Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Gisteren de zwarte polo GTI meegekregen, een FL met het 2ltr blok.
Ik had deze al eens gereden en vind het toch een minder gretig/speelse auto tegenover de PFL 1.8 GTI.
Ik was eens passagier (iets wat ik normaal nooit doe), speciaal gevoelLast edited by kefkie; 15/04/2019, 10:09.BMW X5 45e
Comment
-
Jij hebt een wagen meegekregen. Waarom rijd je dan niet zelf?
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk BerichtenVoor de geintresseerden INVENTIEF is dit weekend op de ring met een gt3 rs , ben uitgedaagt door ene met een zwart meganneke :-))))))))))))))))))))))))
Volgens hem ging hij mij ne halve toer volgen, dream one dixie
- Likes 1
Comment
-
Heeft diene Honda nu al eens het circuit gezien?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenHeeft diene Honda nu al eens het circuit gezien?Mijn alter ego Willy met ne Toyota
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Ik zondag! Als ik u zie zal ik u wel aanspreken
ben je geweest ?
was ne kut dag meer dicht geweest dan gereden , ma bon het weer was ok het eten lekker en de dames zonnig gekleed dus al bij al viel buiten het rijden de dag meeMijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
beste
ben je geweest ?
was ne kut dag meer dicht geweest dan gereden , ma bon het weer was ok het eten lekker en de dames zonnig gekleed dus al bij al viel buiten het rijden de dag meeBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Toch logisch dat het paasweekend meer dicht is dan open
Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
beste
ben je geweest ?
was ne kut dag meer dicht geweest dan gereden , ma bon het weer was ok het eten lekker en de dames zonnig gekleed dus al bij al viel buiten het rijden de dag mee
Er vandaag geweest van 9.45 tot 15.30, veel sluitingen. Maar het viel mij op dat het tempo op het circuit echt hoog lag tegenover anders. Overal gezeten
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Toch logisch dat het paasweekend meer dicht is dan open
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk heb u denk ik zien lopen deze namiddag, witte t-shirt en groene bril in het bijzijn van een vrouw. Ik stond wel in de file en jij nam de trap naar boven voor op Breidsheid te gaan kijken .
Er vandaag geweest van 9.45 tot 15.30, veel sluitingen. Maar het viel mij op dat het tempo op het circuit echt hoog lag tegenover anders. Overal gezeten
buiten de sluitings was het verder plezant
Ja de momenten dat je kon rijden ging het vooruit vandaag ,een paar heel snelle ronden kunnen rijden ,
spijtig anders had je is kunnen mee rijden ,volgende keer dan
Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
idd dat klopt was denk ik de sluiting rond de middag zijn we naar daar geweest ,iets gaan eten en drinken en om eten te laten zakken een klein wandelingske gedaan
buiten de sluitings was het verder plezant
Ja de momenten dat je kon rijden ging het vooruit vandaag ,een paar heel snelle ronden kunnen rijden ,
spijtig anders had je is kunnen mee rijden ,volgende keer dan
Comment
-
Comment