Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier nog een onboardje van ex-forumlid NürburgRay

Comment

• Leuke foto van een tijdje terug, weet niet of er iemand een bekende ziet
      Porsche 997 GT3 - 997 Turbo by Kristof E., on Flickr

Comment

• Zaterdag nog eens een waarschijnlijk laatste keer dit jaar naar de hel om wat fotootjes te schieten.
        Indien iemand aanwezig zal zijn en wat foto's wenst, laat een PM achter, dan kunnen we eventueel afspreken ter plaatse afspreken dat ik op post ben wanneer je gaat rijden

Comment

• Vrijdagavond & zaterdag aanwezig, laatste toerkes van 2014 gaan doen.

Comment

• idem dito, zaterdag de laatste rondjes van de kaart oprijden

Comment

• Aephyon en ik zullen er ook zijn om te sfeer op te snuiven, te kijken en te luisteren.
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Ik ga morgen aangezien de laatste dag goed weer is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                  Ik ga morgen aangezien de laatste dag goed weer is.
                  Ik denk da ge morgen alleen gaat zijn want tis ni open

Comment

• Oei idd.

Comment

• Leuk dagje, prachtig weer, veel volk maar jammergenoeg ook weer veel sluitingen.. niet temin, enkele sfeerbeeldjes

Trouwens, veel belgen op foto, nummerplaten doorgeven kan helpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk Berichten
                        Leuk dagje, prachtig weer, veel volk maar jammergenoeg ook weer veel sluitingen.. niet temin, enkele sfeerbeeldjes

Trouwens, veel belgen op foto, nummerplaten doorgeven kan helpen

Comment

• Al één request binnen gekregen:

Comment

• Tof dagje gehad
                            Last edited by ; 19/10/2014, 21:46.

Comment

• zaterdag was het echt een ramp in mijn ogen… weer zo vaak dicht, en vaak voor lange tijd.
                              daarom ook maar 2 rondjes gereden, 1 rond half 11 met een half nat circuit nog.
                              daarna nog 1 om 13u, waarna het weer direct gesloten was en toen maar besloten om te vertrekken.

Comment

• kwam nog leuk filmpje tegen:

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zaterdag gelezen dat Mini het record van de Megane Rs Trophy gebroken heeft.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Het is wel eentje op dieet en een vitaminenkuur.

Een MINI Cooper JCW slaagde er in om een sneller rondje Nordschleife af te leggen dan de Megane RS 275 Trophy-R. De laatste blijft echter toch als snelste voorwielaandrijver in de boeken staan. De reden? Waar de Megane als *kuch* ‘standaard productieauto’ wordt beschouwd, is de MINI JCW GTS van Schirra Motoring getuned tot 290 […]
                                    Last edited by fuxhound; 20/10/2014, 20:54.

Comment

• Comment

• Weer heel veel Belgjes gezien en op foto proberen zetten, er volgt nog info
                                        Eerst nog 2u terugrijden!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk Berichten
                                          Weer heel veel Belgjes gezien en op foto proberen zetten, er volgt nog info
                                          Eerst nog 2u terugrijden!

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                          Dat terugrijden heeft ook zen charme. B258 en ardennen of knallen op de autobahn

Tapatalked via Android

Comment

Working...
                                          X