Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Leuke foto van een tijdje terug, weet niet of er iemand een bekende ziet
Porsche 997 GT3 - 997 Turbo by Kristof E., on Flickr
Comment
-
Zaterdag nog eens een waarschijnlijk laatste keer dit jaar naar de hel om wat fotootjes te schieten.
Indien iemand aanwezig zal zijn en wat foto's wenst, laat een PM achter, dan kunnen we eventueel afspreken ter plaatse afspreken dat ik op post ben wanneer je gaat rijden
Comment
-
Aephyon en ik zullen er ook zijn om te sfeer op te snuiven, te kijken en te luisteren.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenIk ga morgen aangezien de laatste dag goed weer is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk BerichtenLeuk dagje, prachtig weer, veel volk maar jammergenoeg ook weer veel sluitingen.. niet temin, enkele sfeerbeeldjes
Trouwens, veel belgen op foto, nummerplaten doorgeven kan helpen
Comment
-
Zaterdag gelezen dat Mini het record van de Megane Rs Trophy gebroken heeft.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Het is wel eentje op dieet en een vitaminenkuur.
Een MINI Cooper JCW slaagde er in om een sneller rondje Nordschleife af te leggen dan de Megane RS 275 Trophy-R. De laatste blijft echter toch als snelste voorwielaandrijver in de boeken staan. De reden? Waar de Megane als *kuch* ‘standaard productieauto’ wordt beschouwd, is de MINI JCW GTS van Schirra Motoring getuned tot 290 […]Last edited by fuxhound; 20/10/2014, 20:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk BerichtenWeer heel veel Belgjes gezien en op foto proberen zetten, er volgt nog info
Eerst nog 2u terugrijden!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tapatalked via AndroidKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment