Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
9 laps
van €202 naar €209 = +3.5% of €23.22 / rondje
25 laps
van €499 naar €518 = +3.8% of €20.72 / rondje
Jahreskarte
van €1475 naar €1650 = +11.9%
(break-even vanaf 79 laps)
!!!! Tot 31 december 2013 kan je de jahreskarte en andere lap-tickets kopen aande prijzen van 2013 geldig in 2014, huidige aangekochte laps kunnen NIET meegenomen worden naar 2014!!!!
wel gemakkelijk gezegd waarschijnlijk als je veel geld hebt. niet iedereen heeft een even groot budget, maar wil daarvoor niet zeggen dat die de kans ontzegd moeten worden om naar de ring te gaan.
Ik kan je begrijpen daarin, maar je moet ook begrijpen dat duurdere lap-tickets ook veel "cowboys" weghouden, die een crash maken, er een andere auto mee in betrekken (soms) of moto (meestal) en dan de schade niet kunnen betalen....
bwa kweet niet, dat zijn meestal mannen die slechts een paar rondjes rijden, dus voor hun scheelt dat niet zoveel aangezien dat maar pakt 5euro meer is in totaal. als je graag veel rondjes draait komt er toch een stuk meer bij
Ik kan je begrijpen daarin, maar je moet ook begrijpen dat duurdere lap-tickets ook veel "cowboys" weghouden, die een crash maken, er een andere auto mee in betrekken (soms) of moto (meestal) en dan de schade niet kunnen betalen....
Dat is wel het meest onzinnige argument dat ik ooit gehoord heb. Je kunt net zo goed stellen dat de cowboys vaker juíst de meer bemiddelde mensen zijn die het toch geen reet uitmaakt of ze een auto afschrijven omdat ze gewoon weer een nieuwe halen.
Dat is wel het meest onzinnige argument dat ik ooit gehoord heb. Je kunt net zo goed stellen dat de cowboys vaker juíst de meer bemiddelde mensen zijn die het toch geen reet uitmaakt of ze een auto afschrijven omdat ze gewoon weer een nieuwe halen.
Die zijn er net zo goed ja. En zo onzinnig is het niet, wetende dat er bij Rent4Ring dit jaar 5 auto's gecrashed zijn, waarvan er 4 zijn waar ze de franchise tot op heden nog niet gezien hebben!!!
En hoe is dat relevant? Een Rent4Ring racer is sowieso al veel duurder dan één ronde met je eigen auto. Daarbij kun je op basis van die feiten nog niet opmaken of degenen die het betreft niet wíllen betalen of niet kúnnen betalen.
De prijs van een ronde heeft in mijn optiek totaal geen verband met het wel of niet aanwezig zijn van de cowboys die u bedoelt.
Er zijn genoeg mensen die eens een rondje ring willen rijden voor de gezelligheid en hiervoor het komende jaar graag eens 27€ neertellen.
Er zijn mensen die ook heel fanatiek de ring af"knallen" en er een hoop geld willen en/of kunnen tegen aanzwieren
EN er zijn er die met hun (om het heel lelijk te zeggen) waardeloze auto de held komen uithangen met een enorm beperkt budget. vroeg of laat eens crashen en dan de schade niet kunnen betalen (er zijn niet genoeg bakkers in de wereld om voor deze groep brood te bakken )
Het is die derde groep waar ik het over heb, ook zijn er genoeg mensen die hun zuurgespaarde centen in een huurwagen stoppen, om dan eveneens de held uit te hangen en bij een incident de kosten ervan niet kunnen betalen.
En zo hebben ze er dit jaar dus 4 gehad.
Deels akkoord met beide, der zijn idd serieuze varkens bij met een laag budget, net zoals.bij vrijrijden ook wel opvalt.
Maar er zijn ook rijke mensen met een dikke GT3 die niet kunnen auto rijden maar denken dat hun talent evenredig is aan hun dikte van de bankrekening.
Klopt volledig wat je zegt.
Alleen is het natuurlijk zo dat ze bij die tweede categorie als zijnde Nürburgring het "bedrijf" geen schrik moeten hebben dat die de 10 meter vangrail,opkuis en het uur sluiting niet kunnen betalen... bij die eerste groep wel.
Comment