Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Hier had héél véél ellende en miserie (om niet te zeggen: ALLE ellende en miserie) voorkomen kunnen worden door een beter en accurater optreden van de marchals / mannen van de streckensicherung.
Het is al langer geweten dat die mannen niet meer mee zijn met hun tijd en middelen, dat dodelijk ongeluk met die civic paar weken geleden is voor 75% ook hun fout.
Maar men leert daar niet, zolang er maat 27EUR per rondje op tafel komt is het goed.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
wow hoe zot....
en ook van die manne die blijve gaan ook al staat die daar met die gele vlag te zwaaien
Heb zelf al eens ervaren hoe het was met geel te zwaaien voor de Karussell, weinig die er echt aandacht aan geven en gewoon door knallen terwijl er bij de exit een wagen in panne staat
Eigen fout he, enige "circuit" dat geen briefing geeft voor je het circuit op komt... Zou den helft wel door hebben wat geel betekent?
Onder het mom van tolweg mogen ze het he.
Op deze manier gaat de ring niet lang meer leven zoals het nu is.
Het blijft een openbare weg hé.
De betere rijders moeten altijd slimmer en oplettender zijn en niet altijd die snelste ronde er proberen uithalen.
Dan schrijven ze zich beter in voor een reeks waar er geen toeristen opzitten.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Het blijft een openbare weg hé.
De betere rijders moeten altijd slimmer en oplettender zijn en niet altijd die snelste ronde er proberen uithalen.
Dan schrijven ze zich beter in voor een reeks waar er geen toeristen opzitten.
Feit. Maar dat keurt de stommiteiten van anderen niet goed.
Je moet niet de snelste of de zotste zijn. Openbare weg of niet. Je mag toch wel een beetje aandacht verwachten als je op de ring gaat rijden... En dan hebben sommige gewoon niet.
Was niet op jou bedoelt hé Alexx.
Ik ga er altijd vanuit dat de meest onervaren rijders zodanig zenuwachtig zijn en er teveel nieuwe dingen zijn die op hun afkomen dat ze altijd wel domme dingen gaan doen.
Het is dan aan diegenen met ervaring om daarop in te spelen en even af te wachten.
Hoeveel keer ik een veel snellere rijder een beginner zien voorbij gaan heb op de meest onlogische plaatsen (voor de beginner dan) zou ik niet meer op twee handen kunnen tellen.
Die beginner is dan helemaal de kluts kwijt, maakt een fout en het achterop komende verkeer is daar de dupe van met soms schade tot gevolg.
Terug in de pits komen ze dan van hun oren maken terwijl alles wel begon met de snellere.
Nu spreek ik over circuit dagen waar de snellere categorie volzet is en ze dan maar gaan rijden bij de beginners of wanneer door sluitingen de verschillende reeksen door elkaar geraken maar eigenlijk kan je dat goed vergelijken met de TF.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Eigen fout he, enige "circuit" dat geen briefing geeft voor je het circuit op komt... Zou den helft wel door hebben wat geel betekent?
Onder het mom van tolweg mogen ze het he.
Op deze manier gaat de ring niet lang meer leven zoals het nu is.
Is het ook niet zo dat wanneer je een ticket koopt je instemt met de regels en ze dan ook zou moeten kennen? Dus ook de vlaggen.
Denk niet dat je ze na een ongeval aansprakelijk kan stellen omdat ze geen briefing hebben gegeven.
den borre
Comment