Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk BerichtenWeer heel veel Belgjes gezien en op foto proberen zetten, er volgt nog info
Eerst nog 2u terugrijden!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenUwen TT stond toch niet op zijn gebruikelijke plaats? Ofwel heb ik mij hard miskeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAha, dat verklaart alles natuurlijk
Foto's van rond 10uur ook?
Heb den indruk dat de meeste foto's van u collega fotografen pas van rond de middag zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAha, dat verklaart alles natuurlijk
Foto's van rond 10uur ook?
Heb den indruk dat de meeste foto's van u collega fotografen pas van rond de middag zijn.Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenPrecies. Sebiet heb ik geen foto
Ja, rekening houden met het feit dat niet elke foto goed is, dat er veel afstand/tijd gaat om naar andere locaties te gaan.. en het feit dat we ook wat selectief moeten zijn in wat we fotograferen.. als er een Lambo achter u rijdt gaan we die voornemen natuurlijk
Nummerplaten zouden helpen als ge iets wil, kga niet elke foto posten of de hele topic sta vol
Voorts wa ander schoon materiaal:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZilver 330I sedan 1-AX*-***
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk BerichtenJis nie superscherp maar bon, zodat ge toch iets zou hebben
Kerel zal zijn ophanging eens moeten afstellen. ;-)den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenPrecies of die BMW houd iedereen op.
Kerel zal zijn ophanging eens moeten afstellen. ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk BerichtenJis nie superscherp maar bon, zodat ge toch iets zou hebben
Thx!
Er gaat enen content zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAls ik mij goed herinner was op dat stuk een 991 GT3 op Noorse transitplaten ons aan het ophouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAls ik mij goed herinner was op dat stuk een 991 GT3 op Noorse transitplaten ons aan het ophouden.Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenAmen to that!
Het was maar om te zeveren hé Bimmer.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenJullie waren precies echt moe van de trip.
Het was maar om te zeveren hé Bimmer.
Maar dat van die GT3 was niet om te zeveren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenJullie waren precies echt moe van de trip.
Het was maar om te zeveren hé Bimmer.
Moe idd, maar het gebrek aan emoticons doet waarschijnlijk mijn comment "geirriteerd" overkomen.
Was niet het geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMoe idd, maar het gebrek aan emoticons doet waarschijnlijk mijn comment "geirriteerd" overkomen.
Was niet het geval
En zeveren... Dat doen we hier toch nooit
Tapatalked via AndroidKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment