Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er was toch redelijk wat Belgisch volk aanwezig! Redbull megane iemand van hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
      Er was toch redelijk wat Belgisch volk aanwezig! Redbull megane iemand van hier?
      1-AHO-...?
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
        Er was toch redelijk wat Belgisch volk aanwezig! Redbull megane iemand van hier?
        Das ne gast van Aalst dacht ik,zijn liefke is een mager zwartje (haarkleur)....Denk ni da die op dit forum zit...

Comment

• Om nog eens terug te komen op deze crashes op de ring:
          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Er zit daar een put in de bocht en Nurburgray en anderen wezen erop dat ge die vooral in het nat moet mijden.

De vraag: zou de ene auto niet veel gevoeliger voor zijn dan de andere?
          Waardoor stuurt de auto precies zo zwaar naar links? Is het vooral de stugge ophanging? Is het het type differentieel?
          30 jaar Mr Yuge!

Comment

• 1) is een redelijk snelle bocht, zelfs in het nat (snelheid bedriegt dikwijls op die filmpjes)
            2) het asfalt zwakt af naar de binnekant van die bocht, waardoor het er ook natter is
            3) oude asfalt daar (vol rubber, olie,...dus bij nat =0.0 grip)
            4) vooral achterwiel aangedreven auto's, doordat je auto even "wipt" de achterkant komt even los, en schuift weg.

Gewoon een meter van de apex wegblijven daar en you should be fine...

Comment

• Hier het ideale voorbeeld, Kris C van hier op het forum met de M3 van rent4ring tijdens een ENORM rustig rondje (hij was uitleg aan het geven)
              Zelfde bocht, aan relatief lage snelheid nog (voor zijn kunnen)
              Plots uitbreken, en het was bijlange zo nat nog niet.. en ZEER knap opgevangen

Kijken vanaf 5:15

Comment

• Deze is aan't remmen ipv aan't gas geven, en't is wat eerder in de bocht met meer ruimte. Maar blijkbaar zit er geen put maar helt de weg daar af over een heel stuk, dat had ik eerder niet door. Veel metier.
                30 jaar Mr Yuge!

Comment

• wat zou ik nemen:

swiftje stage 2 of 125i stage 1

6 rondjes swift rijden kost op 10 € na evenveel als 4 rondjes 125i rijden.

kleine situatieschets van mezelf mss:
                  heb zo'n 40-tal rondjes ervaring met een seat leon 1.9tdi en zit daar rond de 9m30 zonder al te hard te pushen, was mijn daily en wil liefst nog heel thuis geraken.

voor de rest een hele hoop trackdays op zolder/Zandvoort en Assen gedaan. Al telt dat niet echt voor op de 'ring te rijden.
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    wat zou ik nemen:

swiftje stage 2 of 125i stage 1

6 rondjes swift rijden kost op 10 € na evenveel als 4 rondjes 125i rijden.

kleine situatieschets van mezelf mss:
                    heb zo'n 40-tal rondjes ervaring met een seat leon 1.9tdi en zit daar rond de 9m30 zonder al te hard te pushen, was mijn daily en wil liefst nog heel thuis geraken.

voor de rest een hele hoop trackdays op zolder/Zandvoort en Assen gedaan. Al telt dat niet echt voor op de 'ring te rijden.
                    Swift is een bommetje :p ik zou voor de swift en meer rondjes gaan.

Comment

• Morgen iemand aanwezig? Ik ga een keer poolshoogte gaan nemen met de scirocco.
                      Last edited by AocAoc; 23/03/2014, 23:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
                        Morgen iemand aanwezig? Ik ga een keer poolshoogte gaan nemen met de scirocco.
                        Geven ze regen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                          Geven ze regen?
                          40% kans dacht ik maar zit er momenteel maar 70 km vandaan dus kan er niet van wegblijven.

Comment

• Gisteren dus voor de eerste maal op de ring gereden.
                            Wat een circuit, gewoon geweldig.
                            Heb me zeker niet ingehouden maar ook niet overmoedig geworden en vond dat het vrij goed ging.
                            Op de tijd heb ik niet gelet, is ook geen prioriteit voor mij.

Weet iemand waar de meeste fotografen hun foto's van op het circuit posten, heb er namelijk wel wat gezien met professioneel materiaal.

Comment

• deze is gemakkelijk,

is per dag gerangschikt.

BMW X5 45e

Comment

• Ik ga, mits deftig weer, nog eens kijken op vrijdag 18 april. Normaal is het er dan altijd lekker druk.
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Zondag aanwezig

Comment

• Morgen VLN N°1!! #GoCools

Sent from my GT-I8730 using Tapatalk

Comment

• 18-21 april is de ring hele dagen open.
                                      Scheelt het wat qua drukte als je op vrijdag of zaterdag gaat?
                                      Zondag en maandag met pasen zal het wel druk zijn zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                        18-21 april is de ring hele dagen open.
                                        Ik zou zeker de vrijdag gaan! Superkalm op karfreitag, duitse feestdag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                          18-21 april is de ring hele dagen open.
                                          Heb er ook al aan gedacht.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X