Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    Foto's bedoel ik hé, qua rondjes nog maar 1 vlot rondje volgens mij want m'n remmen plakten aaneen toen ik van 't circuit ging.
    Kan ook zijn dat de ESP door het hobbelige parcours hard moest werken waardoor de remmen heet stonden.

Heb je toevallig na het rondje een tijdje moeten filerijden om binnen te komen en dan meteen geparkeerd en handrem opgetrokken ipv een cooldown lapje door het dorp te doen en in versnelling te zetten zonder handrem?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk Berichten
      Sorry voor het late antwoord, maar ja ik heb er

www.mathiasdecru.be/axo_1.jpg
      www.mathiasdecru.be/axo_2.jpg

Ik heb nog een hele hoop andere belgen/nederlanders op foto maar .. zucht .. een 1000 tal foto's doet me de moed in de schoenen zinken

Edit:

Mensen die zich geroepen voelen, nummerplaten van belgen die ik op foto heb
      (nederlanders moeten maar responden, het gaat over het weekend 2/3/4 augustus):

9-PPE-001 (BMW M3 van PPE .. duh)
      664-BBV (Focus RS)
      1-AXV-856 (Mazda MX5)
      1-AQU-083 (BMW 3-Reeks)
      1-ERJ-353 (Toyota Avensis)
      ANP-583 (Mini)
      1-DEU-431 (BMW M3)
      YFE-241 (Focus ST)
      429-BEC (Honda CRX)
      1-EJO-404 (BMW Z4M)
      1-BKA-491 (BMW 1M)
      SUW-910 (BMW M3)
      1-BBF-150 (Audi A7)
      1-AGV-117 (Megane RS)
      1-ECA-904 (Focus ST)
      VGZ-041 (S2000)

Edit, nog enkele belgen gevonden:

LUW-702 (Ferrari 355)
      1-DBO-043 (Audi TT)
      1-DWT-519 (Lotus Elise)
      728-AIM (Mitsu Evo)
      463-BHX (Lotus Elise)
      1-DSF-335 (BMW 5 reeks)
      976-BUO (Focus RS)
      1-AAW-108 (Porsche GT2)
      merci voor de weeral prachtige foto's.

Comment

• wie is er zondag 18/8 aanwezig?

wij gaan met 2 wagens: BelgianR26 (Megane RS) en Fre23 (Clio RS)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
          Kan ook zijn dat de ESP door het hobbelige parcours hard moest werken waardoor de remmen heet stonden.

Heb je toevallig na het rondje een tijdje moeten filerijden om binnen te komen en dan meteen geparkeerd en handrem opgetrokken ipv een cooldown lapje door het dorp te doen en in versnelling te zetten zonder handrem?
          Heb de weg naar de parking gedaan zachtjes, geparkeerd en handrem 1 blokje opgetrokken want toen ik hem in versnelling zette op de heuvel zonder handrem gleed hij naar beneden.. Maar na het parkeren plakte ze niet meer hoor, was meer na het afkomen van de ring en op het einde volgende keer minder remmen zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michael89 Bekijk Berichten
            wie is er zondag 18/8 aanwezig?

Ik denk da ik Zaterdag ga gaan want Zondag voorspellen ze regen...

Comment

• zaterdag ben ik ook op de ring aanwezig

Comment

• Ik ook.

Comment

• Flako

Comment

• Zo heet hij niet echt hoor, dat is een koosnaampje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michael89 Bekijk Berichten
                      wie is er zondag 18/8 aanwezig?

Ik ben idd van de partij. Wie nog?

Comment

• Ik ben er morgen. Hele dag een swiftje van rent4ring dus gaat weer plezant zijn

Comment

• Waarom is de ring eigenlijk maar zelden meer open tijdens de week? Voorgaande jaren waren er toch weken dat het iedere dag open was van 's ochtends tot 's avond?! Nu ist just maar eens nu en dan een avondsessie

Comment

• wss omdat der veel meer constructeurs enzo tijd kopen, waardoor er minder tijd voor touristenfahren is

Comment

• Gisteren geweest. Helaas een onfortuinlijke BMW M3 rijder die alle olie verloren was door een kleine touche. Stond op de parking vlakbij de slagbomen, moest afgetakeld worden maar door de SMG was dat nog niet zo eenvoudig. Moest de motor starten om in N te kunnen zetten, niet fijn zonder olie...Verder een paar flink lange sluitingen door ongevallen. Met de laatste sluiting was ik juist op de baan, een motorrijder aangereden door een M6 blijkbaar, zat in Brünnchen groggy tegen de vangrail . Verder wel een plezante dag gehad

Comment

• Vandaag geweest, was lekker vettig

Comment

• Wij zijn gisteren ook nog is geweest (18de), voormiddag/middag baan goed nat, maar in de namiddag werd ze toch snel droog.
                                  Aangezien wij maar 1x per jaar gaan....
                                  De borden met de namen van de bochten erop, is dat al lang zo? Was vorig jaar nog niet dacht ik.

Zonde van het weer want het was erg klampjes, zo goed als geen motorrijders.
                                  Misschien ook in combinatie met het DTM weekend.

Comment

• Wij waren zondag er van 9u30 tot 12u

Enkele ronden gereden, gelukkig was het voormiddag droog! Ook zeer weinig verkeer op de ring, daarbuiten was het wel druk door de dtm...

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Comment

• Donderdag 15/8 geweest en 4 ronde's gereden, nu zaterdag ben ik daar opnieuw;
                                      Nog forummers aanwezig?
                                      Er gaat een goede vriendin mee en ik zou graag hebben dat ze eens meegaat met een Nurburgringkenner

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                        Donderdag 15/8 geweest en 4 ronde's gereden, nu zaterdag ben ik daar opnieuw;
                                        Nog forummers aanwezig?
                                        Er gaat een goede vriendin mee en ik zou graag hebben dat ze eens meegaat met een Nurburgringkenner
                                        Was er donderdag ook en heb een rondje gedaan met 3 65-plussers in de auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                          Was er donderdag ook en heb een rondje gedaan met 3 65-plussers in de auto.
                                          Met welke auto?
                                          Mij niet gezien?
                                          Ik was er van 17u30 tot rond 19uur ofzo ...

Comment

Working...
                                          X