Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar zomerbanden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Ok, maar het zou wel niet zo erg mogen zijn. Heb een stukje met hem meegereden en zelfs als passagier voelde je dat enorm hard.

Dat een PSS beter is, staat buiten kijf, maar hij had nu ook geen Turkse namaakbanden steken.

Dat voel je inderdaad . Je hebt min 18inch nodig om het wat doenbaar te houden. Liefst 19inch maar het verschil zal er altijd zijn en mannen met een zware voet voelen dat zeker en vast.
    +200km/h op non runflat gaan zeer vermoeiend zijn.
    Voel je het verschil niet dat heb je gewoon geen feeling.

Comment

• Vandaag de zomerbanden gemonteerd. Visueel een verademing

Comment

• Lap, zaterdag de zomewielen er onder, vandaag melding van de bandenspanningscontrole. Vergeten te resetten.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
          Lap, zaterdag de zomewielen er onder, vandaag melding van de bandenspanningscontrole. Vergeten te resetten.

In ons filiaal te Wevelgem gedaan? Anders ga ik het hen melden hoor

Comment

• Begin volgende maand, ineens de achterste remblokjes mee laten vervangen. Melding boordcomputer met slechts 1900 resterende km

Comment

• morgennamiddag, net de Gyeon Rim erop gezet, nu aan het curen.
              2013- Volvo V60 D3 R-Design
              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Volgende week woensdag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gregory.declercq Bekijk Berichten
                  In ons filiaal te Wevelgem gedaan? Anders ga ik het hen melden hoor
                  Neen hoor, zelf de handen uit de mouwen gestoken.
                  Garagekrik van schoonpapa kunnen gebruiken. Maar wou die ook nog wassen, glaze-laagje en couchke wax leggen (was weg door een te aggresieve shampoo).
                  Haast en spoed...

Comment

• gisteren erop gelegd.
                    De allerlaatste natuurlijk niet los te krijgen, staan op kloppen met de handpalmen maar geen beweging erin.
                    Uit pure miserie nog naar mijn bandencentrale kunnen rijden om die laatste er hardhandig af te slaan. Bleek dat ze in mijn vorige bandencentrale te lui geweest waren om kopervet aan te doen linkse zijde van de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                      gisteren erop gelegd.
                      De allerlaatste natuurlijk niet los te krijgen, staan op kloppen met de handpalmen maar geen beweging erin.
                      Uit pure miserie nog naar mijn bandencentrale kunnen rijden om die laatste er hardhandig af te slaan. Bleek dat ze in mijn vorige bandencentrale te lui geweest waren om kopervet aan te doen linkse zijde van de wagen.
                      Gewoon langs de binnenkant van het wiel er met een rubberen hamer op slaan?
                      Zo deden wij dat altijd, kregen zo elk wiel los.

Comment

• Overschakelen naar zomerbanden? Ik heb zo goed als niet met winterbanden gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                          Overschakelen naar zomerbanden? Ik heb zo goed als niet met winterbanden gereden.
                          +1 nog nooit winterbanden gehad
                          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                            Gewoon langs de binnenkant van het wiel er met een rubberen hamer op slaan?
                            Zo deden wij dat altijd, kregen zo elk wiel los.
                            allemaal geprobeerd, geen beweging in te krijgen. Heb wel zo'n krik met 4 wielen eronder dus vrij stabiel maar veel harder durfde ik er toch niet op kloppen :p

Comment

allemaal geprobeerd, geen beweging in te krijgen. Heb wel zo'n krik met 4 wielen eronder dus vrij stabiel maar veel harder durfde ik er toch niet op kloppen :p
                              Bwa, zo'n krik kan normaal tegen wat tegen ze
                              Maar ik begrijp je.

Comment

Ik los altijd mijn bouten voor ik opkrik .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                  Ik los altijd mijn bouten voor ik opkrik .
                                  logisch...
                                  Bouten waren er ondertussen al uit maar zat vast op de naaf. bouten uitdraaien was geen probleem.

Comment

logisch...
                                    Bouten waren er ondertussen al uit maar zat vast op de naaf. bouten uitdraaien was geen probleem.
                                    Te rap gelezen , dacht dat je 1 bout nie los kreeg.

Comment

• Ook al gehad. Bouten klein beetje loszetten en met band tegen trottoir rijden. Zachtjes he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichten
                                        Ook al gehad. Bouten klein beetje loszetten en met band tegen trottoir rijden. Zachtjes he
                                        en dan je velgen beschadigen zeker ?

Bandencentrale gaf me ook de tip boutjes een toer of 2-3 in te draaien en zachtjes vooruit en achteruit te rijden. Zo zou het ook moeten lukken.

Comment

en dan je velgen beschadigen zeker ?
                                          Je moet niet full speed tegen een hoge borduur gaan rijden he. Zachtjes tegen een laag borduurtje is voldoende.

Comment

Working...
                                          X