Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Als ik goed kijk zie je op 53 sec dat die poort aan de overkant open staat.
    Dus ik denk gewoon langs Flugplatz (is dat coorrect?) tot die poort wandelen.
    En als je chance hebt en de poort staat open gewoon oversteken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
      Ik denk als je van Fluplatz naar daar moet wandelen, je toch een paar uur onderweg bent.
      00.53 is pflanzgarten, das net na Brünnchen. (ik weet trouwens ook niet hoe je daar geraakt, mss wandelen vanaf Brünnchen)

Comment

Dan ben ik verkeerd, hoe noemt dan dat stukje waar die Mini naar toe rijdt, net met die bult voor dat bochtje.
        Dacht nu dat die flugplatz noemde omdat er daar heel wat auto's ook hun neus heffen

Comment

Hehehe, een echte nurburgring lover, king of the ring. Check ringsticker op linker spiegel en tattoo Commitment!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
            Als ik goed kijk zie je op 53 sec dat die poort aan de overkant open staat.
            En als je chance hebt en de poort staat open gewoon oversteken
            op de parking van brunchen moet je volledig links naar beneden gaan, langs het circuit, en dan is der daar een tunnel onder het circuit. en van daar kan je dan die baan bergop volgen tot je op die plek komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten
              Hehehe, een echte nurburgring lover, king of the ring. Check ringsticker op linker spiegel en tattoo Commitment!
              Ik vind tattoos afschuwelijk, maar zo de ring als tattooage zou ik ook nog durven

Comment

Last edited by ; 02/07/2013, 22:17.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk Berichten
                  Bedankt.

ers waren inderdaad veel Belgen, helaas ook een Belgische Mustang Shelby die de vangrail kuste net voor Brünchen.
                  De drukte viel mee, toch 14 rondjes gereden, waarvan 9 met de M3 en 5 met de M5 (met 4 personen).
                  Veel duimpjes gekregen voor de sound van de M5. Alle andere aanwezige E39 M5 hadden nog een standaard uitlaat.

Toevallig niet deze Shelby ? Ik zie net dat het mistlicht/pinker zijn lens kwijt is..

Ik heb uw M3 ook in Adenaur Forst maar jammer genoeg nooit 100% scherp, dit is de beste die ik had :

Ik heb nog een paar belgische BMW's op foto in Brunchen enzo, geef even nummerplaten en ik zet de beste die ik heb wel online
                  Last edited by ; 02/07/2013, 22:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk Berichten
                    Toevallig niet deze Shelby ? Ik zie net dat het mistlicht/pinker zijn lens kwijt is..
                    http://www.flickr.com/photos/98280146@N02/9192844671/
                    Ja die is het, stond even voor hij erop ging nog wat praatjes te maken, om er dan na een halve ronde uit te vliegen. Dat jong manneke dat erbij zat was helemaal overstuur.

Comment

Ik ben een paar keer opzij gegaan voor de rode M3 van Fonny.
                      Zelf reed ik in een Mini GP1 mee Ollands plak. Het was lekker rijden afgelopen zondag!

Comment

ken er iemand toevallig deze chauffeur?

BMW X5 45e

Comment

Zalige dag gehad.
                          Prachtig weer, mooie auto's tegengekomen, niet te druk en zelf 2 rondjes gereden.

Comment

Comment

Comment

Comment

Ik moet dringend nog eens gaan t'is al bijna een jaar geleden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                                    Ik moet dringend nog eens gaan t'is al bijna een jaar geleden.
                                    Idem hier, ik kan niet wachten tot volgend weekend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                                      en ik kan nie wachten tot maandag...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                                        Idem, al is het nog een grote verrassing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk Berichten
                                          Idem, al is het nog een grote verrassing
                                          Ge zult uw ogen wel opentrekken en het zal wsl niet de laatste keer zijn da ge naar daar gaat

Comment

Working...
                                          X