Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag geweest, het is droog geweest, en heb een toffe dag gehad dankzij onze racer van dienst hier, Dixie!
    Hoe die man kan rijden, daar kan ik nog veel van leren hoor, merci Dixie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
      Vandaag geweest, het is droog geweest, en heb een toffe dag gehad dankzij onze racer van dienst hier, Dixie!
      Ah waarde gij dat dat bij hem in de auto zat in de file op de ring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
        Kheb het virus te pakken, vrees ik

Aha! gij hebd naar mij nog ne goeiendag gedaan ( witte bmw met belgische plak) toen ik stond aan te schuiven in de file naar de start....

Comment

• Het was vooral een dagske met zot veel sluitingen en een bende klojo's op de baan...
          Ma soit... toch enkele belachelijk snelle laps meegereden met Kris C. met de RS M3 van Rent4Ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
            Ah waarde gij dat dat bij hem in de auto zat in de file op de ring?
            Yep
            Last edited by ; 16/09/2013, 12:28.

Comment

Het was vooral een dagske met zot veel sluitingen en een bende klojo's op de baan...
              Ma soit... toch enkele belachelijk snelle laps meegereden met Kris C. met de RS M3 van Rent4Ring
              Filmpje van?

Comment

• Nice Stoffn, je zal zien het virus zal je niet meer loslaten
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                  Vandaag geweest, het is droog geweest, en heb een toffe dag gehad dankzij onze racer van dienst hier, Dixie!
                  Graag gedaan

Comment

• Deze zal wel wat kosten hebben :
                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Hij moet tenminste de vangrail niet betalen Scheelt al wat in de kosten
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Die heeft wel geluk dat hij niet op zijn dak ging. Even een nieuwe onderbroek steken denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ace_fix_268 Bekijk Berichten
                          Die heeft wel geluk dat hij niet op zijn dak ging.
                          Was ook het 1e wat ik dacht.

Comment

Aha! gij hebd naar mij nog ne goeiendag gedaan ( witte bmw met belgische plak) toen ik stond aan te schuiven in de file naar de start....
                            Aha!
                            Ik doe daar naar praktisch iedere Belg "goeiedag", enkel zelden reactie erop maar swat

Ik kwam net van de Ring, ronden waren op en was toen ook alweer 16h30 zeker?
                            Had nog zo'n 4h rijden voor de boeg..

Comment

• En hoe doet de GTI het op de Ring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                En hoe doet de GTI het op de Ring?
                                Ik heb hem op een heel ander vlak leren kennen!
                                Het is ook de enigste wagen waarmee ik op circuit heb gereden en naar mijn gevoel heeft hij echt een énorm goeie wegligging.
                                Ook heel goed corrigeerbaar in de bochten (ESP?), weinig last van wheelspin etc.
                                Verder komt de bilstein b16kit hier echt wel volledig tot zn recht, zalig!

Comment

• Zondag was ik er ook, voor de eerste keer met eigen wagen die ik een paar dagen geleden heb aangekocht. Jammer van de drukte, zeker omdat ik pas tegen de middag aangekomen ben en al rond 15u moest vertrekken. Uiteindelijk 3u gewacht en 3 rondjes kunnen rijden Op zich waren de 3 rondjes wel voldoende voor de stock remmen van de wagen

Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by jpeeters; 17/09/2013, 11:56. Reden: Afbeelding toegevoegd

Comment

• prachtige auto!
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      prachtige auto!
                                      Bedankt! Het is een lange tijd een droom geweest en vorige week eentje gevonden die perfect voldeed aan mijn noden. Er moeten nog een paar zaken verbeterd worden voor track gebruik, daar wordt op termijn aan gewerkt. Heb al een aantal zaken liggen (zoals CSL velgen om het gewicht te drukken en Eibach verenset voor wegligging). Kan niet wachten om nog eens terug te gaan

Comment

• 700pk/1000kg + Ring = grande cojones , wat een monster van een auto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                          Deze zal wel wat kosten hebben :
                                          Tenminste geen vangrail meegehad! "Goedkoop" crashen op de ring dus

Comment

Working...
                                          X