Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
    Vroeger op de rally stonden de mensen gewoon op't straat ,was toch nog een pak gevaarlijker denk ik , ik zou er gewoon ni op reageren maar ik maak me dan ook ni zo rap druk ...
    inderdaad, u kennende gij zou gewoon wuiven en nogeens vriendelijk claxoneren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
      beste stuurlui staan altijd aan wal he, ik weet ook iet welk "gebaar" ik op die moment zou doen en of dat het juiste gebaar is.
      Als je full pull op circuit aan het geven bent en je plots verschiet, doe je maar snel iets wat in je op komt he...
      Ipv dat die gasten commentaar krijgen van het filmpje, krijgt de bestuurder commentaar omdat hij een "verkeerd" gebaar doet
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Vroeger op de rally stonden de mensen gewoon op't straat ,was toch nog een pak gevaarlijker denk ik , ik zou er gewoon ni op reageren maar ik maak me dan ook ni zo rap druk ...
        Ja daar zijn toen dan ook doden gevallen.
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• is er iemand morgenavond aanwezig?
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
            inderdaad, u kennende gij zou gewoon wuiven en nogeens vriendelijk claxoneren
            En alst knappe vrouwen waren zou ik er nog éne mee gaan drinken ook

Comment

• is idd niet altijd zo simpel om direct dé beste beslissing te maken, heb zo ook eens iets meegemaakt ginder

Ik heb dit wel direct gemeld aan de marshalls bij het afrijden, maar achteraf gezien dacht ik toch dat het slimmer was me aan de kant te zetten, en opkomend verkeer (al was het niet veel, 't was 8u) te waarschuwen, en eventueel dat beest eraf te krijgen. Maar 't heeft z'n eigen opgelost zoals ge kunt zien

Comment

En alst knappe vrouwen waren zou ik er nog éne mee gaan drinken ook
                Maakt gij ze warm, k zal ze verder afwerken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chemist Bekijk Berichten
                  Maakt gij ze warm, k zal ze verder afwerken.
                  Ik klap over éne te gaan drinken en gij denkt direkt al aan iets anders..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                    is idd niet altijd zo simpel om direct dé beste beslissing te maken, heb zo ook eens iets meegemaakt ginder

Ik heb dit wel direct gemeld aan de marshalls bij het afrijden, maar achteraf gezien dacht ik toch dat het slimmer was me aan de kant te zetten, en opkomend verkeer (al was het niet veel, 't was 8u) te waarschuwen, en eventueel dat beest eraf te krijgen. Maar 't heeft z'n eigen opgelost zoals ge kunt zien
                    Hehe, blij voor dat hondje. Maar ik denk dat die mensen hun probleem nog veel sneller hebben opgelost dan diene hond. Ze hadden door de sluiting gewoon geen besef dat er naast de Formule1 qualifs nog een trackday op de NS bezig was..

Comment

• Wie gaat er dit weekend nog naar de ring? Ik ben daar van zaterdagmorgen tot zondagmiddag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                        Wie gaat er dit weekend nog naar de ring? Ik ben daar van zaterdagmorgen tot zondagmiddag
                        Ikke maar ik ben er pas rond 11 u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                          Wie gaat er dit weekend nog naar de ring? Ik ben daar van zaterdagmorgen tot zondagmiddag
                          Ik normaalgezien zowel zaterdag en zondag...

Comment

• Ik ga nu zaterdag de hele dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                              Ik ga nu zaterdag de hele dag
                              Ik ook! Ze geven mooi weer uit.

Comment

• Vandaag geweest om m'n verjaardag wa leuk af te sluiten en jah, toch serieus verrast! Heb nen 10:08 gedaan met de skoda octavia 1.6 tdi break met 105pk.

Comment

• Ik was er vandaag ook met de porsche. Wat een verschil in snelheid tegen over de leon
                                  BMW X5 45e

Comment

• Welke Porsche? Want ik heb een Porsche moeten duwen die met ambriageproblemen was gevallen net voor de uitrit naar de parking.

Comment

• 991 met PDK. Dus zal geen problemen gehad hebben met zijn koppelingspedaal.
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik weet nie wat het was, het was ne witten en woog nie te veel

Comment

• Morgen ook nog is de toerist gaan uithangen

Comment

Working...
                                          X