Oorspronkelijk geplaatst door Crutie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenidd, Benoit heeft een nieuwe plaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenInderdaad En is nog niet gewassen dus sticker hangt er ook nog niet op. Twijfel nog steeds waar ik hem ga hangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten320 d2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenDat kan niet, kijk naar die uitlaten man.
Sierstukje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenIk kom Zondag....
Vorige zomer meegereden met u en twas toch een hele ervaring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenZou het mogelijk zijn om nog eens een toerke mee te rijden?
Vorige zomer meegereden met u en twas toch een hele ervaring
Bedankt allesinds!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenMijne maat had het al gevraagd gisteren in pm.
Bedankt allesinds!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenMet dixie beleeft ge een echte nordschleife ervaring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenJa ik doe mijn best hé ent word altijd nog wa beter.....
Nee, met dixie meerijden is zeker de moeite... echt een dikke aanrader voor wie de ring eens in sneltempo wil meemaken
Ik ben er zaterdag en zondag, op zaterdag te vinden in pitbox24 tijdens VLN en zondag met ne Rent4Ring swift... (geen idee welke kleur ik deze keer ga meekrijgen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenZelf heb ik nog 2 rondjes meegereden in een knalgroene GT3 RS, gaaf!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenGe wordt gewoon al nen dag ouder.. dan lijkt alles al wat sneller te gaan he
Nee, met dixie meerijden is zeker de moeite... echt een dikke aanrader voor wie de ring eens in sneltempo wil meemaken
Ik ben er zaterdag en zondag, op zaterdag te vinden in pitbox24 tijdens VLN en zondag met ne Rent4Ring swift... (geen idee welke kleur ik deze keer ga meekrijgen)
Comment
-
Matyas uwe pm box is vol :-P
Verstuurd van mijn GT-N7100 met TapatalkKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Comment