Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
    In de buurt van de Lambrechtshoekenlaan
    Me 2 ik ga pas volgend jaar nog eens gaan, ineens een weekendje van maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
      Check, had nog niet gekeken.

Dan gaan we 15/11 - rondjes verder afwerken en hopelijk niet te druk.
      Ik heb nog 2 rondjes, misschien dat ik wel mee kom schuiven.
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Laatste dat ik post van eergisteren, begin 3de ronde

Comment

• Ziet er geestig uit

Comment

• Ik ga morgen met een paar maten naar daar rijden, gewoon om te kijken wel.. Er is een trackday te doen
            Nog mensen van hier misschien?

Comment

• Lap ticket prices 2014

1 lap
              van €26 naar €27 = +3.8% of €27 / rondje

4 laps
              van €97 naar €100 = +3.1% of €25 / rondje

9 laps
              van €202 naar €209 = +3.5% of €23.22 / rondje

25 laps
              van €499 naar €518 = +3.8% of €20.72 / rondje

Jahreskarte
              van €1475 naar €1650 = +11.9%
              (break-even vanaf 79 laps)

!!!! Tot 31 december 2013 kan je de jahreskarte en andere lap-tickets kopen aande prijzen van 2013 geldig in 2014, huidige aangekochte laps kunnen NIET meegenomen worden naar 2014!!!!
              Last edited by ; 30/10/2013, 17:45.

Comment

• Ook bijvermelden dat de prijzen voor de GP-Strecke als volgt zullen zijn

15min GP = 27€ of 1 lap van uw lap ticket

Voor jahreskarte is de toegang tot het GP circuit onbeperkt.

Het GP circuit zal waarschijnlijk elke woensdag geopend zijn van 16.30u tot 18.00u (nog niet officieel bevestigd)

En elke zaterdag indien er geen evenement bezig is, tijdens TF op de Nordschleife (nog niet officieel bevestigd)

GP + NS = NOOIT! ( wel officieel bevestigd)

Comment

• lap, weeral duurder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                    lap, weeral duurder
                    Voor mijn part mag het nog duurder worden.. want het word maar erger en erger!queue5.jpg

Comment

• wel gemakkelijk gezegd waarschijnlijk als je veel geld hebt. niet iedereen heeft een even groot budget, maar wil daarvoor niet zeggen dat die de kans ontzegd moeten worden om naar de ring te gaan.

Comment

• Ik kan je begrijpen daarin, maar je moet ook begrijpen dat duurdere lap-tickets ook veel "cowboys" weghouden, die een crash maken, er een andere auto mee in betrekken (soms) of moto (meestal) en dan de schade niet kunnen betalen....

Comment

• bwa kweet niet, dat zijn meestal mannen die slechts een paar rondjes rijden, dus voor hun scheelt dat niet zoveel aangezien dat maar pakt 5euro meer is in totaal. als je graag veel rondjes draait komt er toch een stuk meer bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                            Ik kan je begrijpen daarin, maar je moet ook begrijpen dat duurdere lap-tickets ook veel "cowboys" weghouden, die een crash maken, er een andere auto mee in betrekken (soms) of moto (meestal) en dan de schade niet kunnen betalen....

Dat is wel het meest onzinnige argument dat ik ooit gehoord heb. Je kunt net zo goed stellen dat de cowboys vaker juíst de meer bemiddelde mensen zijn die het toch geen reet uitmaakt of ze een auto afschrijven omdat ze gewoon weer een nieuwe halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten

Dat is wel het meest onzinnige argument dat ik ooit gehoord heb. Je kunt net zo goed stellen dat de cowboys vaker juíst de meer bemiddelde mensen zijn die het toch geen reet uitmaakt of ze een auto afschrijven omdat ze gewoon weer een nieuwe halen.
                              Die zijn er net zo goed ja. En zo onzinnig is het niet, wetende dat er bij Rent4Ring dit jaar 5 auto's gecrashed zijn, waarvan er 4 zijn waar ze de franchise tot op heden nog niet gezien hebben!!!

Comment

• En hoe is dat relevant? Een Rent4Ring racer is sowieso al veel duurder dan één ronde met je eigen auto. Daarbij kun je op basis van die feiten nog niet opmaken of degenen die het betreft niet wíllen betalen of niet kúnnen betalen.

De prijs van een ronde heeft in mijn optiek totaal geen verband met het wel of niet aanwezig zijn van de cowboys die u bedoelt.

Comment

• Wel het is redelijk simpel soms..

Er zijn genoeg mensen die eens een rondje ring willen rijden voor de gezelligheid en hiervoor het komende jaar graag eens 27€ neertellen.
                                  Er zijn mensen die ook heel fanatiek de ring af"knallen" en er een hoop geld willen en/of kunnen tegen aanzwieren

EN er zijn er die met hun (om het heel lelijk te zeggen) waardeloze auto de held komen uithangen met een enorm beperkt budget. vroeg of laat eens crashen en dan de schade niet kunnen betalen (er zijn niet genoeg bakkers in de wereld om voor deze groep brood te bakken )

Het is die derde groep waar ik het over heb, ook zijn er genoeg mensen die hun zuurgespaarde centen in een huurwagen stoppen, om dan eveneens de held uit te hangen en bij een incident de kosten ervan niet kunnen betalen.
                                  En zo hebben ze er dit jaar dus 4 gehad.

Comment

• Deels akkoord met beide, der zijn idd serieuze varkens bij met een laag budget, net zoals.bij vrijrijden ook wel opvalt.

Maar er zijn ook rijke mensen met een dikke GT3 die niet kunnen auto rijden maar denken dat hun talent evenredig is aan hun dikte van de bankrekening.
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Deels akkoord met beide, der zijn idd serieuze varkens bij met een laag budget, net zoals.bij vrijrijden ook wel opvalt.

Maar er zijn ook rijke mensen met een dikke GT3 die niet kunnen auto rijden maar denken dat hun talent evenredig is aan hun dikte van de bankrekening.
                                      Klopt volledig wat je zegt.

Alleen is het natuurlijk zo dat ze bij die tweede categorie als zijnde Nürburgring het "bedrijf" geen schrik moeten hebben dat die de 10 meter vangrail,opkuis en het uur sluiting niet kunnen betalen... bij die eerste groep wel.

Comment

• Dus eigenlijk zijn laptickets een soort van sociale zekerheid, waarbij iedereen meebetaalt voor zij die later hun brokken niet kunnen betalen

Comment

• Ik vertrek vnvnd richting NS
                                          Nog volk van hier die dat morgen aanwezig zijn?

Comment

Working...
                                          X