Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maandag aanwezig en normaal volgende Zondag ook....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
      Maandag aanwezig en normaal volgende Zondag ook....
      Vanaf hoelaat ben je volgende zondag? Dan zou ik toch eens graag met u meerijden als dat mag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
        Vanaf hoelaat ben je volgende zondag? Dan zou ik toch eens graag met u meerijden als dat mag
        Normaal tegen een uur of 11..Ik stuur je anders wel een sms als ik er ben...

Comment

• iemand die de 21e gaat? de nationale feestdag van ons landje, een zondag.
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Verleidelijk!
            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
              iemand die de 21e gaat? de nationale feestdag van ons landje, een zondag.
              Normaal ikke

Comment

• Ik ook

Comment

• Vorige zaterdag tijdens de SchnelleSchwaben trackday / Formule1 weekend.

Comment

• Onverantwoord.
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Vandaag zalig avondsessieke gehad... met de stage 2 swift van Rent4Ring nogeens..
                      6 laps gereden.. amper 2x ingehaald geweest, 1x door ne lotus 2-eleven (fuck die gast ging HARD!!!) en door ne GT2 RS
                      Swift vs Porsche turbo s: 1 - 0

Comment

• Wij gaan met enkele kameraden zaterdag aanstaande naar de Nurburgring.

Vorige jaren zijn we enkel op zondagen geweest en toen was het telkens enorm druk, is dat op zaterdagen ook het geval?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten

Vorige zaterdag tijdens de SchnelleSchwaben trackday / Formule1 weekend.
                          Onverantwoord.
                          Maar wat voor een voze reaktie was dat niet van die gast, net of hij stak gewoon zijn hand op naar hen om te groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                            Onverantwoord.
                            Maar wat voor een voze reaktie was dat niet van die gast, net of hij stak gewoon zijn hand op naar hen om te groeten
                            Wat moet je anders doen uitstappen en met je helm gooien?
                            Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                              Uitstappen (en riskeren dat ze tegen je auto rijden) en zeggen: "jongens, dat mag niet he?!"
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                                Wij gaan met enkele kameraden zaterdag aanstaande naar de Nurburgring.

Vorige jaren zijn we enkel op zondagen geweest en toen was het telkens enorm druk, is dat op zaterdagen ook het geval?
                                Ik denk dat Zaterdagen en Zondagen ongeveer hetzelfde zijn qua drukte....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                  Het "zijn jullie maf" teken doen met dat hand misschien? Nu is hij ze net aan het begroeten.

Comment

Het "zijn jullie maf" teken doen met dat hand misschien? Nu is hij ze net aan het begroeten.

Ja kan wel maar met die autospotters weet je nooit..die nemen misschien nog een foto ervan.
                                    Mr Drift

Comment

beste stuurlui staan altijd aan wal he, ik weet ook iet welk "gebaar" ik op die moment zou doen en of dat het juiste gebaar is.
                                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• ik zou ook nie weten hoe ik zou reageren.. allesinds mezelf wel rot-schrikken

Comment

• Vroeger op de rally stonden de mensen gewoon op't straat ,was toch nog een pak gevaarlijker denk ik , ik zou er gewoon ni op reageren maar ik maak me dan ook ni zo rap druk ...

Comment

Working...
                                          X