juist voor ik mijn nieuwe ga afhalen dan krijgen ze de wagen terug met proper velgen dus ik hoop eind maart
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar zomerbanden?
Collapse
X
-
Comment
-
Ik heb de zomerbanden ook terug gemonteerd op mijn auto's. Afgelopen winter absoluut geen nood gehad aan winterbandenThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenIk heb de zomerbanden ook terug gemonteerd op mijn auto's. Afgelopen winter absoluut geen nood gehad aan winterbanden
Ik ga nog even wachten tot de minimumtemperaturen omhoog gaan.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten20 maart gaat de skoda binnen voor een uitlijning en ineens nieuwe uniroyals rainsport3.
ik heb die uniroyals achteraan liggen op mijn bmw.
Ik verschoot ervan hoe goed die eigenlijk wel zijn, zelfs al zijn ze zo versleten als nu.
Misschien dat ik er binnenkort 4 nieuwe laat steken.BMW X5 45e
Comment
-
De Franse bandenfabrikant Michelin heeft naar eigen zeggen de eerste band ontwikkeld die de voordelen van een zomer- en winterband verenigt. De band, een fusie van tot dusver onverenigbare technologieën voor zomer- en winterbanden, kan volgens Michelin een revolutie betekenen op de markt.
De Franse bandenfabrikant Michelin heeft naar eigen zeggen de eerste band ontwikkeld die de voordelen van een zomer- en winterband verenigt. De band, een fusie van tot dusver onverenigbare technologieën voor zomer- en winterbanden, kan volgens Michelin een revolutie betekenen op de markt.
De band zou volgens een woordvoerster van Michelin meer kosten dan een gewone zomerband, maar minder dan een winterband.
De Michelin “CrossClimate” zal in mei geïntroduceerd worden. De band heeft de voordelen van een zomerband, maar krijgt ook de 3PMSF wintermarkering (3 Peak Mountain Snow Flake). Die laatste geeft aan dat de band geschikt is voor wintergebruik, ook in landen die ‘s winters een aangepaste bandenuitrusting voorschrijven.
De automobilist kan dus luidens Michelin “met één set banden het hele jaar door blijven rijden zonder zich druk te hoeven maken over weersveranderingen”.
Voor de ontwikkeling van de band liet Michelin meer dan duizend laboratoriumtesten uitvoeren op materialen, loopvlak en karkas van de band. Daarnaast werden 5 miljoen testkilometers afgelegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenmeer kosten dan een zomerband, en minder dan een winterband? mijn zomerbanden kosten een stuk meer dan mijn winterbanden zenne
Zomerband €150/stuk, winterband €105/stuk.
Comment
-
mijn winterbanden hebben er deze winter niet opgelegen.... ik vond het de moeite niet...
Temperatuur zat toch dikwijls dicht tegen de 7°C...
Die 2 keer dat er een beetje sneeuw was, was wel niet evident.... bij het minste hellinkje omhoog zat ik in de miserie maar met wat slow-motion driftwerk ging het allemaal wel ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk ga zodadelijk m'n zomerbanden laten monteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBlij om te horen dat je vanaf vandaag weer een rol van betekenis zal zijn aan de lichten
Comment
Comment