Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
    ik denk eerder al 10.000 ofzo aan zijne rijstijl te zien...
    Alléé ik ben nog zo'n gentleman driver

Comment

• Hier nog eentje van mij een dikke week geleden
      Beetje actie bij Adenauer Forst, hoewel ik dat al properder gedaan heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
        Alléé ik ben nog zo'n gentleman driver
        Da's waar, het enige dat u nog ontbreekt is ne smoking en lederen handschoenen en dan zijde nen echte

Comment

• Vandaag op de N16 een donkerblauwe Volkswagen Golf V gespot met Ringsticker rechts onderaan het kofferdeksel.

Comment

• wie gaat er deze zondag naar de ring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichten
              wie gaat er deze zondag naar de ring?
              Ikke alst goe weer is

Comment

• Het was precies weer druk:

Nice save @ 2min.

Comment

• ppppppfffffff veel te nipt op 2min40!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GDV007 Bekijk Berichten

Hier nog eentje van mij een dikke week geleden
                    Beetje actie bij Adenauer Forst, hoewel ik dat al properder gedaan heb
                    Nice, proper gereden vind ik
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Morgen ben ik nog eens aanwezig @NS.TEnzij het echt gaat regenen maar voorlopig voorspellen ze wat bewolking met een kleine kans op lichte neerslag in de late namiddag.
                      Nog mensen van hier die dat aanwezig gaan zijn?

Comment

• Ik ga waarschijnlijk 13 oktober nog eens gaan kijken.
                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
                          Morgen ben ik nog eens aanwezig @NS.TEnzij het echt gaat regenen maar voorlopig voorspellen ze wat bewolking met een kleine kans op lichte neerslag in de late namiddag.
                          Nog mensen van hier die dat aanwezig gaan zijn?
                          Regen viel mee. 's-ochtends was het wel nat, maar na de lunch knapte het goed op en werd de baan ook droog. We stonden tussen 13:30 en 14:30 bij Brünchen en je zag met elke ronde de wagens sneller voorbij komen. De droge lijn die er was werd al gauw een hele droge baan. Er reed trouwens een Aston Martin Vanquish, wat een geweldige soundtrack maar je ziet wel precies dat de auto niet echt geschikt is voor op de track.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                            Ik ga waarschijnlijk 13 oktober nog eens gaan kijken.
                            Als het droog blijft 12 & 13 oktober aanwezig

Comment

• Interessant om morgen te gaan? Of zal het weer niet willen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
                                Regen viel mee. 's-ochtends was het wel nat, maar na de lunch knapte het goed op en werd de baan ook droog. We stonden tussen 13:30 en 14:30 bij Brünchen en je zag met elke ronde de wagens sneller voorbij komen. De droge lijn die er was werd al gauw een hele droge baan. Er reed trouwens een Aston Martin Vanquish, wat een geweldige soundtrack maar je ziet wel precies dat de auto niet echt geschikt is voor op de track.
                                opzij gaan voor een 20 jaar oude E36 ging ook moeilijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                  Interessant om morgen te gaan? Of zal het weer niet willen?
                                  gewoon doen, ik ben er morgen ook.. enfin.. vanavond al

Comment

• Ben er morgen ook met een 10-tal andere wagens

Comment

• Morgen aanwezig!
                                      Ben juist nog aan het twijfelen wat ik met de bandenspanning moet doen.
                                      Vorige keer gewoon laten staan op 2.5 en had toch den indruk dat ze te warm werden. (Blauwachtige kleur + schuiven)
                                      Voorlopig heb ik ze op 2.0 gezet, maar ik twijfel.
                                      We zullen morgen wel zien zeker?

Dixie: wat doe jij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                        Morgen aanwezig!
                                        Ben juist nog aan het twijfelen wat ik met de bandenspanning moet doen.
                                        Vorige keer gewoon laten staan op 2.5 en had toch den indruk dat ze te warm werden. (Blauwachtige kleur + schuiven)
                                        Voorlopig heb ik ze op 2.0 gezet, maar ik twijfel.
                                        We zullen morgen wel zien zeker?
                                        Dixie: wat doe jij?
                                        Ik start met mijn bandendruk koud op 2 bar,ik rij een toerke of 2 en dan zet ik de druk op 2,1 bar (na een toerke of 2 staat de druk op 2,3 bar)

Comment

• Maar met semi slicks neem ik aan?
                                          Pfff, met de moto zou ik dat allemaal niet moeten vragen.

Ik lees vaak dat bandenspanning verhoogt wordt op circuit. (bij wagens)

Comment

Working...
                                          X