Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar zomerbanden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ondanks de "gevaarlijke" wegen deze winter heb ik gans de tijd met zomerbanden gereden op mijn wagen.
    Deze zomer (eigenlijk gans het jaar door) rijdt mijn vrouw met winterbanden. Ritjes van 2 à 3 km en 6000 km per jaar is het niet de moeite nog te wisselen

Comment

• Gisteren op pad geweest met een aston martin rapide S.
      Stond nog op winterbanden bij 22 graden. Weinig grip amai. Levensgevaarlijk.

Comment

• Wat een idioot

Comment

• Ik heb net een paar dagen in Koblenz doorgebracht. Daar stond 99% (bij wijze van spreken) nog op winterbanden. Idioten die Duitsers

Comment

• Duitsers met 'saisonkennzeichen' kunnen pas wisselen vanaf 1 april

En vergis je niet, veel Duitsers rijden het hele jaar op all-seasons die ook het sneeuwvlok-symbool hebben maar jij hebt dat natuurlijk allemaal gecheckt dat het effectief winterbanden waren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
              Duitsers met 'saisonkennzeichen' kunnen pas wisselen vanaf 1 april

En vergis je niet, veel Duitsers rijden het hele jaar op all-seasons die ook het sneeuwvlok-symbool hebben maar jij hebt dat natuurlijk allemaal gecheckt dat het effectief winterbanden waren?
              Ik heb er extra op gelet ja. Maar stupid me kent natuurlijk het verschil niet tussen al die banden

Comment

• Doet er ook niet toe of het nu Duitsers, Grieken of West-Vlamingen zijn, nu nog op winterbanden rijden is gewoon idioot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                  Doet er ook niet toe of het nu Duitsers, Grieken of West-Vlamingen zijn, nu nog op winterbanden rijden is gewoon idioot.
                  Je zal maar West-Vlaming zijn die nog op wintersport wilt vertrekken.

Comment

• Naast de kwestie, het ging over op winterbanden rijden bij 22°, zie post 302

Comment

• Vandaag ook mijn zomerwieltjes eronder gezet (20" bicolor), kom ik bij mijn moeder (bijna 80 jaar) zegt die: "heb je weer die lelijke wielen op jouw auto gezet, zo'n platte banden , ik zag liever die andere wielen (17" alu)" .Tja wat zeg dan op zo'n moment ?

Comment

• Niets, maar direct die 17" er terug op
                        www.skodaforum.eu

Comment

• Hier net gebeurd zondagnamiddag de Ds5 op zijn 18" zomersloffen gezet ipv 17" winterrubber. En dan maandagnamiddag de Ds3 op zijn orginele 17" wielen met Bridgestone's gezet ipv de Conti winterbanden. Je bent daar toch effe mee bezig zeker als je daarna de gebruikte wintervelgen nog eens een grondige beurt geeft om ze netjes weg te leggen voor het volgende seizoen.Het valt mij trouwens op dat er behoorlijke verschillen in de kwaliteit van de velgen zit, de wintervelgen van de Ds3 zijn maar zozo (Enzo) de originele Citroënvelgen met winterbanden van de Ds5 zijn al wat beter (ATS is hier de fabrikant) maar imo nog verre van top. Dat zij de de originele Ds3 velgen echter wel, die zijn afkomstig van Ronal en die kawaliteit is echt verduiveld goed en ze zijn zelfs aan de binnenzijde zo mooi en dik gelakt als aan de buitenkant, chapeau Ronal!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                            Vandaag ook mijn zomerwieltjes eronder gezet (20" bicolor), kom ik bij mijn moeder (bijna 80 jaar) zegt die: "heb je weer die lelijke wielen op jouw auto gezet, zo'n platte banden , ik zag liever die andere wielen (17" alu)" .Tja wat zeg dan op zo'n moment ?
                            Dat haar ogen niet meer zijn wat ze geweest zijn en eens voor een (nieuwe) bril moet gaan zien...

Comment

Working...
                            X