Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wie 29/ronde betaalt heeft geen goesting om te remmen voor beginners.
    Die willen waar voor hun geld en knallen!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Ik vermoed dat het gevaar bij nieuwelingen vooral onvoorspelbaarheid is - wat perfect normaal is als ge nog niet weet wat het voorspelbaar gedrag dan wel moet zijn. En dan hebt ge de snellere die geen snelheid willen verliezen en dus gaan voorspellen: "hij gaat nu naar links gaan dus kan ik alvast naar rechts". En dan besluit die ander niet naar links te gaan maar kant te houden.

Diegene die achterop komt moet dus nog een beetje bijleren over risico inschatten.
      Dat filmke is ook iets van risico inschatten zeker? Als ge bij een gele vlag meestal nog vlot kunt passeren dan interpreteert ge dat op den duur als 'gewoon wat meer opletten en wat extra marge houden'.
      30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
        Hier had héél véél ellende en miserie (om niet te zeggen: ALLE ellende en miserie) voorkomen kunnen worden door een beter en accurater optreden van de marchals / mannen van de streckensicherung.
        En wat hadden de marchals dan moeten doen? Hun eigen leven riskeren voor een kwiet die voor de vangrail gaat lopen?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Wat zijn hier zo wat de BTG-tijden?
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Wat zijn hier zo wat de BTG-tijden?
            9.55 met de Astra een jaar geleden op een weekdag, met resultaat dat mijn auto de dagen erna voor geen meter meer remde en de vriendin een beetje boos was op de onnodige risico's die ik nam.
            Kwam serieus wat power te kort op de steile stukken. Spel was er ook niet voor gemaakt natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              9.55 met de Astra een jaar geleden op een weekdag, met resultaat dat mijn auto de dagen erna voor geen meter meer remde en de vriendin een beetje boos was op de onnodige risico's die ik nam.
              Kwam serieus wat power te kort op de steile stukken. Spel was er ook niet voor gemaakt natuurlijk.
              Haha gaan!
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Pfff, dat doe ik met een camionette!

.. nee wacht, dat was iemand anders.
                30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                  Pfff, dat doe ik met een camionette!

.. nee wacht, dat was iemand anders.
                  Er zal altijd wel iemand de snelste zijn

Comment

• Als ik die filmpjes van de Ring zie, dan draait m'n maag meermaals om. Van halve F1 piloten met super duur tuig tot ons moe met een camionette, allemaal lekker samen knallen. Gekker kan het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Als ik die filmpjes van de Ring zie, dan draait m'n maag meermaals om. Van halve F1 piloten met super duur tuig tot ons moe met een camionette, allemaal lekker samen knallen. Gekker kan het niet.
                      Verschrikkelijk. Hoe meer filmpjes ik zie, hoe minder graag ik er wil rijden.

Da's goed

Ik denk niet dat ik het ooit ga wagen. Ik vertrouw me zelf goed genoeg, maar als er zo'n achterlijke debiel in men flank rijdt... Dan zit ik nog altijd met de gebakken peren.
                      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Ik ben niet van plan daar naar toe te gaan. Te gevaarlijk en te lang leren eer ge de weg kent.

Maar a propos, weet er iemand dat filmpje staan van een engelse (degelijke piloot) die met zijn Porsche een andere Porsche tracht te volgen, en hier en daar laat hij toch doorschijnen dat die ander verdomd snel is, heel vroeg op de gas gaat en zo, maar hij klampt toch heel lang aan. Pas achteraf zien ze dat het Sabine Schmitz was.
                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten

Da's goed

Ik denk niet dat ik het ooit ga wagen. Ik vertrouw me zelf goed genoeg, maar als er zo'n achterlijke debiel in men flank rijdt... Dan zit ik nog altijd met de gebakken peren.
                          Ik zou het ook niet doen. No way ik dat ik daar met m'n nieuwe Skoda ga oprijden die me per maand veel geld kost. Ik wil niet betalen voor iets dat ik niet meer heb.

Ok met m'n Audi heb ik daar zo'n 40 ronden gereden en nooit iets voorgehad maar het kan rap gedaan zijn.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Als ik dat filmpje van een paar pagina's terug zie, heb ik ook niet zoveel zin om te rijden.
                            Maar tot nu toe heb ik altijd geluk gehad met de drukte.
                            Ik probeer wel dagen of momenten uit te zoeken wanneer het rustiger is.
                            1 maal op een zondag gegaan wanneer het de Nordschleife + vln layout was en dat was een miserie om te rijden.
                            Op 9/10 is het weer Nordschleife + vln layout, als ik tegen dan een auto heb om te rijden zou ik wel in de buurt overnachten en tijdens de eerste 2 uren na opening mijn rondjes rijden.

Comment

Da's goed

. The brave don't live forever..................The cautious don't live at all..........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Als ik die filmpjes van de Ring zie, dan draait m'n maag meermaals om. Van halve F1 piloten met super duur tuig tot ons moe met een camionette, allemaal lekker samen knallen. Gekker kan het niet.
                                Je moet er dan eens met de moto tussen rijden.. stress gegarandeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                                  Van de zomer in de Provence met de moto mij aan het uitleven geweest, daar rijd ik voor niemand in de weg en rijdt er niemand voor mij in de weg. Ook al is het volgens dr gonzo dan misschien 'niet leven', voor mij is het dat zeker wel. Ik neem liever iets meer berekende risico's in 'het leven'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                                    omgekeerd ook. De motorijders veroorzaken het meeste stress bij mij, van alle ring rijders. Komen je op de rechtere stukken voorbij, maar kunnen dan niet voldoende gat trekken voor de volgende bocht, en daar moet je dan als autorijder inhouden of je knalt er gewoon op.

Heb er de laatste keer ook 1tje zien uitvliegen met zijn moto, gelukkig reed die zo'n 100 m voor me. Hij had het bijna gehaald, gebeurde in de laatste serie bochten voor de gantry.

Comment

Da's goed

Och , trouwen is veel gevaarlijker en da doen de meeste onder ons wel :-)

Comment

• Lol
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                          Och , trouwen is veel gevaarlijker en da doen de meeste onder ons wel :-)
                                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Working...
                                          X