Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenHoe komt het eig dat je niet met je megane Rs rijdt? zo een Swift zal ook wel leuk zijn maar toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenDoor "omstandigheden" is de aankoop van die megane opt laatste nippertje niet kunnen doorgaan...
Comment
-
Basic, (dus ZONDER nurburgring lap-tickets en benzine)
Kost dit 399€ voor een volledige dag. Je mag dan 12 rondjes rijden met de swift, per extra ronde dat je doet betaal je 28€/lap extra.
All in, (Inclusief lap-tickets en benzine)
Kost dit 749€ met 12 laps included, per extra gereden lap betaal je 63€
Een waarborg hoef je niet te betalen, je moet wel aftekenen voor 2500€... dus als je die swift plooit, moet je ONMIDDELIJK (pas veranderd) op eender welke manier 2500€ kunnen betalen, je hoeft ze niet op voorhand te geven, meer er dus wel voor tekenen dat je dat kan indien je iets zou voorhebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenAh ok.das jammer. Mja dan lekker knallen met een Swift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenVrijdag nieuwe kar ophalen, zondag naar de NS, heb nog 15 laps die op moeten
Komt er nog iemand? @dixie?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenHeb u ni gezien maar me ne swift met Duitse platen val je ni zo op hé,ben ik het die u passeert in de start of op 0940min ?
Ik wouw u nog te bellen, maar mijne gsm was plat
Comment
-
Pas tegen 14u gearriveerd, het was druk, maar ik heb al erger geweten, wel opvallend veel Belgen.
Frits/PSG ben ik tegen het lijf gelopen en heb met hem eens kunnen meerijden, die knalt ook goed door met z'n E36 M3.
@Dixie kort gezien net voor die er op reed, maar een sluiting nadien in de drukte niet meteen teruggevonden en later ook niet meer gespot.
Zelf 6-7 rondjes gereden, heel rustig in't begin, moest nog wennen aan het nieuwe beestje en tijden rijden was nog niet aan de orde.
Later op de avond was het rustig en perfect om wat sneller te gaan en een beetje te experimenteren met de kar en lijnen. Laatste ronde terug moeten dimmen, de blokken en/of schijven zijn voor de vuilbak. Er zat al een lichte trilling in de remmen toen ik 'm kocht, maar nu valt de achteruitkijkspiegel nog net niet naar beneden bij het remmen, dus ben er maar mee gestopt. Dit zat er aan te komen, maar ik hoopte toch nog enkele keren naar de NS te kunnen gaan voor het zover zou zijn. Nu enkele weken wachten op de AP kit
Comment
-
gisteren me ook kostelijk geamuseerd op de Ring samen met Matyas en ook Dixie leren kennen. Bedankt voor het meerijden met je RS en leuke gesprekken gehad!
de dag nog eens afgesloten met een pizzake bij Pinnochio...je waant je echt op reis dan!
p.s.: als er iemand weet hoe je via de mooie baantjes terug naar belgie rijdt(lees: knalt) mag je dat hier altijd zeggen. Ik heb het ooit is via de B258 gedaan maar ben die route wat vergeten en ook vrij moeilijk in te stellen via GPS omdat ik geen via-punten ken.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenIdd veel Belgen in de namiddag.
Met welke (nieuwe) auto was je daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenZwarte //M Coupe
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenp.s.: als er iemand weet hoe je via de mooie baantjes terug naar belgie rijdt(lees: knalt) mag je dat hier altijd zeggen. Ik heb het ooit is via de B258 gedaan maar ben die route wat vergeten en ook vrij moeilijk in te stellen via GPS omdat ik geen via-punten ken.
Comment
Comment