Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
    Gisteren was een ramp,het éne ongeval na het andere,op het einde nog dikke chance gehad,na een scherp bochtje stonden er een pak auto's stil op de weg na een zwaar ongeval met een BMW ,nog juist op het gras er naast kunnen schuiven en niks geraakt...
    Geluk gehad dan.
    Geen beelden van? 😄
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
      Gisteren was een ramp,het éne ongeval na het andere,op het einde nog dikke chance gehad,na een scherp bochtje stonden er een pak auto's stil op de weg na een zwaar ongeval met een BMW ,nog juist op het gras er naast kunnen schuiven en niks geraakt...
      Al een chance dan Dix...
      Dus ge waart in ne slip? Ja tblijft 't risico van het vak zejer :-)

Comment

• inderdaad gisteren was het een ramp.. slechts 2 rondjes kunnen rijden met dan enorm veel verkeer.

Ik dacht met de formule 1 en de rally van Duitsland dat het kalm ging zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
          Geluk gehad dan.
          Geen beelden van? 
          Ik dacht da ik er beelden van had want ik moest filmen als ik achter ne kameraad zijn Megane RS reed maar blijkbaar had ik op't verkeerd knopke gedrukt en stond er niks op,weer een youtube hit gemist....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
            Veel Belgen tegen gekomen, dus als er nog forumgangers geweest zijn, zoek maar even: https://www.flickr.com/photos/815768...7646763984616/
            Merçi

't Was idd een dagje om rap te vergeten, had ook nie verwacht dat het zó druk ging zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
              Al een chance dan Dix...
              Dus ge waart in ne slip? Ja tblijft 't risico van het vak zejer :-)
              Was maar een klein slipke in't gras tussen de andere auto's door maar toch veel geluk gehad...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                't Was idd een dagje om rap te vergeten, had ook nie verwacht dat het zó druk ging zijn
                Hier ook, veels te druk voor mij. Daarom wacht ik meestal tot de herfst/winter om mijn toerist rondjes te doen.
                Ik zag ook dat er weer een hoop gele graffiti voor Brunnchen was bijgekomen, weet niet of het daar al langer is maar hopelijk hindert het niet veel.

Ik zag U nog een 2de keer passeren maar was net naar de SLR aan het gapen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                  'T ziet er niet gezond uit.

Klinkt en ziet er heel gezond uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                    Die ring-taxi's kunnen ze er beter afhouden en overlaten aan de local boys die het circuit door en door kennen en op zijn minst respect hebben voor de mede TF-er.
                    Gisteren was een echte ramp, wij hebben amper 1 rondje kunnen rijden , en bij dat ene rondje kregen we gratis bij; 3 oilspur's 2 gele vlaggen en dwazen die nog nooit het woord rechts(e pedaal) gehoord hebben.

Comment

• Dat zijn toch geen amateurs die met de ringtaxi's rijden?
                      Ik denk dat die meer respect hebben voor de andere (ook de tragere) rijders.
                      Het zijn vooral diegene die denken dat ze Vettel zijn en zo hard mogelijk willen gaan die minder aan andere denken.
                      Tf is geen trackday dus ook toeristen en trage rijders rijden erop.

Comment

• De hedendaagse ring-taxi chauffeurs zijn alles behalve professioneel en hebben 0,0 respect.
                        Dat was trouwens de reden van de vorige ring-taxi crash...een snellere porsche niet voorbij willen laten en over hun eigen limiet gegaan.
                        En dat met passagiers erin die zot veel geld betalen... dat noem ik zeer amateuristisch.

Comment

• niet veel foto's van mezelf deze keer

Comment

• Welk merk auto? Misschien heb ik er nog die ik niet geupload heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                              niet veel foto's van mezelf deze keer

Ben den uwen al tegengekomen, hoe beviel hem op de ring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                                niet veel foto's van mezelf deze keer
                                Aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Ben den uwen al tegengekomen, hoe beviel hem op de ring?
                                  $

ondertussen 8 ronden met hem gedaan.. ik rij ongelooflijk graag met hem.. maar nog liever op de ring.

M4 zwart...

Comment

• Mooie wagen, maar zelf niet gezien.

Comment

• Comment

• Ik zou toch even aan de kant gaan, al was het maar om wat te bekomen

Comment

Working...
                                        X