Oorspronkelijk geplaatst door dixie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenbeste stuurlui staan altijd aan wal he, ik weet ook iet welk "gebaar" ik op die moment zou doen en of dat het juiste gebaar is.
Ipv dat die gasten commentaar krijgen van het filmpje, krijgt de bestuurder commentaar omdat hij een "verkeerd" gebaar doet2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenVroeger op de rally stonden de mensen gewoon op't straat ,was toch nog een pak gevaarlijker denk ik , ik zou er gewoon ni op reageren maar ik maak me dan ook ni zo rap druk ...2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichteninderdaad, u kennende gij zou gewoon wuiven en nogeens vriendelijk claxoneren
Comment
-
is idd niet altijd zo simpel om direct dé beste beslissing te maken, heb zo ook eens iets meegemaakt ginder
Ik heb dit wel direct gemeld aan de marshalls bij het afrijden, maar achteraf gezien dacht ik toch dat het slimmer was me aan de kant te zetten, en opkomend verkeer (al was het niet veel, 't was 8u) te waarschuwen, en eventueel dat beest eraf te krijgen. Maar 't heeft z'n eigen opgelost zoals ge kunt zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenEn alst knappe vrouwen waren zou ik er nog éne mee gaan drinken ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chemist Bekijk BerichtenMaakt gij ze warm, k zal ze verder afwerken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenis idd niet altijd zo simpel om direct dé beste beslissing te maken, heb zo ook eens iets meegemaakt ginder
Ik heb dit wel direct gemeld aan de marshalls bij het afrijden, maar achteraf gezien dacht ik toch dat het slimmer was me aan de kant te zetten, en opkomend verkeer (al was het niet veel, 't was 8u) te waarschuwen, en eventueel dat beest eraf te krijgen. Maar 't heeft z'n eigen opgelost zoals ge kunt zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenWie gaat er dit weekend nog naar de ring? Ik ben daar van zaterdagmorgen tot zondagmiddag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenWie gaat er dit weekend nog naar de ring? Ik ben daar van zaterdagmorgen tot zondagmiddag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk BerichtenIk ga nu zaterdag de hele dag
Comment
Comment