagens hoor. Zie mijn handtekening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDie Astra is waarschijnlijk voor als uw baas zelf moet parkeren ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenNee das de mijne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenGeen erg... misschien de enige die niet van de bank is.
daarin kan ik je geruststellen.
Al die auto's zijn contant betaald. Don't worry.
Maar terug over bandjes nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten@#$%#$@!#
is hier weer aan't sneeuwenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenheb ze er zonet ook terug opgelegd op de A8.
eindelijk terug een directer stuurgevoel
[ATTACH=CONFIG]96088[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenik twijfel... maandag steken of toch wachten
Maar nog twee weken wachten om boven de 10° te komen
Dringend is het dus niet, maar ik heb geboekt voor woensdag a.s.
Comment
-
-
Ze blijven maar opschuiven met het einde van de periode met nachtvorst, nu is het al tot volgende week gvd.
Wat gaat dat geven voor de komende zomer, als het nog een gewoon gemiddeld jaar wilt worden qua temperatuur dan zullen zeker een warme zomer mogen verwachten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Twee weken geleden al de wissel gedaan, zolang dat er geen winterse neerslag meer valt wel ok. Toch weer een vaster/harder gevoel op de weg dan met winterbandjes. De lente mag komen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKnappe DS4!
En vind hem wel vrij hard rijden...
@KBK Racing:
Zit daar ook de 2.0 HDi in van 163 paarden? Sport Chic?
Comment
Comment