Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenYup, 2 dagen in mijn bezitKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenYup, 2 dagen in mijn bezit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenZijn er nog mensen die overmorgen, woensdag gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtengisteren me ook kostelijk geamuseerd op de Ring samen met Matyas en ook Dixie leren kennen. Bedankt voor het meerijden met je RS en leuke gesprekken gehad!
de dag nog eens afgesloten met een pizzake bij Pinnochio...je waant je echt op reis dan!
p.s.: als er iemand weet hoe je via de mooie baantjes terug naar belgie rijdt(lees: knalt) mag je dat hier altijd zeggen. Ik heb het ooit is via de B258 gedaan maar ben die route wat vergeten en ook vrij moeilijk in te stellen via GPS omdat ik geen via-punten ken.
de vaste gps in de porsche kende de nurburgring zelfs nie en heeft mij helemaal anders gestuurd.BMW X5 45e
Comment
-
Hier zitten mss wel gopro gebruikers die mij kunnen helpen
Heb mij vandaag een gopro 3 black gekocht en Ik kan filme en fotos maken, maar blijkbaar kan je ook via je iphone werken dat op een wifi zit, maar die vraagt een code. Welke is dat?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHier zitten mss wel gopro gebruikers die mij kunnen helpen
Heb mij vandaag een gopro 3 black gekocht en Ik kan filme en fotos maken, maar blijkbaar kan je ook via je iphone (lees: smartphone) werken dat op een wifi zit, maar die vraagt een code. Welke is dat?
Wat ik wel ondervind is, dat de 3 minder lang meegaat dan de hero 2. Zeker als je de wifi aanlaat, maar het is wel tof dat je met de remote of de app kan werken. En dat Battery bacpac kost 80 euro!Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAha idd dat was het dus, merci . Raar dat er wel een vertraging van een 6 tal seconden opzit.Last edited by Liquid Li0n; 22/07/2013, 23:16.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenLeuk weekendje aan de Ring gehad!
Jammer dat het gisteren toch nog een lange tijd gesloten is geweest.
Weet er iemand wat die sticker betekend?
Je ziet ze redelijk veel.
Zie http://20832.com/forum/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matyas Bekijk Berichten@niekcarfreak
Ja het was inderdaad gezellig. Uiteindelijk kom je altijd dezelfde mensen tegen ;-)
Verder had ik het geluk om als passagier een aantal rondjes mee te rijden met zowel Niekcarfreak als Dixie. Bedankt aan beide heren!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenNog mensen van hier die morgen aanwezig zijn? ik ben er weer met een swift van rent4ring ... tegen 17.30 te vinden aan de start ( ne krollenbol met een zonnebrilleke dat plat vloms klapt )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sternn Bekijk Berichtenzijn er hier ook mensen die bij een beginner in de wagen durven zitten en wat richtlijnen meegeven? de touristische route dus, geen BTG lap times :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sternn Bekijk Berichtenzijn er hier ook mensen die bij een beginner in de wagen durven zitten en wat richtlijnen meegeven? de touristische route dus, geen BTG lap times :-)
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Enkele NS tips: steeds in spiegels kijken en blijven kijken, remmen in rechte lijn, nooit in de bocht, altijd rechts houden, iemand voorbijlaten voor/na de bocht nooit in een bocht (met pinker naar rechts), niet remmen op de heuvels of in de putten, steeds ervoor, en het belangrijkste van al begin niet met tijden op te meten of iemand proberen te volgen met een wagen die minder krachtig is dan die van jou, accepteer dat iedereen sneller zal zijn en rij op je eigen tempo.
Steeds na een ronde of 2-3 binnenkomen om de wagen en banden te laten afkoelen, rij bij voorkeur een toertje door het dorp om de remmen extra af te koelen en bij het parkeren nooit de handrem optrekken en sla het noodnummer van de NS op in je GSM.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenHet meeste leerde ik door youtube filmpjes te kijken de avond voor ik naar de NS trok om die de dag erna toe te passen:
Comment
Comment