Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar zomerbanden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
    uw plaat blijft hangen
    Nochtans zijn stickernummerplaten vooraan niet meer legaal!

Comment

• dacht van wel.
      Zolang ze maar voldoen aan de eisen en leesbaar zijn vanaf 30m.

Comment

• sinds gisteren op zomerbanden. Geweldig gevoel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Nochtans zijn stickernummerplaten vooraan niet meer legaal!
          Toch wel.
          Ze moeten reflecterend zijn en KB art *** moet erop staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
            Toch wel.
            Ze moeten reflecterend zijn en KB art *** moet erop staan.
            Reteo-reflecterend, en ze moeten de correcte afmetingen hebben, dus geen kleinere plaat meer zoals vroeger.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Vorige week naar de Vulco waar mijn zomersetje ligt, kon binnen 3 weken een afspraak krijgen. Ben ze dan maar met de Raptor gaan halen en ze zelf gelegd. Vorige zondag bij +20° ni te doen met winterbanden.

Comment

• is het nog de moeite de zomerbanden te plaatsen, sebiet ist weer winter....
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Er lag zelfs ijs op mijn dak deze morgend !

Comment

• de mijne liggen er dus nog steeds op

Comment

• Oppassen tot na de ijsheiligen ;-))

Comment

• Vanavond op de Beemer en morgen op de mini
                        Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                          Oppassen tot na de ijsheiligen ;-))

I know, mijn jonge planten staan ook te wachten om hun pot te kunnen

Comment

• Afgelopen weekend de zomerschoenen er weer onder gemonteerd

Comment

• Morgen komen er 4 vredestein ultrac sessanta op de twintop.
                              Eindelijk de versleten rommel eraf met dit regenweer.
                              Ik wilde eerst uniroyal rainsport2 maar die werden afgeraden omdat die een zwakkere zijflank hebben.
                              Ik lees hiervan dat ze zeer goed zijn om aquaplanning tegen te gaan. Wie heeft er nog ervaring met deze bandjes.
                              Is mijn eerste keer met vredestein.

vredestein-ultrac-sessanta.jpg
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by ; 29/05/2013, 17:36.

Comment

• Gisteren nog drie auto's gezien waar nog winterbanden onder stonden
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Gisteren nog drie auto's gezien waar nog winterbanden onder stonden
                                  Bij mij liggen er pas sinds vandaag weer zomerbanden onder
                                  (door omstandigheden weliswaar)
                                  Once you go Mac, you never go back.
                                  Audi A3 SB 1.6TDI

Comment

• Zo lang ge maar voldoende grip hebt is dat goed he, en dat zal normaal gezien geen probleem zijn. Alleen dat ze sneller zullen slijten, zeker met de temperaturen van de laatste twee dagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Zo lang ge maar voldoende grip hebt is dat goed he, en dat zal normaal gezien geen probleem zijn. Alleen dat ze sneller zullen slijten, zeker met de temperaturen van de laatste twee dagen.
                                      Grip was inderdaad geen probleem maar ze slijten wel een pak sneller als het warm is.
                                      Ik vind het eigenlijk gevaarlijker om met zomerbanden in de winter te rijden, dan omgekeerd.
                                      Once you go Mac, you never go back.
                                      Audi A3 SB 1.6TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieterrr Bekijk Berichten
                                        Grip was inderdaad geen probleem maar ze slijten wel een pak sneller als het warm is.
                                        Ik vind het eigenlijk gevaarlijker om met zomerbanden in de winter te rijden, dan omgekeerd.
                                        Waarschijnlijk wel, ik heb tot op heden nog niet op winterbanden gereden.
                                        Maar ben nu eindelijk terug aan het zien voor andere velgen, en dan komen er op de stalen velgen normaal gezien eindelijk winterbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                          Morgen komen er 4 vredestein ultrac sessanta op de twintop.
                                          Eindelijk de versleten rommel eraf met dit regenweer.
                                          Ik wilde eerst uniroyal rainsport2 maar die werden afgeraden omdat die een zwakkere zijflank hebben.
                                          Ik lees hiervan dat ze zeer goed zijn om aquaplanning tegen te gaan. Wie heeft er nog ervaring met deze bandjes.
                                          Is mijn eerste keer met vredestein.

[ATTACH=CONFIG]97182[/ATTACH]
                                          Ik heb deze op mijn auto staan en ben er niet zo tevreden van.
                                          Zowel in droge als natte omstandigheden heb ik niet veel vertrouwen in deze banden.
                                          In vergelijking met mijn vorige (bridgestone potenza) heb ik in beide gevallen minder grip.

Comment

Working...
                                          X