Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schwedenkreuz ging precies maar net goed... Dit is idd wel heel agressief voor zo'n druk moment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Ik heb dat knipperen nooit in de mate gezien op een trackday laat staan in de races waar het af en toe wel gedaan wordt door de leiders ..... Ik denk dat je daar ook niet mee zou wegkomen in die omgeving
      in de VLN zijn zelfs waarschuwingslichten verplicht ( grote gele faaren) op de GT3's,SP7 en nog een vlotte klasse ( naam effe kwijt).
      Reden: veel blinde bochten op de ring, eerst is er niks en dan plots is er wel een snellere.. dus om extra hard op te vallen, gele faaren.
      da's ook de reden dat de meeste snelle jongens tijdens TF dat ook doen.. mede doordat het doorgaans ook VLN rijders zijn...

ma bon.. dat zullen allemaal agressieve idioten zijn daar in de VLN

Comment

• Vln is nu wel iets anders dan een tf hé.

Daar telt elke seconde, op de tf niet...
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Daar telt elke seconde, op de tf niet...
          Nu denk ik dat toch al meermaals gezegd heb dat tijdens TF het NIKS met tijden halen te maken heeft maar om uzelf gewoon te laten zien ( veiligheid )
          of typ ik nu net deze zin in't chinees?

Comment

• Op die rechtere stukken is het best OK dat ze flashen want ik rijd niet overdreven hard op die stukken. Bochtjes nemen is gewoon leuker
            Maar eigenlijk hoeven ze niet te flashen want mn pinker naar rechts staat al aan :p

enigste wat mij stoort is dat ze je neus soms énorm afsnijden…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
              Nu denk ik dat toch al meermaals gezegd heb dat tijdens TF het NIKS met tijden halen te maken heeft maar om uzelf gewoon te laten zien ( veiligheid )
              of typ ik nu net deze zin in't chinees?
              awel ja

nee, ik snap wel dat hij wilt flashen als het snelheidsverschil echt groot is daar niet van, das eigen aan de ring itt bv een trackday van skylimit op zolder.
              Die rode passat in het begin van het filmpje is echt hel van een chauffeur, hangt daar maar eens achter met een dieselstoof en die weigert opzij te gaan, heb er nog ergens een filmpje van .

Maar op sommige momenten is het onnodig dat hij dat flashen deed. ( porsche cayman, E46 M3)
              BMW X5 45e

Comment

• Nurburgring Lovers V3

Ik zeg dat het niet nodig is om te flashen als je in ene zijn gat hangt ! En dat is wat er (ook) gebeurd.

En het is niet omdat je koers rijdt dat je de man bent, integendeel dan zou je moeten weten dat je je best ietwat bescheiden opstelt.

In ene zijn gat flashen die bezig is aan een manoeuvre is not done.

Soit bij mij ben je dan aan het verkeerde adres in de toekomst.

Van ver eens flashen , ok. Maar dan nog blijf ik het niet verstaan, ik heb dat niet nodig gehad, niet 1 keer...... Enorme verschil met jouw mening.

Ik probeer het te begrijpen hoor

Btw ik heb zo in elke bocht over het hele circuit achter een Finse RS4 gehangen , traag in de bochten uitaccelaratie ook zwak en ging altijd uiterst links rijden. Dan is voor mij de sport die blijven opjagen maar daar dwaas beginnen doen is iets anders.... Heb me geamuseerd met die mens wat op te jagen .

Racen is racen.
                Touristenfahrt is Touristenfahrt
                Last edited by Jokke_vlo; 08/10/2013, 11:40.

Comment

• hoe was eigenlijk u eerste ervaring met de ring Jokke?

voor herhaling vatbaar?
                  BMW X5 45e

Comment

• Mensen die nog van plan zijn dit jaar naar de ring af te zakken? Ik heb nog 2 rondjes op mijn kaart staan, ik ga er wel niet meer geraken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichten
                      hierbij een onboard waarbij dixie als copiloot mee was http://www.youtube.com/watch?v=C4crT...ature=youtu.be
                      om 17.30 was de ring terug gesloten tot 18.15
                      Ze zouden uw voorlichten moeten afplakken de volgende keer dat je nog 's op de Ring rijdt. Agressieven teut.

Comment

• Jaja leuk, wel lastig als je de weg niet kent, voldoende marge inbouwen .

Maar zoveel volk ! Abnormaal gewoon. Denk dat je er beter een trackday gaat rijden ipv Touristenfahrt, want nu is het die afstand niet waard (van 12 tot 16u quasi full time gesloten....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                          Mensen die nog van plan zijn dit jaar naar de ring af te zakken? Ik heb nog 2 rondjes op mijn kaart staan, ik ga er wel niet meer geraken.
                          Ik ga niet meer dit jaar. Er zijn volgens mij effectief ook nog maar 10 dagen waarop TF is, 10 november de laatste dag al.

