Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @Kris C
    greetz van 't zwart 1m'eke dat u doorliet aan de "uitrit"
    ik flashte ook met de MorganV6, maar ja, niemand die geloofde dat ik sneller dan 80km/u kon halen
    dus ik moest wel (op trackdays ook al eens gaan vragen om mijn niet altijd de blauwe vlag te geven....nadat ik iemand had ingehaald)

Comment

• Begin de indruk te krijgen dat ge mekaar niet wilt verstaan.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik wil toch ook even mijn mening geven over deze kwestie. Kris C kan zeer goed met de wagen rijden, maar als je zo snel wil rijden, is het dan niet beter om dat te doen bij een trackday. Hier gaat het over Touristen Fahrten. Daar staat het woord toerist in. Dus ook voor mensen die daar eens willen rijden met hunne zoon of zo. Dat kan nu bijna niet omdat de risico's mijns inziens hoog zijn. Wil jij jezelf de lamp uitrijden. Doe maar, maar je bent niet alleen op de wereld. In het slechtste geval neem je iemand mee in het ongeluk die daar niks aan kan doen. Een beetje gezond verstand kan geen kwaad in dit geval. Flashen vanop afstand om de mensen te waarschuwen, OK. Flashen als je in iemand zijn gat hangt kan wel eens duur komen te staan. Als je in mijn gat hangt te flashen ga ik automatisch trager rijden.

Comment

• @ray: ga eens mee met mensen met beperkte ervaring die daar komen rijden en hoe die mensen plots gevaarlijke dingen beginnen doen omdat er zo een snelle gelijk zot ligt te knipperen........

Ben toch al met heel wat dikke piloten meegereden en daar zie ik dat weer totaal niet en die mannen hebben toch ook heel veel ervaring ( Verdonck, Goossens, ea). Super hoe die mannen net respectvol zijn en helemaal niet knipperen op zulke dagen.

Je ziet er zijn duidelijke verschillen. In deze discussie zal niemand "gelijk" hebben. Ik twijfel niet dat Kris x en Y super goede chauffeurs zijn, maar daarom moet ik niet akkoord gaan met het gedrag op piste zonder dat ik het daarom veroordeel, integendeel altijd leuk om van gedachten te wisselen op een beschaafde manier en zelfs vrienden te zijn.....

Je opmerking van aan de zijlijn snap ik niet..... Een beginner ervaart ook problemen en heeft het recht die aan te kaarten ...

Comment

• Een inspuiting oestrogeen zou voor sommigen soelaas brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              @ray: ga eens mee met mensen met beperkte ervaring die daar komen rijden en hoe die mensen plots gevaarlijke dingen beginnen doen omdat er zo een snelle gelijk zot ligt te knipperen........
              Doe ik wel meer hoor, af en toe rij ik wel eens mee met mensen die nog NOOIT op de ring gereden hebben.. EN die raad ik altijd aan om in eerste instantie continu in hun spiegels te blijven kijken, ongeacht hoe goed ze kunnen rijden, ongeacht welke snelle wagen ze hebben. En ik waarschuw die juist voor de snellere rijders en dat het soms schirikken kan zijn Etc... ik weet perfect hoe het is. nogmaals... ik was ooit 100% zeker en vast de traagste op de ring

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              Je ziet er zijn duidelijke verschillen. In deze discussie zal niemand "gelijk" hebben. Ik twijfel niet dat Kris x en Y super goede chauffeurs zijn, maar daarom moet ik niet akkoord gaan met het gedrag op piste zonder dat ik het daarom veroordeel, integendeel altijd leuk om van gedachten te wisselen op een beschaafde manier en zelfs vrienden te zijn.....
              Het is inderdaad doorgaans anders dan dat je op andere pistes gewoon bent, gefe ik 100% toe, en ik betwijfel het dat Kris op een trackday op bijvoorbeeld zolder zo dikkels met zijn lichten zit te flikkeren.. voor vele redenen
              EN inderdaad, ik vind het ook altijd leuk als we eens kunnen discuteren over bepaalde punten, uiteindelijk leren we mekaar wel ergens in te verstaan, en komen we op bepaalde gulde middewegen terecht waar iedereen wel eens beter kan van worden

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              @Je opmerking van aan de zijlijn snap ik niet..... Een beginner ervaart ook problemen en heeft het recht die aan te kaarten ...
              Was niet rechtstreeks op u bedoeld, maar ik zie hier mensen reageren waarvan ik weet dat ze nog nooit de ring van kortbij gezien hebben

Comment

@ray: ga eens mee met mensen met beperkte ervaring die daar komen rijden en hoe die mensen plots gevaarlijke dingen beginnen doen omdat er zo een snelle gelijk zot ligt te knipperen........

