Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autobrochures verzamelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• autobrochures verzamelen

Hallo,

In Nederland is er een grote hype rond het verzamelen en ruilen van autobrochures. Weet iemand waar en wanneer er dergelijke beurzen in België zijn?

nog nooit gezien dat er beurs was enkel voor dit
    maar vb in Mechelen de jaarlijkse beurs voor oldtimers, daar staan er altijd

ik kocht de mijne allemaal via Eaby, af en toe eens een tegenvaller, maar ja dat is nu éénmaal het systeem

Comment

Ik heb een brochure met harde kaft van de ferrari california, iemand interesse?
      Zijn er nog andere verzamelaars op dit forum, want ik heb een groot aanbod om te ruilen of te verkopen.
      Vooral van exclusieve sportwagens.

Comment

Ik heb hier in de kelder nog enkele kartonnen dozen met oude autofolders van de jaren 70 tot 90 staan. Ik wist niet dat daar zo veel vraag naar was.

Comment

Ik heb er een 3000-tal, maar meeste zijn de gewone wagens. Van 1975 tot nu. Met een paar enkelingen van voor 1970.

Zal eens mijn dubbels oplijsten.

.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Heb je speciale of interesse in speciale?

Comment

Ik heb er vrij veel van BMW liggen, ook van modellen als de E30, E21,...
              Ik zat bijna iedere week bij de plaatselijke BMW-dealer als kleine kadee, zelfs de baas kende mij, dus ik heb daar van ieder model boekskes gekregen
              Ik heb er van de E38 pfl enzo, allemaal toen gekregen.
              Wel zou ik graag nog de folder vinden van de E46 FL Touring, mocht iemand die nog liggen hebben
              Ieder BMW model is welkom

Comment

De meeste koop ik via een kennis de enorm veel jaren 40 tot 80 folders heeft. Maar bijvoorbeeld autolit.eu heeft ook veel. Op vrijwel elke oldtimer beurzen staan ook handelaren met folders. Meestal hebben die van jong tot oud bij zich. Groeten Arco

Comment

wanneer zijn er van die oldtimer beurzen en waar?

Comment

waar en wanneer zijn er dergelijke beurzen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michiel387 Bekijk Berichten
                      wanneer zijn er van die oldtimer beurzen en waar?
                      de gekendste, grootste in B volgens mij, in Mechelen : http://www.oldtimerdreamcar.com/drea...onal/index.asp

Essen in Duitsland is natuurlijk de grootste in Europa

LA lit and toy show http://www.lalitandtoyshow.com/ specifiek voor Porsche en VW

...

Verschillende belgen bezoeken deze.

Comment

ik heb ze allemaal bijna van MGRover,Rover Group,AustinRover,BL en Rover in verschillende talen
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

ik heb ook bijna alles van mijn oldtimer
                          manual
                          folder
                          prijslijst
                          lijst met opties
                          ...

een onderhoudsboekje (als het kan blanco) mis ik nog, wil er ook geen 500 € aan geven ;-)

Comment

Ik heb er ook een heel deel met harde kaft.
                            Mclaren SLR , R8 , Lexus LFA ....

Comment

Ik heb een groot aanbod van bijna alle merken, gewone zoals saab maar ook speciale zoals pagani, fisker en dergelijke
                              Bij interesse mag je me gerust contacteren

Comment

ik verkoop mijn volledige collectie bmw folders (ongeveer 550 stuks),van 1975 tot nu.Liefst in 1 lot.

Comment

Beste,

Ik heb heel veel speciale brochures, door de grote vraag zal ik een site maken met al de brochures.
                                  U kan hier uw e-mailadres achterlaten (zodat ik u de link van mijn shop stuur) of mij een mailtje sturen als u een brochure zoekt: brochureshop@gmail.com

mvg

Comment

gaat is op een ander uwe gekregen prul verpatsen

Comment

blijkbaar kunnen sommigen zich niet erg goed gedragen

Comment

kan u mij uw email adres geven, mischien heb ik interesse

Comment

Working...
                                        X