Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Echt een grote verbetering qua looks! Maar wel een duidelijk merkbaar geluidsverschil t.o.v. de 18".
zal waarschijnlijk wel aan de breedte van de banden liggen denk ik (285/30-20), en het feit dat het geen
RF's meer zijn zal er ook wel iets mee te maken hebben denk ik.
Bridgestone Potenza RE050A 245/40/18 lag er tot vorig jaar oktober op. Zeer goed op droog, maar niet zo goed op nat (zelfs met Quattro). Nieuwe zomerbanden worden Dunlop Sportmaxx RT 245/40/18.
Vorig weekend de wagen gedetailed, en de nieuwe zomerwieltjes gemonteerd. Eindelijk
Optimistisch met al dat zout nog op de wegen...
Je gaat het opnieuw mogen doen binnen 1 à 2 weken eens dat de wegen genoeg gespoeld zijn.
En nu vooral hopen dat het eens goed doorregent voor 2 dagen.
2014 Porsche Boxster 981 2015 BMW serie 2 Cab 220d
En nu vooral hopen dat het eens goed doorregent voor 2 dagen.
Als het morgen nog wat droog zou willen blijven, want ik moet dan nog een hele dag buiten werken.
Daarna maakt het mij niks uit wat voor weer het hier in België zal zijn.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Bridgestone Potenza RE050A 245/40/18 lag er tot vorig jaar oktober op. Zeer goed op droog, maar niet zo goed op nat (zelfs met Quattro). Nieuwe zomerbanden worden Dunlop Sportmaxx RT 245/40/18.
ik zal deze wel verlaten voor Michelins Latitude Sport (235/55/19)
ik vind de Dunlops wat "ping-pong bal"-ig als ze slijten (zijn nu aan 4,5 mm)
Ik ging vandaag bij de bandencentrale om zomerbanden die ik van iemand gekocht had op mijn velgen te leggen. Die vroegen daar 20€ per band voor :s Zijn dat normale prijzen?
Er was toch nog een lange rij dus ben daar maar weggereden..
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Ik ging vandaag bij de bandencentrale om zomerbanden die ik van iemand gekocht had op mijn velgen te leggen. Die vroegen daar 20€ per band voor :s Zijn dat normale prijzen?
Er was toch nog een lange rij dus ben daar maar weggereden..
tegen welke prijs zou je dat zelf willen doen ?
de tijd van gratis dienstbetoon is ver weg, je betaalt nu lucht voor in de banden ;-)
dacht dat 5-10€ gangbare prijs was om banden op velgen te leggen
Een vakman die met goed materiaal en handige gasten werkt zal zijn infrastruktuur en kunde verzilveren, en van mij mag dat ook, ik wil mijn banden en velgen zien respekteren en perfekt uitbalanceren
Een kloefkapper zal dat voor prijsje doen, je banden kapotscheuren en kappen maken in je velgen, dan zal je nog onregelmatige slijtage krijgen door slechte plaatsing
You choose...
de bandencentrale waar ik ga rekent mij daar niets voor aan... maar ik ben daar dan ook kind aan huis. En met hun klantenbediening ga ik dat nog lang zijn.
Een vakman die met goed materiaal en handige gasten werkt zal zijn infrastruktuur en kunde verzilveren, en van mij mag dat ook, ik wil mijn banden en velgen zien respekteren en perfekt uitbalanceren
Een kloefkapper zal dat voor prijsje doen, je banden kapotscheuren en kappen maken in je velgen, dan zal je nog onregelmatige slijtage krijgen door slechte plaatsing
You choose...
20€ per velg vind ik nachtans vrij veel, en de bandencentrale waar ik ga ken ik alle gasten die daar werken, en ik weet dat die zorgvuldig met mijn banden en velgen omspringen
Comment