Ben toch al met heel wat dikke piloten meegereden en daar zie ik dat weer totaal niet en die mannen hebben toch ook heel veel ervaring ( Verdonck, Goossens, ea). Super hoe die mannen net respectvol zijn en helemaal niet knipperen op zulke dagen.

Je opmerking van aan de zijlijn snap ik niet..... Een beginner ervaart ook problemen en heeft het recht die aan te kaarten ...
                Jep. ik zeg altijd leven en laten le en,elk zijn mening Heel goe als we elkaar eens tegen komen drinken we er ene op Heb op de ring ook al e paar mensen leren kennen en dat is leuk,tenslotte zijn we al autoliefhebbers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                  Een inspuiting oestrogeen zou voor sommigen soelaas brengen.
                  Ne keer goed bomen over otto's, de Ring, rijstijlen is toch eens leuk. En dat alles zonder te schelden ......

Lees dit oeverloos gelul liever dan het oeverloos lullen over het aantal opties op onze 1.6 diesel die we van het werk krijgen.

En er bestaat ook nog altijd een flair forum om over oestrogeen te klappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                    @Kris C
                    greetz van 't zwart 1m'eke dat u doorliet aan de "uitrit"
                    ik flashte ook met de MorganV6, maar ja, niemand die geloofde dat ik sneller dan 80km/u kon halen
                    dus ik moest wel (op trackdays ook al eens gaan vragen om mijn niet altijd de blauwe vlag te geven....nadat ik iemand had ingehaald)
                    grtz terug

Comment

Ne keer goed bomen over otto's, de Ring, rijstijlen is toch eens leuk. En dat alles zonder te schelden ......

Lees dit oeverloos gelul liever dan het oeverloos lullen over het aantal opties op onze 1.6 diesel die we van het werk krijgen.

En er bestaat ook nog altijd een flair forum om over oestrogeen te klappen
                      Haha idd oja zijn er nog mensen die de 27ste gaan?

Comment

• Oh, maar ik vind het ook zeer boeiend hoor.

Anderzijds moet ik nog steeds eens naar de mythische NS gaan, en ik denk dat ik liever jou tegenkom en andere rijders met respect zoals je aanhaalt, dan één of andere lichtreclame in mijn spiegels op een "TF".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                          Een inspuiting oestrogeen zou voor sommigen soelaas brengen.

Anderzijds moet ik nog steeds eens naar de mythische NS gaan
                          perfecte voorbeeld van wat ik bedoel met aan de zijlijn staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                            Een "groot licht" moet je anders nochtans niet zijn om te beseffen dat zo'n gedrag de nodige irritaties, en zelfs gevaren opwekt, en bovendien het plezier voor anderen kan vergallen.
                            Zeker als begenadigde piloten dat eveneens vreemd vinden.
                            Last edited by Titleist; 09/10/2013, 20:37.

Comment

• Het is trouwens niet typerend voor NS alleen. Ook op Spa, Zolder of Mettet kom je ook zo'n dingen tegen. Daar heb je ook van de testosteron mannetjes die het nodig vinden je weg te drummen omdat zij zoveel beter zijn dan jij...
                              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Kun je verbannen worden vd Ring?!

Leerrijk topic, ik dacht namelijk dat de voorkeur ging om wagens links voorbij te steken. Maar niet dat het een verplichting was...
                                Vorige keer kwam er een ruime bocht naar rechts en ik zat net op de rijlijn van een andere (snellere) coureur. Stak vervolgens mn fliche aan naar links om duidelijk te maken dat ik niet ging insnijden waarop hij behoorlijk twijfelde.. Nu versta ik "waarom" :p

Comment

Hier wil ik nog even het volgende aan toevoegen...

De duitser die pssagier was bij Kris was dus inderdaad iemand met meer dan 20 jaar ervaring op de ring, en rijd al jaren zowat elke koers die je maar kunt bedenken.
                                  Ik heb enkele laps gedaan als passagier in de Artega met diene mens, en ik kan jullie verzekeren dat die nog 10x erger is met flashen,"aggressief" inhalen,..etc
                                  Nochtans is dat nen hele sympathieke mens hoor en nen hele goeie piloot! Net zoals Kris BTW.

