Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    Maar met semi slicks neem ik aan?
    Pfff, met de moto zou ik dat allemaal niet moeten vragen.

Ik lees vaak dat bandenspanning verhoogt wordt op circuit. (bij wagens)
    Zet ze gewoon als ze warm zijn op 2,4 bar hé dan kan je weinig fout doen

Comment

• owkey! enkel belachelijk om daar met een fietspomp te staan he

Comment

• 6okt.jpg veel volk vandaag ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sternn Bekijk Berichten
          [ATTACH=CONFIG]99673[/ATTACH] veel volk vandaag ...
          te veel naar sommige mensen hun goesting.

Comment

• Ik ben toch blij dat ik niet kon gaan als ik al dat volk zo zie.
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• holy crap, da heb ik toch nog nooit gezien ma was het nie zo ne speciale drivers day ofzo?

Comment

• is bijna de hele middag toe geweest en rond 16.30 weer open geweest en blijkbaar moest iedereen zijn rondjes nog kwijt(waaronder ik ook nog 1, mijn ronde viel nog mee maar heb al leuker rondjes gehad) btw efkes tegen een gt86 gereden, op de ring toch maar een trage auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                  holy crap, da heb ik toch nog nooit gezien ma was het nie zo ne speciale drivers day ofzo?
                  en, jep zijn de drivers days

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                    en, jep zijn de drivers days
                    Wees blij, ik ben om 12u aangekomen en moest om 16u30 nog aan mijn 4 rondes beginnen...
                    Rond 17u30 of zoiets is hij de opnieuw dicht gegaan.

Comment

• Als bij wonder hebben beide inzittende geen letsels opgelopen!

Comment

• Als er nog Limburgers/Kempenaars zijn die toevallig nog willen gaan dit jaar, ik heb nog een kaart met 2 rondes die je kan overkopen.
                        Ik geraak er niet meer dit jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten

Als bij wonder hebben beide inzittende geen letsels opgelopen!
                          zo zie je maar dat het snel gebeurt is.
                          daarmee dat hij zo lang gesloten geweest is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
                            Als bij wonder hebben beide inzittende geen letsels opgelopen!
                            Tegenwoordig als je met een moderne auto gaat en je gordels draagt en je een ongeval hebt op de ring zal het altijd wel heel goed meevallen qua lichamelijke letsels. Ik zit vooral in met schade aan m'n eigen auto en de kosten van de vangrail en de geleden schade die je moet vergoeden als de baan gesloten moet worden. En dan nog de kans dat de verzekeraar niks vergoed dat is ook een belangerijk detail.

Comment

• hierbij een onboard waarbij dixie als copiloot mee was http://www.youtube.com/watch?v=C4crT...ature=youtu.be
                              om 17.30 was de ring terug gesloten tot 18.15

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                Tegenwoordig als je met een moderne auto gaat en je gordels draagt en je een ongeval hebt op de ring zal het altijd wel heel goed meevallen qua lichamelijke letsels. Ik zit vooral in met schade aan m'n eigen auto en de kosten van de vangrail en de geleden schade die je moet vergoeden als de baan gesloten moet worden. En dan nog de kans dat de verzekeraar niks vergoed dat is ook een belangerijk detail.
                                Heb die wagen van dichtbij bekeken op een trailer, deze heeft een rolkooi daarmee dat de mensen er zo goed vanaf kwamen.... Rolkooi tot in het midden weliswaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                  Heb die wagen van dichtbij bekeken op een trailer, deze heeft een rolkooi daarmee dat de mensen er zo goed vanaf kwamen.... Rolkooi tot in het midden weliswaar...
                                  Ja idd, dat zal al veel geholpen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichten
                                    hierbij een onboard waarbij dixie als copiloot mee was http://www.youtube.com/watch?v=C4crT...ature=youtu.be
                                    Damn echt zot!
                                    Respect!

Comment

hierbij een onboard waarbij dixie als copiloot mee was http://www.youtube.com/watch?v=C4crT...ature=youtu.be
                                      Knap gereden!
                                      Maareh, was dat hendeltje van die grootlichten niet versleten na die rit? Of was de ESP aangesloten op dat lampje?

Comment

• Knap gereden kris c! Het is duidelijk dat je al wat ervaring hebt met een achterwiel aangedreven wagen. Heb je niet te veel last van dat gepiep telkens?

Comment

Kheb soms de indruk dat je verwacht dat mensen zichzelf van de baan zouden rijden om jou door te laten.
                                          Beetje geduld is een mooie zaak.

Comment

Working...
                                          X