Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenGoed voor de relatie dat jullie niet zo dicht wonen.
Mijn vriendin heeft er geen problemen mee dat ik naar de ring ga, ze wilt altijd mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMijn vriendin heeft er geen problemen mee dat ik naar de ring ga, ze wilt altijd meeden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDenk dat ik hem goed losgereden heb
Bimmer reed achter mij en kan dat wel bevestigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenFeit, het verbaast me dat er zoveel pit in een 1.4'ke van Opel zit
26.10.2014 10.910 349,0 33,00 9,46
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMet dit als gevolg!
26.10.2014 10.910 349,0 33,00 9,46
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenZo moet dat, da's tenminste gereden!
(alleja ik toch )BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDaar kunnen wij enkel maar van dromen
(alleja ik toch )
Comment
-
Ja man, hoe denkte gij dat ik aan 110ltr naft kom op 650 km?
op de binnenbaantjes zat ik rond de 20 ltr te stoempen, en tijdens het driften ergens onderweg tegen de limiet dusja
De enige reden waarom het "maar" 110ltr was, is dat we op de terugweg het redelijk beschaafd hebben gehouden qua snelheid en het verbruik wat kon dalen .BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenHij moet er een 1,5uur afdoen denk ik.
Laten we dan 1h45 tellen 😊Greetz,
Canonball
-
Gisteren de laatste keer voor dit jaar naar de ring afgezakt.
Alles ging goed tot Brunchen waar het nog wat vochtig was waardoor de kont kort begon te schuiven.
Dat was toch ff terug naar de realiteit komen en herinneren dat het ook mis kan gaan.
Wat later ging er een motorijder in Brunchen eronderuit.
Kan je eigelijk ergens zien hoeveel rondjes er nog op een kaart staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenGisteren de laatste keer voor dit jaar naar de ring afgezakt.
Alles ging goed tot Brunchen waar het nog wat vochtig was waardoor de kont kort begon te schuiven.
Dat was toch ff terug naar de realiteit komen en herinneren dat het ook mis kan gaan.
Wat later ging er een motorijder in Brunchen eronderuit.
Kan je eigelijk ergens zien hoeveel rondjes er nog op een kaart staat?
Kan je vragen aan da kotteken waar ge u kaartje koopt.
Comment
Comment