Als nu iemand met zoveel ervaring het doet, en er blijkbaar al 20 jaar mee weg komt (dwz niemand op zijn vingers tikt, niet verbannen wordt vd ring,...) zal dat tochwel ergens zeggen dat dat niet zo abnormaal is he..
                                  EN als ik dan naar andere ring-anciens kijk.. met voorbeeld die twee duitse M3's van team schirmer... die doen net hetzelfde, eveneens de race-taxi en nog enkele die ik er wekelijks zie...

Die doen dat blijkbaar voor een reden... en die reden is omdat het er op de ring nu eenmaal net iets anders kan aan toegaan dan op elk ander circuit.

Dan ivm die spiegels afplakken... moet ge op de ring eens proberen....
                                  En wie lijntjes wil letten/oefenen op de ring kan dat net beter op een trackday doen, aangezien er tijden TF geen lijn is. Enkel een linkervak voor de snelle en een rechtervak voor de tragere.

Maar bon, mensen met jaren ervaring zullen natuurlijk een beetje heel verkeerd bezig zijn zeker... toch komisch hoe ik dikkels lees van mensen die langs de zijlijn staan hoe het WEL zou moeten....
                                  dus, omdat enkele met veel ervaring dat doen, doet opeens iedereen met veel ervaring het? die race taxi heb ik dat ook nog nooit zien doen eigenlijk. ik rijd nu al 5 jaar op de ring ofzo, en ak ergens 200 ronden denk ik, en heb dat praktisch nog nooit gezien dat er iemand zo zit te flashen in mijn gat.
                                  en dat verhaaltje van linker en rechtervak, dat is dan waarschijnlijk iets dat enkel van tel is als er effectief een accident gebeurt, heb daar nu nog nooit van gehoord. (nog nooit accident gehad op de ring, mss daarmee).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                    Het is trouwens niet typerend voor NS alleen. Ook op Spa, Zolder of Mettet kom je ook zo'n dingen tegen. Daar heb je ook van de testosteron mannetjes die het nodig vinden je weg te drummen omdat zij zoveel beter zijn dan jij...
                                    Awel op die circuits doe ik het nu eens niet want daar is er meer ruimte en hoeft Het niet direct fout te l'Open.op de ring neem ik liever geen risico,s met te veronderstellen die zal me wel gezien hé ben.vergeet alles wa je leert op andere circuits. de ring is iets spécial.die vergeeft geen fouten daarom dat ik pas voorbij ga als ik een pinker zie of als ze duidelijk op Kant gaan.maar ja voor sommige spreek ik blijkbaar chinées...

Comment

• Ik kan je begrijpen dat je ze pas voorbij wil als ze jou gezien hebben (wat een volstrekt gezonde redenering is). Maar wek je niet eerder het omgekeerde op, met hen "op stang te jagen"? Sommigen weten het snel, anderen is het de eerste keer, en doen waarschijnlijk van het verschieten alleen al domme stoten. Gewoonweg omdat ze in paniek slaan. Voor mij blijft het de minder correcte manier om vlot te rijden en in te halen. Zeker omdat je eerder anderen in verwarring brengt, dan hen te melden dat je hen voorbij wil. Niet iedereen percipieert dit op dezelfde manier. Je zal maar "een dwaze kl..t" tegen komen die met zijn 2 voeten op zijn rem gaat staan, om jou een kl..t af te trekken...
                                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                        dus, omdat enkele met veel ervaring dat doen, doet opeens iedereen met veel ervaring het? die race taxi heb ik dat ook nog nooit zien doen eigenlijk. ik rijd nu al 5 jaar op de ring ofzo, en ak ergens 200 ronden denk ik, en heb dat praktisch nog nooit gezien dat er iemand zo zit te flashen in mijn gat.
                                        en dat verhaaltje van linker en rechtervak, dat is dan waarschijnlijk iets dat enkel van tel is als er effectief een accident gebeurt, heb daar nu nog nooit van gehoord. (nog nooit accident gehad op de ring, mss daarmee).
                                        Als ge op 5 jaar tijd nog nooit hebd gehoord van links en rechts op de ring wordt het HOOGTIJD dat ge eens een briefingske krijgt!!!
                                        En ik heb het de race-taxi ( ja die wittte aston V al meermaals weten doen.. als je er wekelijks rijd zie je zulke dingen af en toe wel.

Comment

ben jij de partner van kris c?

Comment

Working...
                                          X