Ik DENK dat er nog 2 rondjes op men kaart staan. Overkopen Kefkie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
Zoals u ziet, kan ik al even domme antwoorden geven op reply's die al evenveel nut hebben als een emmer zonder bodem.
Comment
-
16 Toeren gedaan vandaag, waarvan een stuk of 5 toen het nog nat was. Zaterdagavond is er geen TF meer geweest omdat de VLN blijkbaar later gestart was. 't Was redelijk kalm, zeker in de voormiddag en na 16h. Maar 1 sluiting van een halfuurke gehad.
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenDaarstrax manuelos gezien op de ring...
heb mijne passagier naar u laten wuiven vanuit ne rode rent4ring scirocco.. ik zat achter u voor brunnchen toen ik zag dat gij het waart en in brunnchen voorbijgestoken (toen heeft mijne passagier gewuifd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
Was een topdagje gisteren, 2 halve ringkaarten opgereden, 24 rondjes. Nog nooit zo'n zondag meegemaakt. Glijden in de voormiddag met de M, dan vliegen met de 2-11 in't droge.
Manuelos gespot @fuchsrohre.
Die gele M3 die ze na de baansluiting hebben afgevoerd, serieuze pert-totale Vraag me af hoe de bestuurder het er vanaf heeft gebracht??
Comment
-
Das pijlsnel dat ding echt verslavend om daarmee te rijden. Superstabiel. Laat remmen, immens veel grip in de bochten.
Zal mss eens een filmke uploaden, maar ik vrees dat ik net als Chris zal afgeschoten worden op soms iets te agressief rijgedrag hoewel ik mijn grootlicht niet gebruik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk BerichtenGlijden in de voormiddag met de M
Manuelos gespot @fuchsrohre.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwa kost zo'n swiftje eigenlijk voor te huren?
wat hebben ze nog in de aanbieding?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk BerichtenJup 1 van de 3 phoenix yellow E46's, gelukkig niet de gecrashte..
Hopelijk alles goed met die man, denk dat hij eruit gegaan is in de Bellof-S? Daar was precies 2m vangrail weg..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk BerichtenDas pijlsnel dat ding echt verslavend om daarmee te rijden. Superstabiel. Laat remmen, immens veel grip in de bochten.
Zal mss eens een filmke uploaden, maar ik vrees dat ik net als Chris zal afgeschoten worden op soms iets te agressief rijgedrag hoewel ik mijn grootlicht niet gebruik.
en inderdaad hier maar best geen full laps opzetten.. heb er enkele op mijne YT account staan, maar dat zijn er simpele met nog veel simpelere co's bij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten
Die duw tegen de vangrail kon toch echt vermeden worden. Of zie ik het verkeerd?
Comment
Comment