vrijdag gegarandeerd uren aanschuiven vanaf de autostrade tot aan de ring...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Wat nu een broedplaats voor rubberverslindende pk-monsters is, leek toen meer op een rustig landweggetje voor een zondags ritje. De oude foto’s zijn ontdekt door Reddit-user Rexhardwick. Hij kreeg een doos vol nostalgisch fotomateriaal van de voormalig Porsche-engineer Jack Moody. De meeste foto’s zijn niet autogerelateerd, deze kiekjes uiteraard wel en gelukkig wilde de huidige […]
Comment
-
-
Een vraagje voor de regelmatige bezoekers hier: komend weekend ben ik daar mogelijk in de buurt en dan zou ik graag eens naar de 24 uur quali rennen en nevenactiviteiten gaan zien op zaterdag of zondag. Weet iemand of de grote parkings langs de nordschleife zoals Brunnchen of Adenauer dan met de auto enigszins bereikbaar zijn? Of is het te verwachten dat het daar een heksenketel zal zijn?
En de buurt van de GP strecke, zou het daar wat doenbaar zijn? Of kom je beter met de bus of zoiets?
Zondagmiddag is er blijkbaar een race voorzien, vermoedelijk zal het dan wel het drukst zijn. Zie ook tijdschema: http://www.nuerburgring.de/fileadmin...4-Zeitplan.pdf
Comment
-
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Wist niet waar ik het anders moest zetten
Gaat over de eiffel... De ring ligt in de eiffel.
Sent with a Galaxy Note 3Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
-
Als het weer meevalt zou ik ook eens gaan.
Tapatalk Proden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment