Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar zomerbanden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Binnen een kwartiertje.
    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• De belangrijkste reden voor mij om winterbanden te zetten is dat op ijzelplekken de grip bij zomerbanden ineens van goed naar niks gaat, en met winterbanden de grip veel minder wispelturig. Grip op sneeuw is een bonus. Vanochtend was op't randeke voor ijzel.
      30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
        De belangrijkste reden voor mij om winterbanden te zetten is dat op ijzelplekken de grip bij zomerbanden ineens van goed naar niks gaat, en met winterbanden de grip veel minder wispelturig. Grip op sneeuw is een bonus. Vanochtend was op't randeke voor ijzel.
        M'n banden liggen bij de bmw garage. Voordeel is dat ze mooi netjes gewassen zijn, maar nadeel is de lange wachttijd. Ofwel liet ik ze vandaag monteren ofwel is het direct over 4 weken pas...

Comment

• Ik zal nog even moeten wachten, want ik heb voor mijn 530d niet-runflat banden besteld, nl. Michelin Supersport, en deze zijn pas ten vroegste eind maart beschikbaar.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Ik zal nog even moeten wachten, want ik heb voor mijn 530d niet-runflat banden besteld, nl. Michelin Supersport, en deze zijn pas ten vroegste eind maart beschikbaar.
            Amai, da's ook lang wachten. Toen ik mijn PSS'en bestelde had ik die na een paar dagen.

Comment

• Na wat ik zag met Germinal z'n F30 330d op non-runflats, heb ik toch zo m'n twijfels. De auto zwalpt als een boot.

Comment

• Morgen terug m'n setje met Mich Super Sports er weer op , als het nog eens wat gaat vriezen zal dat geen week meer duren en ik wil m'n huidige winterset nog één volledige winter kunnen gebruiken, dus morgen wissel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Na wat ik zag met Germinal z'n F30 330d op non-runflats, heb ik toch zo m'n twijfels. De auto zwalpt als een boot.

Maar die heeft geen PSS steken, die dingen moet je niet vergelijken met andere Non-Runflats.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Maar die heeft geen PSS steken, die dingen moet je niet vergelijken met andere Non-Runflats.
                    Ok, maar het zou wel niet zo erg mogen zijn. Heb een stukje met hem meegereden en zelfs als passagier voelde je dat enorm hard.

Dat een PSS beter is, staat buiten kijf, maar hij had nu ook geen Turkse namaakbanden steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Na wat ik zag met Germinal z'n F30 330d op non-runflats, heb ik toch zo m'n twijfels. De auto zwalpt als een boot.
                      Daar heb ik ook schrik voor. De F31 met sportophanging en RFT's rijdt zachter dan de E91 met sportophanging en non-RFT's. Ik vervloekte RFT's op de E91, op de F31 zijn ze een zegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Daar heb ik ook schrik voor. De F31 met sportophanging en RFT's rijdt zachter dan de E91 met sportophanging en non-RFT's. Ik vervloekte RFT's op de E91, op de F31 zijn ze een zegen.
                        Yep, op m'n 19inch runflats nog nooit het gedacht gehad dat het te hard zou rijden. In tegenstelling tot m'n E87 vroeger waar m'n 18inch non runflats zachter reden dan de 16 inch runflats lol.

Comment

• mijn zomerbanden zijn er niet af geweest deze strenge winter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartelskie Bekijk Berichten
                            mijn zomerbanden zijn er niet af geweest deze strenge winter
                            Love sarcasm

Comment

• Een van de dagen als ik tijd heb.

Comment

• Ondertussen liggen ze er weer op
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• ik heb daarjuist ook geswitched.

Comment

• Ik heb gisteren 4 nieuwe zomerbanden gelegd. Allez... laten leggen..

Comment

• Heb al meer dan een week nieuwe atturo's 850 (nieuwe banden soort van deze producent)

was al jaren ne keer benieuwd naar dit merk.... En nu de 850's het gamma vervolledigden heb ik de knoop doorgehakt... Ze zijn behoorlijk goedkoop (165€/band aan 295-35 r21 voor een ml 350) maar de fora zijn reeds jaren bijzonder positief voor Atturo.

ik was sceptisch tov deze fora feedback omdat het meestal amerikanen waren (atturo maakt enkel suv banden). De feedback was meestal vooral positief omwille van de levensduur...
                                      Ik had dus bang dat deze banden te hard rubber zouden bevatten en slechte grip zouden geven.

na 1500 km met gemengde omstandigheden; soms erg veel regen laatste dagen 14-15 graden of meer, ben ik mega content hiervan: zeer goede grip bij droog en nat, geen aquaplanning,.....

volgende set wordt weer zoiets ... Spijtig dat ze geen winterbanden maken.... (Zal nokian worden in kleinere maat)

tijs

Comment

• heb ze zojuist gewisseld.

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• hier ook!

Comment

Working...
                                          X