Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand die komend weekend gaat?

Tapatalked via Android, the future of mobile!
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• ik waarschijnlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
        Die Porsche heeft wel stijl, maar het zou toch net iets meer 'af' geweest zijn als hij op 't eind gewoon weer vol gas de baan opstoof en met ene rotvaart uit zicht verdween.

.. onderwijl de Caterham vertwijfeld achterlatend :"heb ik dat nu echt gezien of was het inbeelding?".
        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• die vrouw die dan nog het hand van de bestuurder vastneemt, nog wat extra hinder geven

maar echt...die Porsche komt letterlijk voorbij gevlogen, wat een snelheidsverschil

Comment

• 28 september passeren wij terug langs de Nurburgring en hebben een uur of 5 tijd (10-15u) om wat rond te kijken. Welke plaatsen raden jullie aan om te gaan kijken. We zijn er al een keer of twee geweest en hebben oa Adenauer Forst, Brunnchen, Hatzenbach, Breidscheid gedaan.
            Ik dacht oa aan binnenkant Karussell (op weg ernaartoe Wipperman, Hedwigs Hohe en Hohe Acht), Bergwerk?, ...

Comment

• zondag aanwezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                Die Porsche heeft wel stijl, maar het zou toch net iets meer 'af' geweest zijn als hij op 't eind gewoon weer vol gas de baan opstoof en met ene rotvaart uit zicht verdween.

.. onderwijl de Caterham vertwijfeld achterlatend :"heb ik dat nu echt gezien of was het inbeelding?".
                Dat zou het zijn.......niets aan de hand mensen.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                  die vrouw die dan nog het hand van de bestuurder vastneemt, nog wat extra hinder geven
                  In't schoon engels zijne 'nagivator'.
                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                    In't schoon engels zijne 'nagivator'.
                    of co-piloot

Comment

• Het was nog eens een leuke zondag op de ring.

Comment

• Sarcastisch? Laatste tijd hoor en zie ik niets als miserie en veel te veel drukte.

Comment

• A lap in the Rent4Ring Suzuki Swift stage2 with federal semi slick tyres and KW suspension during Touristenfahrt on 07/09/2014driver: NurburgRayco: Dyana

zit dieje hier niet op het forum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                            Het was nog eens een leuke zondag op de ring.
                            Noem jij heel de dag door om de haverklap sluitingen leuk?
                            Geen belgische G5 gti gezien btw... of heb je niet gereden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Effy Bekijk Berichten
                              die zat hier, da's Ray

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Effy Bekijk Berichten
                                  Ja das Ray,die zat op dit forum maar die heeft zijn account laten schrappen omdat hier teveel groen mannen op het forum zitten,die meer anti dan pro auto zijn.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                    Ja das Ray,die zat op dit forum maar die heeft zijn account laten schrappen omdat hier teveel groen mannen op het forum zitten,die meer anti dan pro auto zijn.....
                                    Had een punt!

Comment

• dat gaat hier weer een leuk dagje worden.
                                      Er is niet te veel volk nu.
                                      Last edited by ; 14/09/2014, 20:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                        Gelijk heeftem ook. En das niet alleen op dit forum dat zo'n volk zit
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                          dat gaat hier weer een leuk dagje worden.
                                          Er is niet te veel volk nu.
                                          Was vandaag de beste Zondag sinds lange tijd,veel kunnen rijden vandaag....

Comment

Working...
                                          X