Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenHet was weer zeer leuk op de ring (NOT)
Zoveel sluitingen, nog nooit meegemaakt....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk BerichtenHet loont precies niet meer de moeite om daar in een weekend nog naartoe te gaan ... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenWas er gisteren ook,idd veel sluitingen maar de ring blijft toch altijd het plezantste circuit voor mij,ook de sfeer rondom maakt het fun.....
Comment
-
-
Een aantal vrienden en ik rijden nu zondag 5 oktober naar de Nurburgring.
Mensen die ook nog graag zouden willen meegaan: we spreken af 's morgens (uur wordt nog meegedeeld) op de parking van de Texaco Grootbijgaarden E40 richting: Gent naar Brussel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk BerichtenIk ga mss maandag 6 oktober. Nog kandidaten?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenIs het nu de volledige dag open?
Comment
-
Hier ook interesse.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk BerichtenHet loont precies niet meer de moeite om daar in een weekend nog naartoe te gaan ... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenWas er gisteren ook,idd veel sluitingen maar de ring blijft toch altijd het plezantste circuit voor mij,ook de sfeer rondom maakt het fun.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk BerichtenEen aantal vrienden en ik rijden nu zondag 5 oktober naar de Nurburgring.
Mensen die ook nog graag zouden willen meegaan: we spreken af 's morgens (uur wordt nog meegedeeld) op de parking van de Texaco Grootbijgaarden E40 richting: Gent naar Brussel.
Comment
-
Ik ben gisteren geweest. Rond 9u30 ben ik de piste opgegaan en ze lag nog heel vochtig op sommige plaatsen door mist en een gebrek aan zon in sommige bochten.
Maakt het allemaal net iets spannender.
Het was alweer 3jaar geleden dat ik daar had gereden en ik schrok toch wel weer. Filmpjes geven helemaal geen duidelijk beeld van dit circuit.
De hoogteverschillen, zakken in de baan die je uit balans brengen, ... Heerlijk
De polo heeft me alweer een glimlach bezorgt!
Hier al een filmpje. Veel foutjes gemaakt maar het was dan ook de eerste keer in 3 jaar terug..
Comment
Comment