Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Edit: mocht je werkelijk fotos willen, best contact opnemen met de fotografen die ter plaatse zijn.
Ze zullen dit, indien je geluk hebt, gratis doen. De meeste vragen natuurlijk een kleine bijdrage (lenzen aan > 1000 euro het stuk moeten ook vergoed worden).
Edit: mocht je werkelijk fotos willen, best contact opnemen met de fotografen die ter plaatse zijn.
Ze zullen dit, indien je geluk hebt, gratis doen. De meeste vragen natuurlijk een kleine bijdrage (lenzen aan > 1000 euro het stuk moeten ook vergoed worden).
Mja had toch verwacht dat ik op tenminste 1 mss op de achtergrond zichtbaar zou zijn, maar blijkt op geen enkele foto.. precies of de batterijen van alle camera's waren leeg toen ik passeerde
vlot rondje volgens mij want m'n remmen plakten aaneen toen ik van 't circuit ging.
Dat komt eerder door het feit dat ge waarschijnlijk opt laatste het kot hebd opengevezen, en dan redelijk goed hebd moeten remmen om van het parcour te gaan, dan dat het door "vlot rijden" komt na 1 rondje
Toch vlot hoor, tenzij je kamikaze zou gaan rijden denk ik niet dat er veel meer in zit (verkeer en de auto zijn hier limiterende factoren) en het blijft nog altijd een touristenfahrt eh, geen race.
Dat komt eerder door het feit dat ge waarschijnlijk opt laatste het kot hebd opengevezen, en dan redelijk goed hebd moeten remmen om van het parcour te gaan, dan dat het door "vlot rijden" komt na 1 rondje
Heb opt laatste niet echt gas gegeven dus.. Gewoon rustig laten uitbollen en op motor afremmen.
Komt vooral van veel schrikreacties automatisch te remmen bij bv. bovenkomen van een heuvel dat'k niet goed wist of hij naar links of rechts zou gaan. Had ook nog niet meegereden met iemand dus. Zelfs niet met de Playstation :p alle geluk reed dr. gonzo mee!
Foto's bedoel ik hé, qua rondjes nog maar 1 vlot rondje volgens mij want m'n remmen plakten aaneen toen ik van 't circuit ging.
Kan ook zijn dat de ESP door het hobbelige parcours hard moest werken waardoor de remmen heet stonden.
Heb je toevallig na het rondje een tijdje moeten filerijden om binnen te komen en dan meteen geparkeerd en handrem opgetrokken ipv een cooldown lapje door het dorp te doen en in versnelling te zetten zonder handrem?
Comment