Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren een rondje of 15 gereden met de swift stage 2 (met federal semi's) van rent4ring...
    Enorm druk wel, en veel sluitingen, ma bon.. twas weer fun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
      Gisteren een rondje of 15 gereden met de swift stage 2 (met federal semi's) van rent4ring...
      Hoe komt het eig dat je niet met je megane Rs rijdt? zo een Swift zal ook wel leuk zijn maar toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
        Hoe komt het eig dat je niet met je megane Rs rijdt? zo een Swift zal ook wel leuk zijn maar toch
        Door "omstandigheden" is de aankoop van die megane opt laatste nippertje niet kunnen doorgaan...

Comment

• Lijkt me wel tof om zo een swift te huren, is dit duur? Die waarborg zal waarschijnlijk wel enorm zijn denk ik...

Comment

• 2500€

Comment

• Willkommen bei Rent4Ring, der Autovermietung am Nürburgring! Mit uns haben Sie den idealen Partner gefunden wenn es darum geht, die legendäre Nordsch

2500 als waarborg?

Comment

Door "omstandigheden" is de aankoop van die megane opt laatste nippertje niet kunnen doorgaan...
                Ah ok.das jammer. Mja dan lekker knallen met een Swift

Comment

• Basic, (dus ZONDER nurburgring lap-tickets en benzine)
                  Kost dit 399€ voor een volledige dag. Je mag dan 12 rondjes rijden met de swift, per extra ronde dat je doet betaal je 28€/lap extra.

All in, (Inclusief lap-tickets en benzine)
                  Kost dit 749€ met 12 laps included, per extra gereden lap betaal je 63€

Een waarborg hoef je niet te betalen, je moet wel aftekenen voor 2500€... dus als je die swift plooit, moet je ONMIDDELIJK (pas veranderd) op eender welke manier 2500€ kunnen betalen, je hoeft ze niet op voorhand te geven, meer er dus wel voor tekenen dat je dat kan indien je iets zou voorhebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                    Ah ok.das jammer. Mja dan lekker knallen met een Swift
                    T'isda, ook geen probleem om daar bakken met 100 of 200pk extra mee in te halen.. hoewel het vanaf breidscheid tot an de karrusel maar moeizijn vooruit te branden is (max 165km/u) :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                      Vrijdag nieuwe kar ophalen, zondag naar de NS, heb nog 15 laps die op moeten

Komt er nog iemand? @dixie?
                      Pm me eens Jo?!
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• @niekcarfreak

Ja het was inderdaad gezellig. Uiteindelijk kom je altijd dezelfde mensen tegen ;-)

Verder had ik het geluk om als passagier een aantal rondjes mee te rijden met zowel Niekcarfreak als Dixie. Bedankt aan beide heren!

Comment

Gisteren een rondje of 15 gereden met de swift stage 2 (met federal semi's) van rent4ring...
                          Heb u ni gezien maar me ne swift met Duitse platen val je ni zo op hé,ben ik het die u passeert in de start of op 0940min ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                            Heb u ni gezien maar me ne swift met Duitse platen val je ni zo op hé,ben ik het die u passeert in de start of op 0940min ?
                            Nee, ergens in de namiddag hebde mij wel gepasseerd op da stuk bergop na breidscheid.. ik was met nen blauwe swift met oranje strepen...

Ik wouw u nog te bellen, maar mijne gsm was plat

Comment

• Leuk weekendje aan de Ring gehad!
                              Jammer dat het gisteren toch nog een lange tijd gesloten is geweest.

Weet er iemand wat die sticker betekend?
                              Je ziet ze redelijk veel.

Comment

• Pas tegen 14u gearriveerd, het was druk, maar ik heb al erger geweten, wel opvallend veel Belgen.

Frits/PSG ben ik tegen het lijf gelopen en heb met hem eens kunnen meerijden, die knalt ook goed door met z'n E36 M3.

@Dixie kort gezien net voor die er op reed, maar een sluiting nadien in de drukte niet meteen teruggevonden en later ook niet meer gespot.

Zelf 6-7 rondjes gereden, heel rustig in't begin, moest nog wennen aan het nieuwe beestje en tijden rijden was nog niet aan de orde.
                                Later op de avond was het rustig en perfect om wat sneller te gaan en een beetje te experimenteren met de kar en lijnen. Laatste ronde terug moeten dimmen, de blokken en/of schijven zijn voor de vuilbak. Er zat al een lichte trilling in de remmen toen ik 'm kocht, maar nu valt de achteruitkijkspiegel nog net niet naar beneden bij het remmen, dus ben er maar mee gestopt. Dit zat er aan te komen, maar ik hoopte toch nog enkele keren naar de NS te kunnen gaan voor het zover zou zijn. Nu enkele weken wachten op de AP kit

Comment

• Idd veel Belgen in de namiddag.

Met welke (nieuwe) auto was je daar?

Comment

• gisteren me ook kostelijk geamuseerd op de Ring samen met Matyas en ook Dixie leren kennen. Bedankt voor het meerijden met je RS en leuke gesprekken gehad!

de dag nog eens afgesloten met een pizzake bij Pinnochio...je waant je echt op reis dan!

p.s.: als er iemand weet hoe je via de mooie baantjes terug naar belgie rijdt(lees: knalt) mag je dat hier altijd zeggen. Ik heb het ooit is via de B258 gedaan maar ben die route wat vergeten en ook vrij moeilijk in te stellen via GPS omdat ik geen via-punten ken.
                                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                                      Idd veel Belgen in de namiddag.

Met welke (nieuwe) auto was je daar?
                                      Zwarte //M Coupe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                                        Zwarte //M Coupe
                                        was het deze: toevallige foto ervan omdat ik verrast was een auto met zo een recente nummerplaat reeds te zien op de ring :-)

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                          p.s.: als er iemand weet hoe je via de mooie baantjes terug naar belgie rijdt(lees: knalt) mag je dat hier altijd zeggen. Ik heb het ooit is via de B258 gedaan maar ben die route wat vergeten en ook vrij moeilijk in te stellen via GPS omdat ik geen via-punten ken.
                                          Mijn GPS heeft mij somehow via Prüm naar huis gestuurd, zaligste terugrit ooit!!

Comment

Working...
                                          X