Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Aanwezig zondag. En gij achteraan aanschuiven want ik rijdt het eerst mee met Dixie.

Comment

Waar is die kleinste parking? Aan breidscheit? is de schrijfwijze goed? anders trekt het nogal op sch*t lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
        Waar is die kleinste parking? Aan breidscheit? is de schrijfwijze goed? anders trekt het nogal op sch*t lol
        Neen , Breidscheit is halverwege, ik bedoel de parking aan het kantoor waar je uw tickets moet kopen....

Comment

En, hoe was het vandaag, heb jammer genoeg niet kunnen gaan vandaag...

Comment

Tzag er serieus druk uit:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
              En, hoe was het vandaag, heb jammer genoeg niet kunnen gaan vandaag...
              Mooi weer en veel volk en regelmatig een accidentje dus eigenlijk een normale Zondag op de ring....

Comment

Een Zondagje op de ring:

Comment

Wtf dat hert op die laatste video :o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                    Wtf dat hert op die laatste video :o
                    Ja ik heb die zien staan en ik vond het al een rare plaats om in de vangrail te gaan,maar een hert da had ik nu echt ni verwacht....

Comment

Is die perto? Bambi zal wss ook wel dood zijn als je ziet welke klap die krijgt.
                      Eigenlijk valt die schade nog mee voor zo'n dier. Vriend van me heeft ooit eens een hond aan 70 per uur meegehad (een beagle) en de volledige voorbumper was weg en er waren toch serieus wat kosten aan

Comment

Amai moest dit een motorijder geweest zijn. Goed gereageerd van de bestuurder, ik hoop wel dat dat beestje op slag dood was, ocharme...

Comment

De verzekering komt daar waarschijnlijk niet tussen zeker?
                          Das wel zuur als ge zo iets voorhebt en ge treft niets van schuld.

Comment

Goede vraag, maar in theorie ben je op een tolweg aan het rijden.
                            Indien deze persoon een full omnium verzekering heeft denk ik wel dat je de verzekering minder moeilijk gaat doen dat dit op een "circuit" gebeurd is.
                            Dankzij de onboard beelden kan hij ook weldegelijk aanduiden dat dit door een dier verzoorzaakt is en niet door een andere auto/bestuurder.

Niettemin is dit echt wel zuur voor de bestuurder, maar het belangrijkste is dat hij OK is en er enkel materieele schade is.
                            Bestuurder heeft , als ik het zo kan/mag zeggen, nog geluk gehad dat de impakt op de bumper/motorkap was en niet op de voorruit. Ik denk dat hij er dan niet zogoed vanaf had gekomen.

Amaai, die Civic heeft ook chance gehad, moet toch wel 1 vd hardste impacts @ NS zijn die dat ik al gezien heb. En zoals op BTG vermeld staat, hij heeft chance dat hij niet over de vangrails is gevlogen
                            Last edited by Philippe_RS; 04/06/2013, 16:12.

Comment

is er een reden waarom het dit weekend niet open is?

tis net zo'n goei weer om is te gaan zien.
                              BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                is er een reden waarom het dit weekend niet open is?

tis net zo'n goei weer om is te gaan zien.
                                Er staan allemaal tentjes op de baan zelf.
                                Rock am ring?

Comment

aja idd.

BMW X5 45e

Comment

Gisteren 4 rondjes gereden. Ring was open van 17:30 tot 19:30.
                                    Heerlijk weertje en niet overdreven veel volk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                      Gisteren 4 rondjes gereden. Ring was open van 17:30 tot 19:30.
                                      Heerlijk weertje en niet overdreven veel volk.
                                      Inderdaad heerlijk weertje! vanaf 6u was er niet zo veel volk meer :p. Ik heb 2 rondjes gereden. Ik heb je zien oprijden op de ring. Lekker stilgevallen
                                      Last edited by ; 13/06/2013, 16:49.

Comment

Wie gaat er soms deze zondag? Enige mogelijkheid om eens ginter mee te rijden?

Comment

Afgelopen zondag ook nogeens gaan rijden , de bulle gingen pas open om 15.30 en er waren misschien wel 1000 wagens die klaarstonden om hun ritje te maken... na amper 20 minuten waren de eerste accidentjes natuurlijk al gebeurd met enkele bmw's (was ene met belgische plak bij => van hier?)... na 3 rondjes gereden te hebben weer dicht voor een zwaar moto ongeval... dan nog 2 rondjes gereden en toen zijn de bulle om 17.30 finaal dicht gebleven door ne klojo dat olie aant verliezen was van breidscheid tot brunnchen

onderweg naar ginds aan de shell in aken (achener land sud) enkele belgische 1-tjes gezien met ring stickertje op ... iemand van hier ook? ze zagen me er typische AF-ers uit

Comment

Working...
                                          X