Comment

Jaja leuk, wel lastig als je de weg niet kent, voldoende marge inbouwen .

Maar zoveel volk ! Abnormaal gewoon. Denk dat je er beter een trackday gaat rijden ipv Touristenfahrt, want nu is het die afstand niet waard (van 12 tot 16u quasi full time gesloten....
                            Gewoon beter doordeweeks een keer gaan. Vrijdagmiddag was best nog redelijk te doen. Zondagen zijn druk, en nog eens extra bij die Driving Days weekenden.

Comment

Jaja leuk, wel lastig als je de weg niet kent, voldoende marge inbouwen .

Der was wel iets speciaal te doen, driving days ofzo. Meestal in de zomer is het de zondagnamiddag op de baan doenbaar, naar de winter toe wil iedereen zijn rondjes nog gaan oprijden

Comment

• Straks op de R0 ook eens proberen, dat flashen met de grootlichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                                  Ze zouden uw voorlichten moeten afplakken de volgende keer dat je nog 's op de Ring rijdt. Agressieven teut.
                                  De Kris is zeker genen agressieven teut ,is zelfs ne rustige kerel maar éénmaal op't circuit kan een mens veranderen en komt de kompetitiedrang bij sommigen naar boven....

Comment

• 'T is hem vergeven

Comment

• [QUOTE=Ralphke;5190863]Goed om te weten. Want meestal wordt zoiets geassocieerd met agressiviteit.
                                      Naar mij hebben ze gisteren niet moeten flashen. Ik zou dat ook niet zo goed zien.
                                      Persoonlijk vind ik het beetje moeilijk om EN de spiegels EN de wagen voor u EN de goede lijn in de gaten te houden

wow wat een reaktie,s xd
                                      hierbij heeft Ralphke eigelijk de reden aan waarom ik flasch.veronderstel eens dat ik niet flash...
                                      3 mogelijkheden dan waarbij dit de minszt erge is. hij is geconcentreerd op zijn lijn en ziet me niet,als ik dan met e rotvaart voorbij kom schrikt die zich e ongeluk en vervloekt die me van hier tot in tokyo maar niks gebeurd .

2de mogelijkheid ik passeer hem en hij schrikt zich zo een bult dat hij crascht oeps niet goed.

3de mogelijkheid ik passeer hem ,hij neemt de "racelijn" en we raken elkaar,ai nog minder goed,kent er iemand de duitse wet voor op de ring wie dan in fout is? op tf geld de ring als een 2 baansrijweg dus ben je veranderd van rijvak..... de rechtse auto is altijd de pineut... kweet is e vrij rare situatie maar is wel zo daarom is het ook absoluut VERBODEN om RECHTS in te halen op de ring!net als bij heel vlag,kan je ook zien dat ik die gt3 terug voorbij laat.
                                      nog iets ,ik flasch mss iets te veel maar liever 1 keer te veel dan 1 keer te weinig....
                                      trouwens ik heb al eens e vln koerske mee gereden en kan je verzekeren dat ik blij ben dat ze flaschen want die moderne gt3 zijn echt rap,kan je het snelheidsverschil rekenen als een swift tegen een gt3rs btw was met een bmw 125i dat ik reed toen,218pk en echt blij dat ze zo flaschen,nog nooit zoveel in me spiegels gekeken als toen xd en als je echt goed het filmpje bekijkt kan je trouwens zien dat ik maar meestal inhaal als ik een pinker zie of dat ze echt op kant gaan.

mvg kris
                                      Last edited by ; 08/10/2013, 15:46.

Comment

• Je vergeet wel 1 ding IMHO.

TF is geen koers ...

Dus ik mis in jouw verhaal nog een mogelijkheid.
                                        4. Ik hou even in en vergewis mij ervan dat de voorganger mij gezien heeft vooraleer ik hem "veilig" inhaal.

Akkoord, je kan dan niet zo hard door blijven knallen met je voet tegen de grond en ja, je mist een pak snelheid op sommige stukken wat het voor jou minder leuk maakt, maar daarom is het net TF hé. Je gaat toch geen tijden rijden op die dagen met zoveel volk op de baan ...

Comment

• Voor de 500ste keer NIEMAND zegt hier toch iets van nen tijd proberen te zetten...
                                          En je gaat pas naar rechts waar het veilig kan. Flashen is enkel bedoeld om je nog beter zichtbaar te maken
                                          Laat dit nu duidelijk zijn.

Kris haalt misschien iets brutter in dan dat jullie gewoon zijn
                                          Alles went wel :-)

Comment

Working...
                                          X