Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Zal met de V90 zijn. Jij?
    T5.....

VW T5

Comment

• Oh boy

BMW X5 45e

Comment

• Was voorspeld he.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Tis allemaal goed gekomen

BMW X5 45e

Comment

• Gisteren de zwarte polo GTI meegekregen, een FL met het 2ltr blok.

Ik had deze al eens gereden en vind het toch een minder gretig/speelse auto tegenover de PFL 1.8 GTI.

Ik was eens passagier (iets wat ik normaal nooit doe), speciaal gevoel
            Last edited by kefkie; 15/04/2019, 10:09.
            BMW X5 45e

Comment

• Natuurlijk reed er een E39 M5 rond, nu wil ik dat nog meer
              Last edited by kefkie; 15/04/2019, 10:18.
              BMW X5 45e

Comment

• Jij hebt een wagen meegekregen. Waarom rijd je dan niet zelf?
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Was een verjaardagscado voor schoonbroer.

Hij mocht zelf enkele laps met de polo gti rijden en daarna mocht hij passagieren en de mclaren LT600.

BMW X5 45e

Comment

• Voor de geintresseerden INVENTIEF is dit weekend op de ring met een gt3 rs , ben uitgedaagt door ene met een zwart meganneke :-))))))))))))))))))))))))
                    Volgens hem ging hij mij ne halve toer volgen, dream one dixie
                    Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                      Voor de geintresseerden INVENTIEF is dit weekend op de ring met een gt3 rs , ben uitgedaagt door ene met een zwart meganneke :-))))))))))))))))))))))))
                      Volgens hem ging hij mij ne halve toer volgen, dream one dixie
                      Ik zondag! Als ik u zie zal ik u wel aanspreken

Comment

• Heeft diene Honda nu al eens het circuit gezien?
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                          Heeft diene Honda nu al eens het circuit gezien?
                          circuut ?? Die heeft nog niet verder geweest dan naar de wasstraat en terug de garage in gezet :-))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Ik zondag! Als ik u zie zal ik u wel aanspreken
                            beste
                            ben je geweest ?
                            was ne kut dag meer dicht geweest dan gereden , ma bon het weer was ok het eten lekker en de dames zonnig gekleed dus al bij al viel buiten het rijden de dag mee

Comment

beste
                              ben je geweest ?
                              was ne kut dag meer dicht geweest dan gereden , ma bon het weer was ok het eten lekker en de dames zonnig gekleed dus al bij al viel buiten het rijden de dag mee
                              Toch logisch dat het paasweekend meer dicht is dan open
                              BMW X5 45e

Comment

suske ik moet gaan wanneer ik kan he , volgende week ben ik weer op gran canaria voor nen tijd , en met pasen ben ik gewoonlijk altijd thuis , en ondanks weinig gereden toch van alles gedaan en gezien

Comment

beste
                                  ben je geweest ?
                                  Ik heb u denk ik zien lopen deze namiddag, witte t-shirt en groene bril in het bijzijn van een vrouw. Ik stond wel in de file en jij nam de trap naar boven voor op Breidsheid te gaan kijken .

Er vandaag geweest van 9.45 tot 15.30, veel sluitingen. Maar het viel mij op dat het tempo op het circuit echt hoog lag tegenover anders. Overal gezeten

Comment

Actie naast het circuit was ook wel zalig, beestige sfeer. Veel babbels met buitenlanders gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Ik heb u denk ik zien lopen deze namiddag, witte t-shirt en groene bril in het bijzijn van een vrouw. Ik stond wel in de file en jij nam de trap naar boven voor op Breidsheid te gaan kijken .

Er vandaag geweest van 9.45 tot 15.30, veel sluitingen. Maar het viel mij op dat het tempo op het circuit echt hoog lag tegenover anders. Overal gezeten

idd dat klopt was denk ik de sluiting rond de middag zijn we naar daar geweest ,iets gaan eten en drinken en om eten te laten zakken een klein wandelingske gedaan
                                      buiten de sluitings was het verder plezant
                                      Ja de momenten dat je kon rijden ging het vooruit vandaag ,een paar heel snelle ronden kunnen rijden ,
                                      spijtig anders had je is kunnen mee rijden ,volgende keer dan

Comment

idd dat klopt was denk ik de sluiting rond de middag zijn we naar daar geweest ,iets gaan eten en drinken en om eten te laten zakken een klein wandelingske gedaan
                                        buiten de sluitings was het verder plezant
                                        Ja de momenten dat je kon rijden ging het vooruit vandaag ,een paar heel snelle ronden kunnen rijden ,
                                        spijtig anders had je is kunnen mee rijden ,volgende keer dan
                                        Komt nog wel!

Comment

• BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X