Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenJa ikke maar da wist je al hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenJa ikke maar da wist je al hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenNog mensen die dit weekend aan de Ring vertoeven ? Ik kom zaterdag in de late namiddag toe en sta zondagvroeg aan de slagbomen Tis lang geleden en heb er nog es zin in !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk BerichtenIk kom zaterdagavond aan met enkele vrienden, ze willen eens rondjes meerijden. Ik zal er zijn met een rode E36 M3 en een Le Mans blauwe E39 M5.
Knappe kar!
Over het algemeen waren er nog redelijk veel belgen op zondag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cruizer Bekijk BerichtenDe rode E36 M3 heb ik inderdaad een aantal rondjes zien voorbijkomen.
Knappe kar!
Bedankt.
ers waren inderdaad veel Belgen, helaas ook een Belgische Mustang Shelby die de vangrail kuste net voor Brünchen.
De drukte viel mee, toch 14 rondjes gereden, waarvan 9 met de M3 en 5 met de M5 (met 4 personen).
Veel duimpjes gekregen voor de sound van de M5. Alle andere aanwezige E39 M5 hadden nog een standaard uitlaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cruizer Bekijk BerichtenDe rode E36 M3 heb ik inderdaad een aantal rondjes zien voorbijkomen.
Knappe kar!
heb zelf een paar rondjes gereden en het ging toch een pak beter dan de laatste keren dat ik er was. Vooral het verschil qua banden was enorm. (toen continentals, nu michelin's)
1x serieus in de remmen moeten gaan omdat ik rechts reed voor wat sneller volk door te laten maar achter de bocht was er een ongeluk gebeurd met een auto en een moto.
Ik zou het nooit durven met een moto daar te gaan rijdenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenidd wel wat belgen gezien, en best wel kalm voor op een zondag lijkt me.
heb zelf een paar rondjes gereden en het ging toch een pak beter dan de laatste keren dat ik er was. Vooral het verschil qua banden was enorm. (toen continentals, nu michelin's)
1x serieus in de remmen moeten gaan omdat ik rechts reed voor wat sneller volk door te laten maar achter de bocht was er een ongeluk gebeurd met een auto en een moto.
Ik zou het nooit durven met een moto daar te gaan rijden
Waarschijnlijk een versnelling lager geschakeld in plaats van een versnelling hoger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cruizer Bekijk BerichtenPersoon met de moto heeft véél geluk gehad!
Waarschijnlijk een versnelling lager geschakeld in plaats van een versnelling hoger.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Comment
Comment