Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar zomerbanden?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNochtans zijn stickernummerplaten vooraan niet meer legaal!
Ze moeten reflecterend zijn en KB art *** moet erop staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenToch wel.
Ze moeten reflecterend zijn en KB art *** moet erop staan.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
is het nog de moeite de zomerbanden te plaatsen, sebiet ist weer winter....2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
de mijne liggen er dus nog steeds op2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenOppassen tot na de ijsheiligen ;-))
I know, mijn jonge planten staan ook te wachten om hun pot te kunnen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Morgen komen er 4 vredestein ultrac sessanta op de twintop.
Eindelijk de versleten rommel eraf met dit regenweer.
Ik wilde eerst uniroyal rainsport2 maar die werden afgeraden omdat die een zwakkere zijflank hebben.
Ik lees hiervan dat ze zeer goed zijn om aquaplanning tegen te gaan. Wie heeft er nog ervaring met deze bandjes.
Is mijn eerste keer met vredestein.
vredestein-ultrac-sessanta.jpgBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Gisteren nog drie auto's gezien waar nog winterbanden onder stondenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenGisteren nog drie auto's gezien waar nog winterbanden onder stonden
(door omstandigheden weliswaar)Once you go Mac, you never go back.
Audi A3 SB 1.6TDI
Comment
-
Zo lang ge maar voldoende grip hebt is dat goed he, en dat zal normaal gezien geen probleem zijn. Alleen dat ze sneller zullen slijten, zeker met de temperaturen van de laatste twee dagen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenZo lang ge maar voldoende grip hebt is dat goed he, en dat zal normaal gezien geen probleem zijn. Alleen dat ze sneller zullen slijten, zeker met de temperaturen van de laatste twee dagen.
Ik vind het eigenlijk gevaarlijker om met zomerbanden in de winter te rijden, dan omgekeerd.Once you go Mac, you never go back.
Audi A3 SB 1.6TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterrr Bekijk BerichtenGrip was inderdaad geen probleem maar ze slijten wel een pak sneller als het warm is.
Ik vind het eigenlijk gevaarlijker om met zomerbanden in de winter te rijden, dan omgekeerd.
Maar ben nu eindelijk terug aan het zien voor andere velgen, en dan komen er op de stalen velgen normaal gezien eindelijk winterbanden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenMorgen komen er 4 vredestein ultrac sessanta op de twintop.
Eindelijk de versleten rommel eraf met dit regenweer.
Ik wilde eerst uniroyal rainsport2 maar die werden afgeraden omdat die een zwakkere zijflank hebben.
Ik lees hiervan dat ze zeer goed zijn om aquaplanning tegen te gaan. Wie heeft er nog ervaring met deze bandjes.
Is mijn eerste keer met vredestein.
[ATTACH=CONFIG]97182[/ATTACH]
Zowel in droge als natte omstandigheden heb ik niet veel vertrouwen in deze banden.
In vergelijking met mijn vorige (bridgestone potenza) heb ik in beide gevallen minder grip.
Comment
Comment