Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Zo zot

Comment

• Het was weer zeer leuk op de ring (NOT)
        Zoveel sluitingen, nog nooit meegemaakt....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
          Het was weer zeer leuk op de ring (NOT)
          Zoveel sluitingen, nog nooit meegemaakt....
          Het loont precies niet meer de moeite om daar in een weekend nog naartoe te gaan ... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
            Het loont precies niet meer de moeite om daar in een weekend nog naartoe te gaan ... ?
            Was er gisteren ook,idd veel sluitingen maar de ring blijft toch altijd het plezantste circuit voor mij,ook de sfeer rondom maakt het fun.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
              Was er gisteren ook,idd veel sluitingen maar de ring blijft toch altijd het plezantste circuit voor mij,ook de sfeer rondom maakt het fun.....
              idd ik amuseer mij zowel op als naast de ring.

Comment

• Green Hell : driving days 03-06/10/2014

Comment

• Een aantal vrienden en ik rijden nu zondag 5 oktober naar de Nurburgring.
                  Mensen die ook nog graag zouden willen meegaan: we spreken af 's morgens (uur wordt nog meegedeeld) op de parking van de Texaco Grootbijgaarden E40 richting: Gent naar Brussel.

Comment

• Ik ga mss maandag 6 oktober. Nog kandidaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk Berichten
                      Ik ga mss maandag 6 oktober. Nog kandidaten?
                      Is het nu de volledige dag open?
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                        Is het nu de volledige dag open?
                        Ja van 8 tot 19h

Comment

• Hier ook interesse.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Denk er wel aan dat het dan green hel driving days zijn dus waarschijnlijk super druk

Comment

• Vrijdag en maandag is waarschijnlijk nog wel te doen. Voor zaterdag en zondag vrees ik ook. Dit was de zondag vorig jaar:

Comment

• WTF

Comment

• heeft een goeie beschermengel

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!
                                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                                    Toch wel, want 2 weken daarvoor was het heel goed....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                      Idd, anders was ik daar na een uur al weg....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
                                        Een aantal vrienden en ik rijden nu zondag 5 oktober naar de Nurburgring.
                                        Mensen die ook nog graag zouden willen meegaan: we spreken af 's morgens (uur wordt nog meegedeeld) op de parking van de Texaco Grootbijgaarden E40 richting: Gent naar Brussel.
                                        Diegenen die mee zouden willen, om half 10 zondagmorgend vertrekken we vanaan het tankstation Total op de e314 richting Genk in Aarschot.

Comment

• Ik ben gisteren geweest. Rond 9u30 ben ik de piste opgegaan en ze lag nog heel vochtig op sommige plaatsen door mist en een gebrek aan zon in sommige bochten.
                                          Maakt het allemaal net iets spannender.

Het was alweer 3jaar geleden dat ik daar had gereden en ik schrok toch wel weer. Filmpjes geven helemaal geen duidelijk beeld van dit circuit.
                                          De hoogteverschillen, zakken in de baan die je uit balans brengen, ... Heerlijk

De polo heeft me alweer een glimlach bezorgt!

Hier al een filmpje. Veel foutjes gemaakt maar het was dan ook de eerste keer in 3 jaar terug..

Comment

Working...
                                          X