Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk BerichtenVerwachten jullie grote drukte op de ring deze zaterdag?
Ik ga 's morgen zodat ik eerst wat kan rijden en daarna als de drukte wat opkomt me aan de zijkant kan zetten, met een stoeleke, drinken en pokerkist voor de stille momentenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWij hebben vorige keer een nieuwe "toegangsweg" gevonden ipv degene die we gewoon zijn. Die banen daar
Heb tot nu toe 2 routes, maar dat zijn de gekende.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIs geen slecht gedacht, maar ga eerst kijken of ik zaterdag weg kan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenBolt ma mee.. Tijd makenBMW X5 45e
Comment
-
Een greep uit het Belgisch geweld van vandaag.
De rest zit hier ergens tussen: https://www.flickr.com/photos/815768...7649088483721/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk BerichtenEr is dus een Russische overnemer gevonden, afwachten op meer nieuws.
Zondag ga ik nog eens oprijden als het weer toelaatOorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk BerichtenDe Rus heeft het deel van dhr. Wild overgenomen en is dus 2/3 eigenaar. Meteen de betalingen t/m december gedaan (10 miljoen). Blijkbaar blijft Wild aan als dagelijkse leidinggevende. Of zoiets.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Canonball Bekijk BerichtenGaan er nog mensen in de maand NOV naar de Nurburgring??
Is een zondag (veel) drukker dan een zaterdag?
Comment
Comment